marți, iulie 08, 2008

Blink

UPDATE cu dedicaţie specială

Citeam zilele trecute în Tango o însemnare despre primele două secunde. Acelea care uneori îţi spun totul despre ce o să fie, despre cum o să fie, despre cât o să fie. Mi s-a întâmplat şi mie, recunosc. Să cunosc pe cineva şi, în câteva secunde, cât o bătaie de pleoape, să simt şi să ştiu. E straniu dar frumos.

Acum...revenind la lucruri pământene, îmi place când aud primele acorduri ale unei melodii, primele două secunde când e aproape imposibil să ştii ce e, şi totuşi îmi revin în minte amintiri, senzaţii. Instanteu şi la fel de frumos.

La fel şi cu imaginile. De exemplu asta. Sau asta. Fix două secunde. Sau asta. Tot două. Şi mi se face şi dor rău de Barcelona.

11 răspunsuri:

ruxa spunea...

eu sunt mai generoasa la secunde dar, da, cand e vorba de prima impresie ea se confirma in 99% din cazuri, indiferent de genul relatiei ce va sa fie. cred ca e chestie de chimie, de unde, nush, da' se confirma.

iar cu dorul... e mai rau cand imi lipseste ceva si nu mi'e clar ce. atuncea zic ca mi'e dor de mine.

hadean spunea...

doua, trei, cinci secunde sau o simpla si singura privire in ochi mi-au fost de obicei de ajuns pentru a sti ce fel de relatie voi avea cu o persoana. de multe ori am aflat in acest interval si cat de lunga si cat de stransa va fi relatia. si cat de intima. jedi?

Pisicot spunea...

Clar chimie. Oameni, locuri, mirosuri, imagini. Nu funcţionează mereu, dar şi când funcţionează...
Asa cu dorul aşa e. Cam nasol când nu ştii ce. Been there, done that :D
(acu' nu pot să zic că mor să ajung la Barcelona dar după ce văd clipul mă apucă, ce vrei? ca să nu mai zic de snow patrol şi paris)

Pisicot spunea...

Adi, exact. De multe ori e chiar freaky. Ciudat şi frumos, cum spuneam :-)

hadean spunea...

uneori infricosator :-)

Garfield spunea...

cu queenul m-ai castigat ... si nu doar pentru 2 secunde:)) multumesc de surpriza

innuenda spunea...

Ei, cu acel Queen m-ai nimerit şi pe mine. Cu blinkul nu-mi prea iese, pentru ca la mine primul blink e întotdeauna făcut în blitz, astfel că sunt deja oarbă la al doilea :D

Pisicot spunea...

Garfield, Innu - cu mare plăcere. Şi pentru că I'm in the mood (adică tocmai am ascultat-o în maşină)...un update de marţi noaptea :)

maria spunea...

frumoasa dedicatie

innuenda spunea...

Wow, nici nu ştiam piesa asta. Frumos! Mulţam.

Pisicot spunea...

Maria, da :-)
Innu, nu pot să cred!!!