marți, iulie 15, 2008

Scary post

Teo s-a pus pe scris despre spaime, fobii, frici. Şi m-a provocat fără să vrea la o leapsă. Nu de alta, dar citind la ea mi-am dat seama că nimic din cele enumerate acolo nu mă bagă în sperieţi. Poate sunt eu pe dos.

Ia să vedem. Păienjeni, gângănii, insecte - nu. Nici măcar rozătoare sau şerpălăi. Apă - nu. Foc - nici atât. Înălţime - chiar îmi place. Întuneric - nu. Boală, durere fizică - nu prea, că am tot experimentat.

Bun, sunt chestii care îmi displac, recunosc. Nu mă dau în vânt după cutremur mai ales dacă se întâmplă să fiu singură. Şi, în mod nefericit, la etajul 10. Sau după mulţime. Mai ales dacă se mişcă haotic. Merg la concerte dar uite, la hypermakret mă cam ia cu transpiraţii. Prea ulte culori, prea multe cutii, prea multă agitaţie. Ceea ce chiar nu îmi place este violarea spaţiului personal. Nu ştiu dacă e claustrofobie în adevăratul sens al cuvântului. Pentru că pe lângă faptul că prefer să nu merg cu liftul, să nu dorm la perete, să nu mă înghesui în autobuz...mai am o problemă de limitare interrelaţională. Urăsc să-mi stea cineva pe cap. Să-mi vorbească de la 20 cm, să mă atingă în timp ce-mi explică chestii, să-mi culeagă scame (imaginare uneori) de pe haine, să mă sufoce chiar şi prin atitudine., să mă controleze, să-mi ţină socoteala. Până aici.

Şi acum stau şi mă gândesc e mai bine să ai o fobie (sau dileală?!), una şi bună, sau mai bine ca Teo. Simple şi multiple. Măcar ea scapă mai ieftin la psiholog!

Acum, revenind şi la chestii serioase, de genul "de ce ţi-ar fi frică" mă tot obsedează o idee. Nu - nu războiul nici extratereştrii. Nici "defectarea" soarelui - au fost prea multe filme pe tema asta. Eu am altă problemă. Într-un scenariu post-cataclismic în care (evident) aş fi supravieţuitoare aş înnebuni să iau evoluţia de la zero având cunoştinţele de acum. De exemplu să fie epidemie de gripă şi să ştiu că un simplu antibiotic ar rezolva totul foarte simplu. Dacă ar fi fost inventat. Dar nu e. Iar eu nu ştiu să-l produc. Nasol. Aş deveni schizofrenică în 2 ani.

Hai să vă văd pe voi acum.

534 răspunsuri:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   1 – 200 din 534   Mai noi›   Cele mai noi»
about2run spunea...

intr-un scenariu postcataclismic, supravietuitoare fiind, cred ca o frunza ti-ar fi deajuns(sau un mar, gnehehe)

eu... spunea...

Moaaammmaaa....Ce reclama mi-ai facut :)))Trebuie sa dau un suc/cafea/ceai...asa cum spuneam, am fobii "la nivelul pielii"...alea filosofice nu mi le exteriorizez ::))

Oricum, este interesant de facut un studiu despre fobiile noastre...

Eu am doua curiozitati...cine are teama de ziua de maine? Si ce ar fi zis Freud daca ar fi trait :::)))))

Pisicot spunea...

About2run :-)))) adică...ar fi suficientă frunza să salvez lumea?
Teo, o cafea la GJ ;)
Eu sigur nu am teamă de ziua de mâine. Ba chiar am mari curiozităţi :-)

about2run spunea...

da, o frunza pentru a-si pune intrebari, sa se simta stimulat intelectual(asta in cazul in care supravietuieste si vreu adam)

caci dupa frunza e salvarea lumii...

hadean spunea...

nu stiu daca am fost vreodata un om curajos. stiu insa ca nu am simtit niciodata frica aceea din carti, cu sudori reci pe sira spinarii. da, ma ingrijoreaza (nu intr-atat incat sa intru in panica) faptul ca as putea sa traiesc mult si ..bolnav, si de aceea incerc sa traiesc sanatos. in rest..numai de bine. imi place la inaltime, imi place si in apa, si sub ea, si in viteza si incet, am trecut de cateva ori aproape de locul in care se termina viata si am invatat sa accept riscul.sunt totusi lucruri pe care nu le-as face de buna voie dar pe care le-am facut fortat de imprejurari( intrat locuri foarte inguste si /sau foarte murdare, manevrat lighioane ..si altele despre care nu voi vorbi aici).
nu-i fobie dar ma cam dernjeaza si pe mine invadarea spatiului personal, atat de catre barbati cat si de catre femei. nu-mi place sa ma atinga decat oamenii cu care ma simt confortabil, nu-mi place gloata.

kmi spunea...

Mai, mi-e frica de razboi si, uneori, mi se pare ca ma gandesc prea mult la acest lucru...E drept ca am sange de moldoveanca si "povestea drobului de sare" e in gene...cred :P

Garfield spunea...

mie mi-e frica de pisici :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

am noua vieti, ar fi culmea sa imi fie frica de ceva :))

acum serios, am si eu o fobie... mi-e teama de ziua de luni... mi-e teama ca intr-o zi o sa se furiseze pe nesimtite si, pana sa am timp sa fug, o sa ma insface in ghearele ei puternice , o sa ma inghete cu privirile ei reci... coltii zilei de luni sunt ascutiti, gura zilei de luni este mereu flamanda, vrea sa ma prinda, sa ma pape... de multa vreme o simt cum sta la panda, asteptand un moment in care, relaxat dupa un wekend de vis, sa ma las surprins de venirea ei...
da, cred ca mi-e frica de ziua de luni :)

ritchiu spunea...

am şi eu nişte neplăceri legate de aglomerările umane. n-ar fi chiar o fobie, dar nici bine nu mă simt.

o fobie am totuşi. cea de a nu sfârşi halit de un animal. mă sperie tare gândul. brrrr

innuenda spunea...

Well, am o groază de "nu-mi place să", dar frici reale, organice, nu ştiu dacă am. Dar, să ne organizăm:
-nu-mi place să merg cu liftul
-nu dorm niciodată la perete
-nu-mi place să merg singură pe stradă
-nu-mi place să mă uit în hăuri
-nu-mi place să dorm singură
-nu-mi plac albinele şi viespile prin preajma mea
-am repulsie, de data asta organică la gândaci şi viermi de care, dacă poposeşte vreunul pe mine, mă scutur ca apucata, cu pielea de găină pe mine, vreo 5 minute :)
Mai zic? :))

Pisicot spunea...

About2run, păi eu sper să supravieţuiască şi un adam, dacă se poate unul pe gustul meu (ca să-l stimulez intelctual, desigur)
Adi, eşti un personaj complex deci :-)
Kmi, lasă că şi eu am (un pic de) sânge de moldoveancă şi nu e chiar aşa...
Garfield, minunat :-)))))
Ritchiu, uite la asta nu m-am gândit. Hmmmm.
Innu, eu zic că e suficient, m-ai convins :P

Maria Coman spunea...

mie mi-e foarte frica de boala altora. apropiati.
si nu ma intorc din drum. asta e verificata

Maria Coman spunea...

plus frica de pierdut bagaje (multumesc ilinca), avioane si altele

ilinca dima spunea...

ma, io nu cred ca am fobii. adica.. nush cum sa zic, d'astea care m'ar face sa ma manifest spasmodic sau macar violent. dar in zona astora mentionate de voi.. neplaceri, sa le zicem, ar fi
- apropierea fizica, genul ala de intrat in suflet. da, imi repugna. am acelasi feeling ca atunci cand ma baleau matusile, zgomotos, pe obraji. uram kestia asta!
- faceam ca toti dracii cand ma intalneam cu un gandac negru, d'ala de canal. acu bag seama ca nu mai fac, m'am intalnit cu unu aseara la parter si l'am kilarit calm, fara prea mare stres.
- imi e teama sa vin acasa noaptea daca e intuneric la parter (acolo unde's lifturile e un unghi mort pe care nu'l vad de la intrarea in bloc) ca e cineva care o sa'mi dea in cap. odata a fost, n'a nimerit.
- imi e teama de ridicol, atat la mine cat si la altii
- si de tupeu, culmea, pentru ca eu sunt tupeista. mi'e teama, insa, de tupeul ala mai mare decat al meu, lipsit de bun simt, pentru ca ma blocheaza si nu stiu cum sa reactionez.
- si imi displac peisajele aglomerate in concediu. adica daca ma duc la mare, pe coline, la munte, aiurea, prefer sa nu fie multi oameni. in orase, insa, imi place aglomeratia (in bucuresti nu'mi place)

cred ca mai sunt si altele, da' nu'mi vin in minte acuma, o sa ma gandesc serios la problema postcataclismica.

ilinca dima spunea...

maria, nu'mi multumi, zau, ma simt rau, poate o depasisei si io ti'am amintit de ea

dar imi amintesc si io acu de inca una de'a mea, respectiv sa raman fara picaturi de nas - reminder, tre sa ma opresc la o farmacie nonstop ca sa'mi iau, ca nu mai am. multumesc, maria :)

motanes spunea...

Mie îmi e frică de mine. Sunt în stare de orice.

Nashu_mare spunea...

Mie mi-e frica de Maruta. Si mi-e frica de vanzarile de pantofi cu toc. Si de reduceri.

Pisicot spunea...

Maria, deci dacă uiţi ceva acasă e nasol...
Ilinca, asta cu ridicolul e bună. Aş mai adăuga şi teama de refuz + umilinţa aferentă.
Deci Motanes are fobie de Motanes...hmmm.
Naşule, de reducerile la pantofi cu toc şi mie mi-e teamă. Nu de alta, dar o grămadă de fantezii vor fi îndeplinite. Şi cu fanteziile nu-i de glumă :P

miki spunea...

:)) tu, in conditiile date, rolul tau ar fi sa te reproduci. punct. ca poate copiii tai, nascuti in acest mediu ostil, se acomodeaza mai usor cu el si apoi inventeaza antibioticul si apoi salveaza lumea,. dar ai grija sa faci multi copii, ca poate nu toti se dovedesc a fi niste rocket scientisti si nu merita sa risti.

ma rog, acum ar mai fi probleme gen.. cu cine faci copiii fiind singura supravietuitoare. chiar va trebui sa te descurci. si cum faci daca te imbolnavesti in timpul sarcinii si ai nevoie de antibiotice. dar si aici va trebui sa te descurci. medicina naturista gen. invata niste leacuri babesti urgent!

Pisicot spunea...

Miki, în timpul sarcinii nu se iau antibiotice, ce naiba!!!
Apoi...hai că n-o fi atât de nasol, adică să fiu singura supravieţuitoare. Că atunci ce rost ar mai avea frunza? Măcar renunţ la ea şi fac nudism :D

about2run spunea...

nu face parte din fobiile tale, poti sa faci nudism de acum :))

Pisicot spunea...

About2run, nu mă dau în vânt după asta. Dar de dragul salvării planetei cine ştie...

eu... spunea...

@Pisicot- cafea? Pai sa facem o reuniune..o luam si pe Maria :))

ilinca dima spunea...

mai bine cafea, ca nu se stie, naibii, cand vine cataclismul ala! da' sa fie seara, ca sa nu doarma pisicot, sa priveasca decaderea planetei live :))

miki spunea...

deci asa ramane. te lasam sa ne duci mai departe. ai grija, nu e o misiune usoara! e cu multa presiune. sper sa nu ai fopbie de trait sub presiune..

Pisicot spunea...

Teo, bună ideea. Şi îţi propun (şi în numele Mariei) o locaţie binecunoscută, GJ.
Ilinca, bine că eşti tu deşteaptă. Uite că aseară am băut cafea şi am dormit bine. Ok, era decaf, că aştia de la GJ ştiu ce e aia :-)))

Pisicot spunea...

Miki, eu nu promit nimic. Dar o să încerc...

Nashu_mare spunea...

Eu zic sa vina cataclismul ala mai repede sau sa te apuci acum de nudism ca, daca stai mult si imbatranesti, nudismul nu mai e atat de OK.

Pisicot spunea...

Naşule, bine ai grăit! Nu te pui cu gravitaţia :-))

Maria Coman spunea...

saptamina viitoare cind doriti fara miercuri si joi

Pisicot spunea...

Păi poate fi marţi. Sau vineri. Pe seară, evident. Cine mai pofteşte?

Maria Coman spunea...

marti sau vineri, cind doriti, teoretic sunt libera

ritchiu spunea...

marţi mă bag şi eu, după 17, desigur. :D

ilinca dima spunea...

marti mai bine, ca vineri ilinca pleaca la mare.

Pisicot spunea...

Deci marţi să fie, după orele 18 la Băneasa :)

ritchiu spunea...

brici pentru mine :D

ilinca dima spunea...

it's a date!

Pisicot spunea...

Ia uite că facem gaşcă :-)) Hai poate trageţi ţeapă!
Şi să nu vă aud că încurcaţi locul. Asta îmi aminteşte de o întâlnire cu o prietenă, la film, la mall. Eu eram în Vitan, ea în Plaza :-)))

ilinca dima spunea...

well, macar filmul era (probabil) si colo si colo. eu am chemat taxi la stadionul national. eu eram in craiova. de chemat am chemat taxi meridian din bucuresti. si nu venea. si sunam. pai unde sunteti? in fata. si soferul unde e? in fata. pai cu ce sunteti imbracata? pai asa. pai soferul nu va vede. cum, dom'le, ca sunt aicea, in fata, uite, langa politist. pai nici pe politist nu'l vede. aaa.. stati asa, ma scuzati, sa vedeti.. eu sunt in craiova

Maria Coman spunea...

asta cu una la mall vitan, alta la plaza am patit-o si eu. ca sa nu fie neintelegeri, GJ din Mall Baneasa, nu din Carrefour

Anonim spunea...

Hello!
epivir http://toniguy.com/members/buy_2D00_epivir_2D00_online.aspx
pentasa http://toniguy.com/members/buy_2D00_pentasa_2D00_online.aspx
albenza http://toniguy.com/members/Buy-Albenza-Online-Cheap.aspx
singulair http://toniguy.com/members/buy-singulair-online.aspx
zanaflex http://toniguy.com/members/buy_2D00_epivir_2D00_online.aspx
ditropan http://buy-eydhj.posterous.com/buy-ditropan-online
albuterol sulfate http://buy-kfmnv.posterous.com/buy-albuterol-online

Anonim spunea...

buy tramadol online tramadol 50 mg sr - high off tramadol 50 mg

Anonim spunea...

phentermine medication phentermine 30 mg capsules side effects - buy phentermine uk online

Anonim spunea...

generic xanax what do 1mg xanax look like - xanax dosage blue

Anonim spunea...

cheap tramadol tramadol hcl side effects in dogs - order tramadol online overnight delivery

Anonim spunea...

phentermine price buy diet pills online phentermine - legal purchase phentermine online

Anonim spunea...

can you buy xanax online do xanax bars kick - xanax prescription

Anonim spunea...

buy zolpidem online zolpidem 10mg info - zolpidem tart er 12.5 mg side effects

Anonim spunea...

buy phentermine online buy phentermine capsules online - phentermine hydrochloride

Anonim spunea...

zolpidem 10 mg zolpidem 10 mg side effects - лекарство zolpidem tartrate

Anonim spunea...

buy xanax overnight delivery clonazepam vs. xanax for anxiety - buy xanax bars 2mg

Anonim spunea...

phentermine 37.5 buy phentermine in australia - phentermine 1 month

Anonim spunea...

buy phentermine online where did you buy phentermine online - buy phentermine safe site

Anonim spunea...

phentermine online buy phentermine forum - order-phentermine.com

Anonim spunea...

tramadol no prescription tramadol hcl for pain - buy tramadol mexico

Anonim spunea...

buy phentermine legit website order phentermine - buy phentermine online 30mg

Anonim spunea...

cheap generic phentermine phentermine 37.5 mg canada - buy phentermine online cheap with no prescription

Anonim spunea...

tramadol online tramadol 50 mg vs percocet - tramadol 600 mg daily

Anonim spunea...

buy tramadol online tramadol online to florida - tramadol 50 mg hydrocodone

Anonim spunea...

generic phentermine online buy phentermine from mexico - phentermine blog

Anonim spunea...

buy phentermine online phentermine online legit - buy phentermine online from australia

Anonim spunea...

cheapest phentermine phentermine in drug test - generic phentermine online

Anonim spunea...

tramadol no prescription tramadol qt interval - order tramadol online to florida

Anonim spunea...

tramadol generic tramadol 50mg for dogs and humans - how do i buy tramadol online yahoo

Anonim spunea...

buy tramadol online buy tramadol online pay cod - buy tramadol hcl 50 mg

Anonim spunea...

cheapest phentermine buy phentermine 30 mg capsules - best website order phentermine

Anonim spunea...

buy tramadol tablets tramadol hcl for sale - tramadol 50mg with zoloft

Anonim spunea...

phentermine online buy cheap phentermine online uk - phentermine online mastercard

Anonim spunea...

cheap tramadol buy tramadol cod online - tramadol for headaches

Anonim spunea...

buy phentermine online purchase phentermine online no prescription - buy phentermine 37.5 mg

Anonim spunea...

phentermine price how to order phentermine on line - buy phentermine united states

Anonim spunea...

buy ambien online no prescription ambien side effects yahoo - ambien withdrawal vision

Anonim spunea...

ambien 10 mg ambien cr lunesta which is better - ambien cr discount program

Anonim spunea...

buy ambien ambien 20 mg pill - taking two 10mg ambien

Anonim spunea...

buy phentermine phentermine side effects hair loss - buy phentermine online for cheap

Anonim spunea...

tramadol online no prescription purchase tramadol online cod - buy tramadol in uk no prescription

Anonim spunea...

tramadol online cod tramadol hcl monograph - tramadol before surgery

Anonim spunea...

buy tramadol online tramadol online to florida - tramadol 50 mg hydrocodone

Anonim spunea...

tramadol online pharmacy tramadol hcl 50 - normal dosage tramadol humans

Anonim spunea...

buy tramadol tramadol online check - legal purchase ultram online

Anonim spunea...

ambien drug ambien 8 hours sleep - zolpidem for ambien

Anonim spunea...

ambien medication ambien sleep effects - buy ambien safely

Anonim spunea...

ambien buy ambien walrus twitter - vicodin ambien and alcohol

Anonim spunea...

buy xanax online Baltimore xanax side effects yahoo answers - buy xanax india

Anonim spunea...

buy ambien ambien cr dosage elderly - buy brand ambien online

Anonim spunea...

buy ambien online ambien side effects irritability - ambien medication side effects

Anonim spunea...

generic zolpidem drug interactions zoloft ambien - ambien in the news

Anonim spunea...

buy xanax Chicago xanax drug detection time - xanax liver

Anonim spunea...

phentermine adipex good place to buy phentermine online - phentermine lipo 6 black

Anonim spunea...

ambien without a rx ambien music radio online free - buy generic ambien no prescription

Anonim spunea...

order tramadol no prescription tramadol 400 mg a day - tramadol pain killer

Anonim spunea...

ambien zolpidem ambien side effects double vision - ambien side effects heartburn

Anonim spunea...

buy xanax buy xanax overnight delivery no prescription - pass drug test taking xanax

Anonim spunea...

where to buy tramadol tramadol 50 mg how many - tramadol hydrochloride online

Anonim spunea...

buy xanax Arlington high does xanax make you - xanax lorazepam

Anonim spunea...

phentermine prescription buy herbal phentermine online - phentermine get high

Anonim spunea...

cheap phentermine online buy phentermine 30 mg online - buy phentermine canada

Anonim spunea...

buy phentermine is it possible to get phentermine online - phentermine buy online cheap

Anonim spunea...

purchase tramadol order tramadol online mastercard - buy tramadol in florida

Anonim spunea...

buy ambien online ambien generic drug cost - ambien side effects impotence

Anonim spunea...

order tramadol online mastercard tramadol dosage canine weight - buy tramadol free shipping

Anonim spunea...

ambien no prescription ambien side effects blurred vision - ambien cr no prescription needed

Anonim spunea...

buy ambien лекарство ambien cr - generic time release ambien

Anonim spunea...

tramadol generic tramadol hcl for headache - tramadol xr

Anonim spunea...

ambien without a rx ambien side effects diarrhea - buy ambien online mexico

Anonim spunea...

buy ambien ambien and pre-employment drug testing - ambien cr patent expiration

Anonim spunea...

buy xanax xanax overdose symptoms - xanax dosage get high

Anonim spunea...

order ambien online no prescription generic ambien no prescription - ambien stories hallucinations

Anonim spunea...

buying xanax online no prescription buy xanax 0.5 - xanax employee drug testing

Anonim spunea...

buy phentermine without rx phentermine for weight loss - buy phentermine online forum

Anonim spunea...

ambien on line there generic ambien cr - ambien side effects double vision

Anonim spunea...

buy ambien online ambien sleep onset - fatal insomnia ambien

Anonim spunea...

generic zolpidem ambien side effects joint pain - zolpidem side effects hallucinations

Anonim spunea...

buy ambien buy ambien online usa - 2 layer ambien cr side effects

Anonim spunea...

best buy tramadol tramadol online international - tramadol online visa

Anonim spunea...

buy xanax bars online no prescription xanax withdrawal kidney pain - xanax side effects slurred speech

Anonim spunea...

ambien without prescriptions online pharmacy reviews ambien - buy ambien cr mexico

Anonim spunea...

buy tramadol tramadol dosage side effects - tramadol 50 mg buy online

Anonim spunea...

buy xanax xanax high 2mg - do xanax side effects go away

Anonim spunea...

ambien medication ambien music for sale - 1mg xanax 10 mg ambien

Anonim spunea...

buy xanax buy generic xanax no prescription - xanax pills facts

Anonim spunea...

buy ambien online overnight ambien side effects risks - ambien side effects heartburn

Anonim spunea...

buy ambien online ambien side effects loss of appetite - ambien side effects libido

Anonim spunea...

ambien without a rx sleep eating while on ambien - how many ambien 10 mg to overdose

Anonim spunea...

buy ambien online overnight delivery ambien pink pill - ambien cr side effects alcohol

Anonim spunea...

ambien online pharmacy ambien recreational use effects - ambien cr dosage maximum

Anonim spunea...

buy ambien online seroquel vs ambien insomnia - ambien cr shortage

Anonim spunea...

xanax online prescription buy 2mg xanax bars online - can take 2mg xanax once

Anonim spunea...

buy ambien ambien cr generic us - ambien overdose how many

Anonim spunea...

ambien order ambien price cvs - side effects of taking 2 ambien

Anonim spunea...

xanax pills much generic xanax - order xanax online cheap

Anonim spunea...

ambien no rx ambien 10mg vs lunesta 3 mg - buy ambien xanax

Anonim spunea...

can you buy ambien online ambien side effects overdose - ambien cr price cvs

Anonim spunea...

xanax online El Paso clonazepam vs xanax high - xanax side effects men

Anonim spunea...

buy ambien online ambien 10 mg erowid - ambien and breastfeeding

Anonim spunea...

buy ambien ambien and alcohol yahoo - does 5mg generic ambien look like

Anonim spunea...

buy phentermine phentermine information - buy herbal phentermine online

Anonim spunea...

xanax online New Hampshire order prescription xanax online - xanax online best price

Anonim spunea...

buy ambien online no prescription much generic ambien - ambience mall gurgaon nearest metro station

Anonim spunea...

phentermine 37 5mg phentermine high - phentermine vs phen phen

Anonim spunea...

xanax online Fresno xanax and alcohol vomiting - what does 1mg xanax feel like

Anonim spunea...

zolpidem drug highest safe dosage ambien - ambien side effects men

Anonim spunea...

buy phentermine order phentermine - order phentermine online without rx

Anonim spunea...

generic phentermine buy phentermine online no prescription uk - buy phentermine 37.5 online no prescription

Anonim spunea...

buy xanax Columbus how to buy alprazolam online - xanax with high blood pressure

Anonim spunea...

buy phentermine online pharmacy to buy phentermine - phentermine online order

Anonim spunea...

buy phentermine buy phentermine online mexico - buy phentermine 37.5 mg online

Anonim spunea...

buy phentermine no prescription buy phentermine usa - phentermine 37.5 mg mut

Anonim spunea...

buy generic ambien order generic ambien online - ambien side effects alcohol

Anonim spunea...

ambien online without rx buy ambien no prescription overnight delivery - ambien with xanax overdose

Anonim spunea...

zolpidem without prescription ambien online pharmacy no prescription - ambien side effects addiction

Anonim spunea...

buy cheap ambien ambien for sleep aid - ambien drug maker

Anonim spunea...

buy ambien online ambien zolpidem tartrate medication review - ambien 10 mg vs. 5mg

Anonim spunea...

buy xanax overdose on xanax amount - xanax job drug test

Anonim spunea...

buy ambien online no prescription ambien vs ambien cr half life - ambien generic cost

Anonim spunea...

buy xanax online Illinois negative side effects xanax - order xanax online pharmacy

Anonim spunea...

buy ambien online ambien 10mg color - zolpidem generic for ambien

Anonim spunea...

cheap tramadol dosage of tramadol for humans - tramadol bargain

Anonim spunea...

buy xanax Alaska xanax on military drug test - xanax withdrawal cure

Anonim spunea...

cheap phentermine online phentermine forums - order phentermine line

Anonim spunea...

buy xanax online New York xanax drug flying - generic xanax vs brand xanax

Anonim spunea...

buy phentermine buy phentermine online with no rx - where to order phentermine online

Anonim spunea...

buy phentermine buy phentermine nz - buy phentermine online safe

Anonim spunea...

buy tramadol buy tramadol hong kong - buy tramadol extended release

Anonim spunea...

xanax alprazolam buy xanax online no prescription cheap - xanax mechanism of action

Anonim spunea...

buy xanax xanax bars 2090 - xanax 2mg fake

Anonim spunea...

buy xanax online Pennsylvania 2mg klonopin 1mg xanax - xanax stay system drug test

Anonim spunea...

buy phentermine can i buy phentermine online - buying phentermine online illegal

Anonim spunea...

xanax online Milwaukee xanax ruins opiate high - 1mg lorazepam compared xanax

Anonim spunea...

purchase phentermine online phentermine kidney pain - buy genuine phentermine

Anonim spunea...

buy xanax buy xanax online usa - xanax bars withdrawals

Anonim spunea...

purchase phentermine online phentermine cheap - can i get an online prescription for phentermine

Anonim spunea...

buy phentermine buy phentermine online cheap with no prescription - phentermine effects

Anonim spunea...

xanax online Oregon can buy xanax online us - xanax and weight gain

Anonim spunea...

buy tramadol ultram online order - tramadol brand name

Anonim spunea...

buy phentermine buying phentermine online illegal - how to order phentermine from canada

Anonim spunea...

where to buy tramadol tramadol highest dosage - buy tramadol in australia

Anonim spunea...

generic tramadol online tramadol hcl shelf life - order tramadol online overnight

Anonim spunea...

generic xanax Missouri xanax withdrawal after 3 months - xanax medication side effects

Anonim spunea...

buy xanax California xanax juicy j - xanax how long is it in your system

Anonim spunea...

buy xanax xanax generic . 5 mg - xanax the side effects

Anonim spunea...

buy xanax xanax nausea - buy xanax online legit

Anonim spunea...

buy xanax bars online no prescription buy xanax 2mg online - xanax bars for

Anonim spunea...

buy xanax xanax vs ambien - xanax side effects erectile dysfunction

Anonim spunea...

buy xanax Minneapolis xanax side effects on pregnancy - withdrawal symptoms of xanax

Anonim spunea...

generic xanax West Virginia xanax lethal dose - xanax bars erowid

Anonim spunea...

buy xanax Raleigh North generic xanax medications - buy xanax online overnight delivery

Anonim spunea...

buy tramadol tablets buy tramadol from mexico - order tramadol without

Anonim spunea...

buy tramadol tramadol lethal dose - tramadol liquid

Anonim spunea...

buy tramadol in florida tramadol online florida - tramadol 50mg with alcohol

Anonim spunea...

legal buy tramadol online tramadol grapefruit - ultram-tramadol online

Anonim spunea...

tramadol online pharmacy buy generic tramadol - tramadol dosage adults

Anonim spunea...

generic xanax Washington xanax xr pills - xanax side effects liver

Anonim spunea...

buy xanax xanax 1mg erowid - order xanax online without rx

Anonim spunea...

buy xanax side effects going off xanax - xanax youtube

Anonim spunea...

xanax online Chicago side effects xanax xr 2mg - generic xanax mylan a4

Anonim spunea...

buy xanax Long Beach xanax benadryl drug interactions - xanax 2mg price

Anonim spunea...

xanax no prescription online generic xanax white - xanax hangover

Anonim spunea...

buy xanax xanax drug screen results - fake xanax 1mg

Anonim spunea...

buy tramadol no rx tramadol hydrochloride dosage - best buy tramadol

Anonim spunea...

generic tramadol online tramadol online inrikes - buy tramadol online for cheap

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 534   Mai noi› Cele mai noi»