vineri, iulie 25, 2008

Perfect combination

The Diva featuring Massive Attack. Fatal combination.
Strong, pure, passionate. Brings back memories.



(iar peste o săptămână voi fi pe gazon, în faţa scenei - bring it on!)

22 răspunsuri:

innuenda spunea...

Nice! Madonna a fost Michel Jackson-ul meu! :)

Pisicot spunea...

Putem spune şi aşa :)
Şi mă tot chinui să mă învârt de nişte bilete la un concert Madonna, dar Diva e chiar Divă. Adică sare din buget :P

innuenda spunea...

Da?! Ia uită-te aici:
http://www.exploretravel.ro/index.php?page=detalii&id=559&id_cat=26

Pisicot spunea...

Recunosc că e ceva mai ieftin dar fără 700 euro nu scapi dacă adaugi taxe, mâncare, diverse. Şi pt 2 nopţi e cam mult.

innuenda spunea...

Corect. Da' o vezi pe Madonna!:)

Pisicot spunea...

Da mă, ştiu, doar că mi se pare cam mult. Adică banii ăştia i-aş da pe o săptămână all inclusive la 5***** în Tunisia de exemplu.
Uite, mi-am făcut un calcul pt Coldplay la Milano sau Viena şi ies pe la 350-400 cu totul. Şi chiar mă duc _D

innuenda spunea...

Pişcoţico, mai pune ceva!:)) Chiar aşa de ieftin nu scapi nici în Tunisia. Te duce la puţin peste 1000 de euro ce spui tu. Sau ai găsit vreo superofertă last minute?

innuenda spunea...

Ah şi...mă scuzi, că am văzut că-ţi place Cold play...da' nu-s Madonna!:P

Pisicot spunea...

Eu am o grămadă de oferte pe Tunisia la banii ăştia. Dar întradevăr e altceva. Sau Turcia sau Grecia. Iar de ales aş alege Coldplay dacă mă întrebi :)
Însă Madonna merită ca experienţă. Şi că poate peste 5 ani n-o mai cânta.

maria spunea...

fetelor, fetelor, noi fetele tocmai ne-am rezervat madonna asta. astazi. scump, doamna, scump, dar merita, zau

Pisicot spunea...

Să vă fie de bine atunci :)

innuenda spunea...

maria, în ultima vreme toate visele mele se împlinesc la tine!:)) Întâi ăla cu sudul Franţei, acum cel cu un concert Madonna...Or fi greşit drumul?:)

maria spunea...

innu- cu link-ul tau tocmai ne-ai complicat rau existenta. pentru ca tocmai ce ne hotarisem pentru londra, iar acum re-re-re-re-renegociem

Pisicot spunea...

Chiar aşa Maria, iar Viena? :)

Anonim spunea...

Pariem ca dati banii degeaba ? Si ca personajul vine gratis in Piata Constitutiei cu ocazia alegerilor uninominale ?

Pisicot spunea...

Marian, pariem :D
Da' eu am zis că mă duc la Coldplay, na!

Anonim spunea...

Iar Massive Attack sunt Rolling Stones-ul meu. Să-mi fie iertat "sacrilegiul", Innuenda :)

ruxa spunea...

hm... ma starniti! :)

maria spunea...

innu- totusi multumesc. azi suntem decise pe viena
pisicot- da, iar viena :(

innuenda spunea...

Cu plăcere! Oricând pentru o cauză dreaptă!:)

maria spunea...

innu- iti vom fi recunoscatoare. la fel si sotii nostri pentru semnificativa economie de buget. auzi, da' tu de ce nu mergi?

innuenda spunea...

Din păcate luna septembrie, fiind prima după vacanţa judecătorească e arată şi semănată de pe acum cu termene. Care se mai şi suprapun.
Deci nu prea am loc de nimic în ea. Nici pe 2 şi nici pe 23 :D. Dar cruntă îmi va fi răzbunarea!