luni, iulie 07, 2008

Here I am

Cineva mă tot caută. Insistent, pe google. În fiecare zi, de mai multe ori pe zi. Uneori la interval de câteva secunde.

Mă întreb de ce nu ţine minte adresa. Sau de ce nu are history. Sau unde dispar eu de la un minut la altul, de mă caută iar şi iar şi iar... Eu sunt aici. Pe bune, mereu. Zău dacă plec vreodată.

Însemnarea asta nu-şi avea rostul dacă nu m-ar măcina curiozitatea. După o lună am cedat. Deci: care-i şmecheria?!

16 răspunsuri:

ruxa spunea...

tu si fata morgana! :))

Anonim spunea...

de ce să scrii pisicot. blogspot.com când poţi să scrii doar "pisicot" şi restul e click din google?!

Iar unii nu ţin minte blogspot, blogsport, blogspat, blogspa.... E mai simplu cu Gogu.

Eu te iau din blogroll. D'aia te-am trecut acolo. E mai uşor decât pe Google :D

Anonim spunea...

Io patesc alta si mai si: nu-mi aduc aminte ID-ul matale de Messenger ca mi s-a intiparit atat de bine in cap "pisicot.blogspot.com" incat dau erori.

Anonim spunea...

Şi vezi că ai o leapşă de la şoferul. Nu prea eşti atentă :P

Pisicot spunea...

Ilinca, să ştii :D
Motanes, păi şi history? Că, după cum ziceam, e cineva care face asta de x ori pe zi. So...Şi da, am văzut leapşa încă de ieri, doar că la ora de luat cafeaua dormeam pe mine. Deci am uitat de poze, de leapşă, de tot. O să-mi pun reminder, ok?
Hai mă Cristian, cum să-l uiţi, e aşa greu? :)

Anonim spunea...

important e ca cine te cauta, te gaseste::))
eu zic ca-i de bine ca te cauta. IAar dilema iti va fi risipita cand nici nu te astepti

robin simion spunea...

si eu patesc la fel cu:
- robin blog
- robin
- robin simion
- robin simion blog
- www.robin simion blog
- blog robin simion

eu daca scriu pis, mar samd, imi apar imediat blogul tau sau al mariei. sau bookmarks, sau history

Pisicot spunea...

Teo, mare mister! Pentru o secundă am bănuit-o pe mama, dar cu ruşine mi-am dat seama ca mama e o meseriaşă în ale intrenetului, deci nu avea cum :D
Robin, exact. Culmea, cu "pis" mă găsesc şi eu :-)))

Anonim spunea...

Nu e greu, n-am zis asta, numai ca prima asociere e clar "pisicot" si deja incep sa scriu "pisicot". Si scriu repede si bine...

Anonim spunea...

P.S. Deci deja te poti lauda ca ai realizat un brand. Mai ai un pic si incepi sa vinzi collectibles. :D

Pisicot spunea...

Tu ştii ceva :-)

ruxa spunea...

collectibles si o papusa, ca oana zavoranu :))))

Pisicot spunea...

Daaa, voodoo :D

robin simion spunea...

pis, pis, pis

Abc Sjf spunea...

In firefox scrii (de exemplu) "taxa de prima inmatriculare" in address bar si se duce direct pe mfin.ro/taxa, dupa un searcha si filtrare prin analytics. De ce ar scrie cineva pisicot.bla.bla cand poa' sa scrie doar pisicot? Chestia e valabila si in alte browsere construite pe aceeasi platforma.

Pisicot spunea...

De acord dacă nu ar face asta de 10 ori pe zi :-)