marți, iulie 01, 2008

Secretul fericirii

Am tot încercat în ultimele zile să fac ceva să-mi regăsesc buna dispoziţie. Aia adevărată, cu crize de râs până la lacrimi, cu muzică la maxim în maşină, cu demonstraţie de samba în faţa televizorului. Nu mi-a ieşit. Na, dacă nu vrea, nu vrea. Astea vin spontan, neaşteptat, fără motiv, absolut stupid uneori.

Azi mi-am luat inima în dinţi. Că doar e marţi. Deci pot să sparg ghinionul cu 3 ceasuri rele. Aşa că m-am îmbrăcat în roz. Şi mi-am pus şi
sandalele norocoase. Da, ştiu, mulţi vor crede că am innebunit. Eu nu sunt pro roz. Dar mi-am zis de ce nu? Roz pal combinat cu fucsia (eeeee...) ca să moară de ciudă domnii când le explic că asta e de fapt o culoare. Ce e atât de greu de reţinut?!

Dar cireaşa de pe tort a fost (Doamne iartă-mă că am păcătuit în post) un păhărel de pălincă adevărată, tare şi parfumată, ca la mama ei. Băut acum o oră din bunăvoinţa unui om cu suflet mare. Ce să mai zic? Doar că aş milita pentru o petiţie prin care fiecare angajat cu carte de muncă să aibă dreptul la un shot dimineaţa, în loc de banala (şi de multe ori inutila) cafea.

Hai gata, la muncă, că m-a lovit creativitatea.

25 răspunsuri:

maria spunea...

eu am ris suficient de mult in w-e, da, din ala isteric, incit sa am energie. dar nu pentru munca. zici ca merge cu palinca?

hadean spunea...

:-)))))
cred ca doua shot-uri injectate mi-ar prinde bine si mie acum

Pisicot spunea...

Maria, mă bucur că aud asta. Lasă că energia pentru muncă vine şi ea. De miercuri încolo :)
Şi da, merge cu pălincă. Doar că are efect limitat. După 3 ore mai ai nevoie de un shot.
Adi, bagă şi vorbim după :D

hadean spunea...

nu am palinca dar am intre dosarele cu contracte si facturi o sticla de Jack si una de vodca (ramasite de la un eveniment). din pacate ma lupt cu tabelul infinitului si deja mi se incruciseaza ochii de la atatea linii. daca as mai si lua ceval a bord, maine as prezenta probabil o situatie foarte vesela:-)
pe de alta parte, poate cu putin ajutor spirtos, excell-ul mi-ar parea mai frumos. neaaaah.

Pisicot spunea...

Eu zic aşa. Pui un păhărel de Jack (vodka, bleah) şi cifrele vor părea mai haioase :-)

hadean spunea...

haioase, da.am vazut acum pe fluxul de stiri antena 3 o chestie legata de bac la mate.dupa mintea unui elev M1=moarte. Ceea ce poate fi adevarat :-)

maria spunea...

maine sunt libera, nu se pune

ruxa spunea...

io am bagat un shot de zuzu, da' nu cred ca se pune. si am o zi destul de tampitica, insa esarfa cu pisici isi face datoria. si'n pluuuus.. party tonite!

deci zici c'un shot... bine ca mi'ai amintit, am o cutie intreaga de anthon berg adusa de la frankfurt si de care uitasem. facem chef!

innuenda spunea...

Hahaha, hai că ai fost mortală. Cum ai făcut, cum n-ai făcut, dar ai reuşit să combini fericit două lucruri care nu aş fi crezut vreodată că merg: rozul şi palinca. E aproape un titlu de articol. Poate o să-l scriu cândva!:))

PS. Înţeleg că ai renunţat la maşină?

Pisicot spunea...

All, :-)))
Ilinca, Anthon Berg??! Ucid cu sânge rece pentru alea cu cireşe în rom şi marţipan! Ce draq sunt aşa de scumpe în România?
Innu, mai adaugă şi Marylin Manson în maşină :D
(dap, sunt cu maşina)

hadean spunea...

palinca, roz, masina si marylin manson? tarantino ce zice despre treaba asta? si, sa nu uit, ce arma preferi?:-)

ruxa spunea...

anthon berg as in sticlute mici de ciocolata umplute cu diverse racoritoare: jack, drambuie, cointreau, grand marnier, remy martin, cutty sark.. d'astea :)

Pisicot spunea...

Adi, chiar îmi place Tarantino :)
Cred că aş strânge de gât totuşi ...
Ilinca, fiecare cu ce-l doare :D

Anonim spunea...

Asadar, combinatia mortala de roz+fucsia+sandalele rupatoare+ palinca au avut efectul scontat?

Adica ai ras dupa aia? Ca daca da, cer si eu palinca dimineata...ma rog, pot sa-mi pun si o bluza roz..cu sandalele gen ruperea picioarelor stau mai prost, dar gasesc un inlocuitor :)

innuenda spunea...

Ah, şi Marylin Manson?! Atunci e clar. Eşti Chucky, păpuşa ucigaşă!:))

Pisicot spunea...

Teo, tot nu ai luat lecţii de mers pe tocuri? Of, mă dezamăgeşti.
Dar, da, combinaţia a avut efectul scontat :)
Innu, clar :D

kmi spunea...

Cu shot-ul de dimineata n-am incercat, da' un pahar de vin seara tare bine merge...si mi-a facut o pofta de un pahar de vin postarea asta :)

nelu spunea...

deci fucsia e o culoare?!

brava pisicot şi eu îmi făceam mustrări de conştiinţă că m-am urcat la volan după ce am băut o juma de bere...

Anonim spunea...

Mai...daca te dezamagesc doar din cauza asta...hai, treaca de la mine. E una dintre acele dezamagiri pe care nu vreau sa le indrept, nu de alta, dar tin la picioarele mele :)))

In rest...azi as fi vrut sa incerc si eu combinatia, ca am nevoie de un "imbold". N-am gasit palinca :)

Pisicot spunea...

Kmi, vin roşu seara e deja un obicei. Nespectaculos de altfel :)
Ritchiu, de la 12 până la 6 cred că a trecut destul timp...de obicei şi eu mă feresc să conduc după o bere.
Teo, eu încă te aştept să te lauzi într-o bună zi cu lecţii de mers pe tocuri. Ştiu, ar fi o minune :D

miki spunea...

:))) eu am luat o catamai gura de palinca din sticla aia de apa de langa birou pentru ca imi era foarte sete. apoi mi-a fost foarte rau. si oricum, tot a fost mai bine decat atunci cand am baut ulei crezand ca e apa sau decat sor'mea care a baut pastile cu spirt, crezand ca e apa. eu inca o banuiesc ca avea ganduri negre...

Anonim spunea...

incearca mai bine Secretul multumirii de Harriet Lummis Smith sunt 3 volume cu efect garantat

Pisicot spunea...

Miki, la tine e ceva normal :-))
Anonim, mulţumesc, mă documentez. Dar pentru un efect instant nu există ceva?

miki spunea...

anormala normalitate, zau asa!

Anonim spunea...

parca te-as cunoaste de o viata:)))