vineri, iulie 11, 2008

Mi cafecito

Leapşa cu cafea. Teoretic era despre cana de cafea. Cum la birou cana mea e transparentă, leapşa e mai mult despre cafeaua din cană. Şi merge mai departe la cine are curaj.

20 răspunsuri:

ruxa spunea...

aia e facut de tine, asa, in straturi? esti cam maestra :)

Pisicot spunea...

Nici nu ştii ce alte talente mai am :)
(da, de mine e făcută)

Esk spunea...

mno, poi daca-i pentru cine vrea, po' sa continui eu cu leapsa? pliz? am o cana tare draguta ;;)

Pisicot spunea...

Evident ESK :-)

Anonim spunea...

nice coffee! :)

Esk spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Esk spunea...

Mda, mi-am gresit propriul link >.>

[...asta apropo de leapsa la care Pisicot mi-a dat voie sa particip...]

hadean spunea...

quando tomes tu cafe..:-)

Pisicot spunea...

Adi, toma tu café con caña :-)
ESK, foarte drăguţ!

Pisicot spunea...

Şoferul, de la tine mi se trage, na :-)

nelu spunea...

am să fac şi eu poză la aia de acasă că asta de la serviciu s-a pierdut...

nelu spunea...

mereu mă luaţi pe nepregătite cu lepşele astea..

Pisicot spunea...

Hai nu te mai plânge atâta şi treci la treabă :-)

maria spunea...

eu acum am probleme cu cafeaua mea de dimineata, ca ma pregateam sa raspund la leapsa, dar cafeaua ta nu poate fi intrecuta

Pisicot spunea...

Hai mă Maria, că dacă eram rea îmi luam o GJ, o puneam într-o cană şi ziceam că-i a mea :D
Vezi ce faci mâine dimineaţă :-)

maria spunea...

asa, asa, mai zi ca sigur nu imi iese.

ruxa spunea...

da, ma, da gj nu e asa, straturi, straturi, decat la inceput. daca o transferi se strica toata chestia.
eu n'am complexe. beau nes :)

Anonim spunea...

M-ai dat gata cu minunea aia din cana...sunt invidioasa...
si mi-ai facut si pofta :))

miki spunea...

...si e greu sa faci o cafea in straturi? adica ai nevoie de ceva gen pregatire temeinica, special skills, talent nativ, sau...

Pisicot spunea...

Ilinca, s-ar putea.
Teo, poftă daaaa :) Chiar şi la ora asta.
Miki, nicidecum. Doar pasiune şi un pic de răbdare :)