luni, iulie 14, 2008

Gugălăi de week-end

Am mai scos ceva de la naftalină. După o selecţie dură au rămas următorii finalişti. Şi zău că mi-a fost greu să mă decid.

Locul 5
"poze cu orăşelul leneş şi robin"
Deci eu întrebam în disperare care-i treaba cu orăşelul ăsta leneş de-l tot caută lumea la mine şi Robin a fost deja acolo?!

Locul 4
"mi-am gasit ciorapii ejaculaţi"
Nasol, acum cu siguranţă o să-mi suspectez şosetele. Cine ştie ce fac nebunele prin sertar când le las singure acasă.

Locul 3
"cum trec migernele din lipsă de sex"
Simplu. Cu sex. Doh!

Locul 2
"teleportarea îngerilor cerului"
Aha. Da. Exact ca în Star Trek. Engage! Engage!

Şi locul 1, cu coroniţă (stropită cu aghiazmă!)
"innuenda să dea cineva cu apă sfinţită" :-))))))))
Ce pot să mai comentez aici?

29 răspunsuri:

maria spunea...

mie aia cu ciorapii mi se pare de locul 1. de departe

hadean spunea...

adevarul e ca si eu imi suspectez sosetele de incontinenta sexuala...:-
)))

Anonim spunea...

aia cu ciorapii e beton.....:)))))

Pisicot spunea...

Nu pot să cred că de Innu nu zice nimeni nimic :-)))
Dar şi şosetele sunt criminale!

hadean spunea...

bine, innu si apa sfintita cred ca sfaraie daca le pui impreuna, mai ales dupa unele postari recente de pe la mine si de la altii:-)

ruxa spunea...

da, serios, sosetele rulz. oare ce pozitie prefera?

innuenda spunea...

Ciorapii ăia s-or fi-nhăitat cu nişte chiloţi. Bărbăteşti. Părerea mea.

Cât despre mine, mi-o fi aflat cineva partea întunecată, de care mă tot acuzaţi.
Adi, alţii în afară de tine nu există! :D Bine, am mai postat lucruri atipice şi la Groparu, dar asta mai demult, într-un articol anti-Seint Velăntain.

hadean spunea...

innu, inca nu m-am hotarat ce-mi place mai mult: "altii in afara de tine nu exista" sau "tu esti al doilea":-)))

Pisicot spunea...

Adi, în loc să-i iei apărarea...
Ilinca, deci şi ţie-ţi plac şosetele :-)))
Innu, nici nu vreau să mă gândesc ce-o fi în capul şosetelor! Perversele naibii :-))) Cât despre tine...nene, "să dea cineva"...deci e grav :D

hadean spunea...

...?:-)

innuenda spunea...

Păi Adi, dacă eşti foarte atent o să vezi că nu se exclud cele două afirmaţii. Iar în caz că se exclud, am rânjetul ăla acolo, ca un fel de jocker ce-mi permite orice completare:)

Pişcoţico, oi fi eu mătrăgună, dar nici cu şoricioaica de tine nu m-aş încurca!:)) Sau, dacă vrei, belladonă şi arsenic.

Anonim spunea...

Omul sfinteste blogul.

Pisicot spunea...

Adi, hai că ştii ce zic :P
Innu, mulţumesc, dar pe mine mă îndoiesc că mă caută lumea aşa :-))) Chiar aşa, cum mă caută?
Generale, detalii te rog...

nelu spunea...

bat o cruce şi zic :
dacă omul cu migrene n-are cu cine ar putea încerca neşte alinare în sertarul cu ciorapi, şosete, şi alte articole pline de promiscuitate =))

Pisicot spunea...

Perfect Ritchiu :-))
Şi pe mine m-a amuzat rău aia cu migrenele. Dar am pus-o pe locul 3 (ca şi ciorapii pe 4) să nu zică lumea că sunt obsedată :-)))
Plus că Innu sfinţeşte multe bloguri în ultimul timp...

nelu spunea...

iete că este şi ilinca într-o căutare la mine. adicăăăă, ilinca dima + îngrăşare. eu ce să-i fac dacă vorbeşte de prăjituri?

Pisicot spunea...

Şi la mine :D

Anonim spunea...

Stai să vezi ce-ţi scot eu, de la mine, la 12 noaptea! Azi.

Pisicot spunea...

Motanes, deja devine extrem de incitant :D Doar să-mi spui cum să mă pregătesc.

maria spunea...

acu pe bune, daca sosetele omului au viata sexuala, de ce va opuneti

innuenda spunea...

hehehe, maria, drăguţă ca întotdeauna. Militând pentru viaţa sexuală a ciorapilor.:))
ritchiu, ce le-ai lipit tu pe toate! Nimic nu ţi-a scăpat!

ruxa spunea...

... si care e sosetul si care e soseta?, ca mie mi se par identice.

deci lumea e preocupata de silueta mea? pai si eu, ca sa fiu sincera :)

maria spunea...

ilinca- si la mine te cauta oamenii

ruxa spunea...

poate o cauta pe adevarata ilinca dima, aia din carte

nelu spunea...

pentru noi tu eşi adevărata ilinca şi gata! :))

ruxa spunea...

mai e cel putin una, muzeografa pe undeva :)

robin simion spunea...

eu? in oraselul lenes?
se prea poate. ceea ce va doresc si voua.

la mine mai ajung unii cu "maria coman weekend". maria, ce faci in weekend?

Pisicot spunea...

Aoleu, nu întreba. De cele mai multe ori lucrează!

maria spunea...

robin & pisicot- chiar daca nu lucreaza, maria nu mai face nimic interesant in week-end