miercuri, iulie 02, 2008

Alone

15 răspunsuri:

Anonim spunea...

In mod evident ai nevoie de un aparat foto nou ... In cazul asta esti limitata de posibilitatile tehnice caci fotografia e foarte buna.

Pisicot spunea...

Deci...fotografia bună, aparatul prost. E mai bine decât invers :)
Ştiu, ştiu. Probabil până la toamnă o să-mi iau ceva. BTW, mi-ai promis o listă :D

Anonim spunea...

Aaa... locul cu scoici. Frumos soarele de martie. :)

Pisicot spunea...

Da, frumos şi rece. Un pic trist, un pic timid, un pic visător. Şi o singură bărcuţă :)

miki spunea...

adica... fotografia asta e facuta de tine?!?! dar e perfecta!!! adica nici macar nu te-ai mai numi amator in conditiile astea! nu e ok, zaqu! trezesti complexe! :)

miki spunea...

adica... fotografia asta e facuta de tine?!?! dar e perfecta!!! adica nici macar nu te-ai mai numi amator in conditiile astea! nu e ok, zaqu! trezesti complexe! :)

ruxa spunea...

mi'ar fi placut mai mult pe lat, dar e superb si'asa, te duce acolo

hadean spunea...

prea frumos :-)

Anonim spunea...

Miki, hai mă, zău :) Şi ca să îi răspund şi Ilincăi, mi-ar fi trebuit un wide mai bun. Daaaaar, lumina, locaţia, cerul, norii...erau de balamuc atunci. Am făcut cred zeci de poze.
Adi, da. Şi eu visez când o revăd. Stai că mai am poze...

maria spunea...

:) (mai mult nu stiu ce sa zic, dar ma bag si eu in seama)

miki spunea...

pai si de ce esti zgarcita si noua ne arati o singura poza?! eu vreaus a vad mai multeee!!

maria, putea sa fie macar ":))", cat sa mimezi entuziasmul mai bine, zau asa!

Anonim spunea...

Mai...tu imi dai idei....

Anonim spunea...

Si desigur, fotografia e superba! Ca am uitat sa-ti zic :)))

Pisicot spunea...

Maria, şi :) spune ceva.
Miki, stai uşor. Ce farmec mai are dacă dezvălui totul? Aşa, pe blog, deodată? Nţţţ.
Teo? (mă refer la prima parte) - sper că idei de vacanţă.

miki spunea...

accept si dezvaluiri partiale