duminică, iulie 27, 2008

Delight

Spuneam că mai urmează...
Un fel de continuare la
prelude.

(Şi, Innu, tot nu mi s-a făcut poftă de vacanţă.)









31 răspunsuri:

innuenda spunea...

Da' mi s-a făcut mie, nah! :))
Acum tre' să-mi caut o săptămână liberă în august, să i-o indic alui meu ca şi-şi aranjeze şi el concediul, apoi să hotărăsc naibii destinaţia. Că altfel mai apuc să plec tocmai de Revelion.

Frumoase fotografii ai făcut pişcoţico!

Strumful spunea...

Noi am terminat concediul cu concluzia ca NU in Romania pe litoral..anul viitor!

ruxa spunea...

vaivaivai ce fata are ala micu, cu urekile drepti ca la raport. azi vroiam sa postez si eu, da' te'as repeta, ca sa zic asa, in vreo cateva. poate doar sa pun o poza cu fata cu maiou rosu de pe plaja.. ma mai gandesc

Pisicot spunea...

Innu, îmi pare rău :D
Ştrumfule, ştiu şi ţi-am mai spus asta. Chiar nu merită. O zi, două poate. Şi câteva poze :)
Ilinca, eu nu cred că m-ai repeta, n-ai cum. Viziunea artistului e unică :) Şi nu uita de diva de pe plajă :D

maria spunea...

strumful- v-a luat mult sa va hotariti.....un week-end e mai mult decit suficient la noi, zau
pisicot- frumoase poze, zici ca nu e haosul de la noi. neste gunoaie n-ai pozat si tu?

miki spunea...

ok. deci despre maria stiu ca este in concediu iar la tine gasesc poze de concediu. iar acum am o problema in a va diferentia ca doua entitati separate, pentru ca impreuna imi oferiti totalul

whooa... nu stiu foarte clar ce am vrut sa zic cu asta :))

Pisicot spunea...

Maria, am preferat să arat şi altă faţă, una mai plăcută. Gunoaie (grămadă), cocalari, balamuc, mizerie, înghesuială...astea se subînţeleg. Cum spuneam, am ales ce era mai frumos :)
Miki, nu sunt chiar de concediu. Sunt de "get away", aşa, scurt şi intens.

hadean spunea...

frumos :-)

miki spunea...

pai un concediu nu este format din mai multe get-aways puse una langa cealalta?

Pisicot spunea...

Adi, ca de obicei tăcerile tale sunt plăcute...
Miki, nu! Cum poţi să spui aşa ceva? De fapt ia să-ţi faci tu aşa concediile...

miki spunea...

bineee, un get away mai mare? sau si daca nici asta nu e ok, va trebui sa explici, sa stii!

maria spunea...

hai ma miki, ca e foarte clar. get away e get away, concediu e concediu. cum sa le confunzi?

miki spunea...

pffff... cred ca odata ce ai doua concedii pe vara, incepi sa pierzi ideea de valoare a momentului... eu sunt de vina inseamna... jur solemn sa imi revizuiesc atitudinea!

Pisicot spunea...

Corect :)

nelu spunea...

căţelul ăla e cireaşa :D şi mi-ar plăcea şi mie cu barca aia...

ruxa spunea...

nelu: catelul ala e un lingau :))

hadean spunea...

ca de obicei, pozele tale imi aduc in degete prea multe cuvinte si atunci prefer sa tac:-)

Anonim spunea...

Şi îţi vine albumul ăla de la Amazon până pleci în vacanţă sau îi suni pe ăia să le spui că vii tu după el?! :D

Pisicot spunea...

Ritchiu, să ştii că barca aia era de capul ei. Adică nu se interesa nimeni de ea, deci eu zic să ne băgăm. Căţelul însă era un lingău, e adevărat, dar în sensul bun :)
Adi, asta şi spuneam. Pisicot ştie :)
Motanes, ţinând cont de faptul că încă nu am programată clar vacanţa, eu sper ca albumul să ajungă totuşi înainte :D

Anonim spunea...

atmosfera. caldura. place.

Anonim spunea...

OOOOOFFFFFF!!!Cum rasucesti tu cutitul in rana...mai am aproape o luna pana la vacanta...

Pisicot spunea...

Rareş, bine ai revenit. Şi mă simt onorată, să ştii :)
Teo, tu măcar mai ai o lună!

nelu spunea...

deci data viitoare bem cafeaua pe barcă??? :D

ruxa spunea...

ritchiu: n'ar fi o idee rea :)

ruxa spunea...

si mancam peste din ala bun, calcan sau chefal, ca mereu uit cum il keama p'ala bunu!

Pisicot spunea...

Ritchiu, da :))) Unde, unde?
Ilinca, calcan, ţi-am mai explicat !!!

nelu spunea...

eu sunt de acord, dar mai spre final de august, că până atunci am de săpat pe câmpul muncii

ruxa spunea...

pai da, ma, pisicot, da' chefal e mai usor de retinut, ca e cu chef in el, e un peste vesel, intelegi? pe cand calcanul e ceva cu un cal... can. ce'i aia can? nu exista cuvantul asta!

daaa, mergem cu barca? si la busitoare?

Pisicot spunea...

Aoleu Ilinca, calcanu' e ăla plat, solzos. Ce e aşa greu?

ruxa spunea...

cal cu solzi, gata, o sa tin minte. cred.. :)))

ruxa spunea...

nu mai zici nimic?