sâmbătă, iulie 05, 2008

Fire king

E cineva trist astăzi? E cineva melancolic, plin de vise, de speranţe? E cineva singur? Pentru acei cineva dar şi pentru cei care azi prestează fără chef în fabrici şi uzine - o altă secvenţă de film care pe mine întotdeauna mă scoate din borcanul cu melancolie.
Enjoy.

8 răspunsuri:

Garfield spunea...

:)) vad ca deja ai intrat in atmosfera de weekend:))

robin simion spunea...

aleaa cu waka waka si cu pocnitul din limba ma sparg. ma tavalesc de ras.

Rita spunea...

foarte tare, cel mai tare :))) rad de una singura in holul hotelului :))) Si cand ma gandesc ca n-am vazut Ice Age 2 decat o singura data... iar pe celalalt aproape il stiu pe de rost :D

Pisicot spunea...

Garfield, am învăţat de la tine :)
Robin, clar!
Rita, şi de tine nu râde nimeni acolo? :-)) Apare şi 3, să ştii.

Leu' spunea...

Multumesc.

Anonim spunea...

Exact cu minunea asta de film m-am delectat la sfarsit de saptamana. E a treia oara cand il vad si tot am ras cu lacrimi.

Pisicot spunea...

Leu, cu plăcere :-)
Teo, culmea e că nu ştiam că îl dă şi HBO-ul. M-am trezit sâmbătă cu el în cap :-)))

Rita spunea...

Sa stii ca nu radea, ca 1. nu prea mai era nimeni pe-acolo si 2. polonezii astia sunt tare nesarati [ce glume fac !] - nu prea stiu sa rada ca lumea, sau io nu i-am vazut in actiune...