luni, iunie 09, 2008

0 - 2

Să nu mă înţelegeţi greşit. Tare aş vrea să facem (măcar) un egal diseară. Dar predicţia mea e asta.

Argumente pro: la Portugalia-Turcia am nimerit-o.
Argumente contra (şi cu care o să scap basma curată): ce ştiu fetele despre fotbal?!

În rest, săptămână uşoară!

45 răspunsuri:

Anonim spunea...

Greu , dar nimic nu este imposibil.

Pisicot spunea...

Pffff. 0-2 pentru noi :D

maria spunea...

eu zic 0-1, sunt mai optimista

Pisicot spunea...

Maria, fată bună ce eşti tu :)

maria spunea...

eu sunt deja exasperata de povestea asta cu fotbalul. in jurul meu numai despre asta se discuta

Anonim spunea...

Pfui, pai e bine. Sa primim doar 2 goluri? Minunat ar fi. Asta, plecand de la premisa ca Banel nu va da un autogol asa, ca sa nu-si iasa din mana :))

maria spunea...

teo- pe asta cu banel o stiu si eu.

Pisicot spunea...

Daaa, e un banc. Tot circulă pe mail şi sms :)
Două goluri am visat, na. Poate fi şi mai rău. Dar eu aşa am visat. Şi rapid, din prima repriză :D

ruxa spunea...

io as vrea sa batem, zise ilinca cu o voce subtirica si timida

Pisicot spunea...

La şah Ilinca, la şah...

ruxa spunea...

pai nu zici tu ca daca vrei ceva musai tot universul... vorba aceea?! :)
si ca doar tre sa incerci? io zic ca banel nu numa ca o sa incerce, o sa se si straduiasca

Pisicot spunea...

Păi da, autogol. Şi uite-aşa universul te-a ascultat.

ruxa spunea...

pisicoooot! ma, tu vrei sa l'om bataie! :))))))

maria spunea...

am pariat pe 0-2, ca sa stii

Pisicot spunea...

Ilinca, eu nu vreau nimic, mi se cam rupe să fiu sinceră. Îţi zic doar ce cred.
Maria, muhahahahha. Cât?
(eu nu am reuşit să-l păcălesc pe zmeu la meciul cu Portugalia!)

Strumful spunea...

Ce bine ca Sot nu-i microbist:D!
Si nici la scoala nu pare nimeni prea interesat!
Am o prietena ce pariaza ! Daca bate echipa aleasa de ea, primeste masaj, daca pierde, face ea:D!

Strumful spunea...

A, si ca sa fiu si eu "microbista" eu cred ca bate Romania:D!

Pisicot spunea...

Sofia, mă distrează asta cu "soţ". De fapt, ce zic eu, la mine e "Zmeu" :-))
Pffffff, asta cu masajul e o treabă. Mie cine naiba îmi face?! Că m-aş băga la un pariu riscant...

maria spunea...

100.000. da e lista lunga la pariuri, deci mi-ar iesi ceva....

Rita spunea...

Ilinca, zic si eu tot cu voce subtirica si timida ca as vrea sa batem ;;)

Pisicot spunea...

Bine că n-am pus pariu :D
Maria, sorry...

Revin însă la post-ul anterior. Dacă îţi doreşti ceva tare-tare (adică un egal, cum scriam mai sus) ia uite că se împlineşte :)

maria spunea...

e uite cum am pierdut eu 100.000 pe mina ta si a lui adi ionita.....

Pisicot spunea...

Bine, dau eu 50.000...

maria spunea...

lasa, mai bine concentreaza-te mai mult la italia

miki spunea...

:))hai ma maria, ca nu erau decat 2 milioane 500. abia daca iti luai o pereche de sandale verzi!

da' cine a nimerit scorul?
mda, si cat a fost, daca tot veni vorba? :D

robin simion spunea...

nula na nula. nu-i rau de inceput, ar trebui sa mai si castigam ceva. greu.

miki spunea...

whoooa, pai eu auzeam azi oameni mai priceputi care spuneau ca or sa ne sfartece, ca or sa jupoaie carnea de pe noi si capetele or sa ni le transforme in mingi de fotba. ca o sa murim umiliti si ca nu va exista cale sa o indreptam. pai o asemenea remiza cere petrecere, dom'le!

Pisicot spunea...

Miki, bună întrebare. Cine naiba a ghicit. Lasă că ne spune Maria cine a luat banii :)

maria spunea...

tocmai mi-a zis nelu. bogdan de la desk.

maria spunea...

si draga miki, cele 2milioane 500 erau destinate sandalelor mov de la zara, pe care le voi lua maine pe banii mei. si imi si ramineau 500

Pisicot spunea...

Deci Bogdan de la desk să dea o bere :)

miki spunea...

moooaaama!! bogdan?! lasati ma, nu fiti rele, omul are copil acasa, avea nevoie de banii aia. voi stiti cat mai costa un pampers in ziua de azi?!?!

...chiar asa, cat?

nelu spunea...

haha. muamăă, abia acum realizez ce bine i-au căzut lui bogdan banii ăştia. să dăm un pic din casă : a cam scpat într-un magazin cu ustensile de pescuit acum câteva zile...:))

nelu spunea...

măi miki, tu încerci să ne spui ceva? pampers...etc...

maria spunea...

aha, deci nici vorba de pampers. auziti, da' poate e alt bogdan si l-am bagat in gura voastra degeaba. muahahahaha

nelu spunea...

eeee, mărie! detalii, detalii :))

miki spunea...

n-are cum. bogdan de la desk e doar unul!

ritchiu, pe primul perete din prima noastra casa ;)
evident, nu a noastra in sensul de a mea si a ta :)))

hadean spunea...

ma tot intreb ce fel de om sunt. stau in holul unui hotel si vorbesc lucruri cu noima despre fotbal (un sport care nu-mi place) cu un om pe care nu l-am mai vazut in viata mea.
ot e bine ca nu ne-au batut.nopate buna tuturor.

hadean spunea...

noapte

miki spunea...

un om sociabil, eu asa cred ca se numeste. :)

mi-ai luat vorba din gura. deci noapte buna! :)

Anonim spunea...

Şi vouă la fel. Hai România :-)))

ruxa spunea...

aproape de 12 s-a terminat si evenimentul costelian, si la terasa de langa era inchis, si am mers si am tot mers pana la pasaj la narghilele unde am sarbatorit egalul (si caftul luat de olandezi - muy bien!) cu o bere care'a mers ca unsa!

Rita spunea...

Aa, Ilinca, pentru a restabilit adevarul istoric - a fost caftul DAT de olandezi ;)

Pisicot spunea...

Rita :-))) las-o, că era obosită!
Offtopic, ăla meci!

ruxa spunea...

rita, da, corect. mna, era tarziu. deci da, italia si'a luat'o plenar de la olanda. ceea ce e bine. ca noi i'am batut pe olandezi. candva.