joi, iunie 26, 2008

Moon rising

25 răspunsuri:

hadean spunea...

parca aud muezinul...:-)

Pisicot spunea...

Ce muezin, nene? Că nu e de pe acolo...

hadean spunea...

ştiu dar lumina...

hadean spunea...

adică na, am şi eu un pic de imaginaţie :-)

hadean spunea...

1001 nopţi, fiecare începând cu un răsărit de lună
of, că-s la serviciu şi nu pot să dezvolt povestea:-)

ruxa spunea...

la mine's multi gugalai cu "1001 de nopti episodul..."
misto poza, parca e de caramel :)

Pisicot spunea...

Ilinca, apus de caramel pe malurile Atlanticului :)
Adi, pentru un om care munceşte eşti plin de imaginaţie :)

hadean spunea...

fierb tot :-))))

hadean spunea...

prin asta nu am vrut sa spun ca-s fierbinte, asa a iesit :-)))

ruxa spunea...

adi, fierbi, si acuma te'ai si inrosit :P

hadean spunea...

ilinca, asa patim noi, astia mai timizi:-)

Pisicot spunea...

Adi, lasă că am înţeles eu :D
Şi...Ilinca, nu e timid, doar se dă :)

hadean spunea...

bine ca ma dai tu in vileag :-)

ruxa spunea...

ooof, pisicot, lasa'l sa creada ca ne pacaleste nitel, asa :))

innuenda spunea...

Adi, vorbeşte, dragă, frumos! Întâi ne iei cu de astea cu mu(i)ezini, apoi ne zici că fierbi tot, zău aşa...Sunt doamne de faţă.:))

Şi eu am crezut, după culori, că aud zvon de muezin. Şi vin de le muezini. Deci cu impresii proaspete:))

Pisicot spunea...

Innu, nu, nu e cu muezini, sorry.
Da' e mai frumos acolo :)

hadean spunea...

innu, chiar ma intrebam pe unde esti :-).ce bine ca esti:-)

hadean spunea...

ilinca, n-am putut crede niciodata ca un barbat ar putea pacali o femeie. doua, cu atat mai putin :-)

Pisicot spunea...

Adi, tu ai observat că azi ai scris câte două răspunsuri de fiecare dată? :-))

hadean spunea...

pisicot,da

hadean spunea...

am observat :-)

hadean spunea...

uneori chiar trei :-)

hadean spunea...

pisicot,da

ruxa spunea...

adi: doua ar fi chiar o aroganta :)))

hadean spunea...

ilinca, nu mi-as putea permite arogante :-).