sâmbătă, iunie 07, 2008

Şi marmota învelea ciocolata în staniol

Am ajuns s-o văd şi p-asta. Ofertele la maşini nu mai lovesc în preţ. Nici măcar în pachetele bonus. Nu...acum se promovează consumul. Ok, la cât a ajuns benzina (chiar aşa, cât a ajuns benzina? - eu nu mă mai uit pe bon, de frică) şi la cât a sărit consumul real din cauza traficului mi se pare corect. Dar să vezi asta...

...păi cum măi nene, de 3.6 L/100 km?! Ăştia de iau de proşti? Ăla e consum din cărţi. Şi dacă îl întrebi pe dealer o să-ţi vândă gogoaşa cu mersul constant cu 60 la oră. Da. Fără frână, fără să accelerezi, fără aer condiţionat. Fără vreun geam deschis. Trapă? Pfff. Fără ventilaţie, fără lumini, fără radio. Fără brichetă. Şi de mers aşa pe drumuri fără gropi şi şanţuri, fără pietoni, vaci, oi, câini. Şi să ai diesel, clar.

Ăăăăă, nici aşa nu cred că iese socoteala. Aşa că, mă lăsaţi?!

7 răspunsuri:

robin simion spunea...

doar daca are motor si greutate de tico si merge in conditii IDEALE. dar nici atunci nu cred ca scoate asa ceva.
eu am consum peste carte... hat-hat!

hadean spunea...

consum de la 3,6 l.. în garaj, cu un furtun care pleacă de la ţeava de eşapament şi intră pe geamul din stânga-faţă. la volan e dibaciul care a scornit-o pe asta.

Anonim spunea...

Robin, păi tu nu vezi că-i Clio?! Iar consumul din carte e vrăjeală. La mine zice urban 8.8. În primul an lua 10.5, acum 13 minim.
Adi, să mor că da :-)))

Monica spunea...

in orasele cu dealuri multe, daca o iei la vale, poate:)
pe de alta parte am intrat aici sa0-mi exprim indignarea ca in Italia, de exemplu, consumul unei masini e exprimat la modul: cati km faci cu un litru de benzina. Un dialog pe teme de masini si consum m-a facut sa scot carnetelul si sa-i dau cu regula de trei simpla, ca sa pot dovedi ca masina mea e mai maiastra:)

Pisicot spunea...

Da, ştiu, afară aştia calculează altfel. Iar în UK e cu galoane la milă dacă nu mă înşel. Muuuuult mai complicat.
Păi mici la vale nu e bine. Că o ţii din frână :)

Anonim spunea...

Eu fac altfel. Toc mărarul mărunt, şi-l pun după ce am oprit focul.

Apoi îl ţin de zgardă, îi arăt băţul i-l dau să-l miroasă, şi apoi îl arunc. Dacă în două ore n-au ieşit toate petele, repet operaţiunea.

Aaa, am uitat. Pământul trebuie bine afânat şi tratat în prealabil cu o soluţie amorsă. Trafaletul trebuie să fie din material sintetic, iar dacă luaţi 3 bu. vă face reducere. În orice caz, să nu fie fierbinte, că agaţă hârtia în imprimantă.

Pisicot, totuşi, mie nu-mi iese. Îmi spui, te rog, unde greşesc?!

Abc Sjf spunea...

E na! Pai eu am avut (pana joi cand l-am facut praf) un Peugeot 407 SW. Motor 2000 diesel, 136 cp. Cruise control la 59km/h intr-a sasea, drum drept, relativ liber pe 3-4 km; consum instant 1.8 - 2.4 l/100 km; cu reprizele cele mai lungi de 2.0%. Si faceam asta de 2-3 ori pe saptamana. Mergeam cu geamurile inchise ca era cald, trapa nu-mi trebuia ca aveam panoramic. E adevarat ca prin Bucuresti mai surprindeam si un consum instant de 30% cand plecam de la semafor, dar imi meritam soarta; ce cautam pe la 16:30 pe Lascar Catargiu?!