sâmbătă, iunie 28, 2008

Finally

Două confirmări pentru vara asta:

Massive Attack (nici nu visam) pe 2 august pe stadionul de atletism de lângă Arcul de Triumf. Detalii şi (deja) bilete aici.

Faithless (yes! yes! yes!) pe 22 august la Bucharest City Challenge 2008, detalii aici.

5 răspunsuri:

ruxa spunea...

massive attack stiam, sic! dar de faithless nu si ma bucur teribil!

nelu spunea...

robbie williams când vine?

Pisicot spunea...

Ilinca, pentru MA erau doar zvonuri, biletele de-abia de ieri s-au pus în vânzare :)
Ritchiu, nu ştiu dar eu sper. Sau mergem noi după el.

nelu spunea...

nu ar fi rău nici aşa :D

ruxa spunea...

ce faza. am vrut sa pun brasil la mine pe coloana, dar am apucat s'ascult cindy lauper si'am pus'o p'aia cu gandu ca pun brasil maine.
acu am vzt ce cantec ai tu :)