duminică, iunie 22, 2008

Storm


25 răspunsuri:

aki spunea...

e minunata poza
unde e facuta?

Anonim spunea...

Bine că nu te-a prins pe tine furtuna asta! :D

nelu spunea...

hmmm, ăştia de la meteo or şti de furtuna asta? :))

Pisicot spunea...

Firebloom, foare, foarte aproape de Bucureşti...
Motanes, arată mai rău decât este. Oricum Pisicot era la adăpost.
Ritchiu, italianule, şi dacă ştiau...

maria spunea...

frumoasa furtuna :)

nelu spunea...

adevarul e ca simt nevoia unei ploi

maria spunea...

bine ma nelule, ca simti tu nevoia de ploaie....

Pisicot spunea...

Da Maria, şi mie mi-a plăcut. Am tras vreo 10 poze până am fost mulţumită. Iar norii se mişcau cu o viteză...
Ritchu, şi eu. Dar nu ca vineri :(

nelu spunea...

Bine, nu ca vineri, deşi nu ştiu cum a fost vineri în Bucureşti, dar am încredere. Cred că ploia asta de vineri pe mine m-a prins undeva între Târgovişte şi Bucureşti şi clar a fost nasol. Şi da, Mărie, vreau să plouă, aşa să se mai răcorească niţel.

maria spunea...

pai atunci fa ceva, te rog. supara-te, enerveaza-te, ceva, orice. ca cica maine sunt 37 de grade

Anonim spunea...

Exact! Hai să ne concentrăm un pic. Eu nu ştiu cu ce să mă mai îmbrac :(

nelu spunea...

da, da, tot voi vă văitaţi, care aveţi posibilitatea rochiilor cu breteluţe şi decoltee, foarte plăcute ochiului nostru de altfel, dar noi ce să mai zicem? eu nu mă pot duce în bermude la serviciu, de exemplu. eu mă concentrez, dar sunt după concediu, deci cât de nervos aş putea să fiu?!

maria spunea...

pisicot- nici eu, e o confuzie totala
nelu- dar si eu vreau pantaloni scurti si nu pot la serviciu.

Anonim spunea...

Hehehehe, eu pot :D
Pantaloni scurţi adică...

Dar tot vreau o ploaie. Din aia de o noapte întreagă.

maria spunea...

eee si eu pot. da'se sperie invitatii daca vad pantaloni scurti si sacou :)

nelu spunea...

vezi, Mărie, avantajul deskului ! :))

nelu spunea...

a, era să uit. se aude că ar ploua vineri...până atunci, aţi ghicit, 35 de grade. :(

Pisicot spunea...

Da Richiu, ştiam...
Veşti bune nu poţi să dai!

kmi spunea...

Ma, da' sa stii ca eu mai intru, dau de "furtuna" si ma duc si caut repede poze cu Italia, Spania...peisajele alea de cand ai fost "la tara"...:)

hadean spunea...

parca m-am mai racorit:-)
desi in mod normal asociez furtuna cu primejdia la caldura din birou meu (aerul conditionat e destul de bleg, i-o fi cald silui, saracu'), asociez furtuna cu racoarea. si daca mai si beau un pahar cu apa rece din bidonul de pe hol...:-)

Pisicot spunea...

Kmi, o să mai fie poze, că am făcut o categorie nouă. Sper să îţi placă.
Adi, la răcoare mă gândesc şi eu...

Anonim spunea...

Da, este adevarat ca cerul frumos este cel al furtunii...

ruxa spunea...

bun furtuna, mi'ar fi placut mai racoare si la mare, nu numa joi. si acasa, of, un strop, doi.. e cuptor, nenica!

ana spunea...

din ciclul furtunilor foarte estetice:

http://i79.photobucket.com/albums/j121/missnutz/norisori-tm-02.jpg

furtuna timisoreana

Anonim spunea...

Teo, de multe ori da :)
Ilinca, n-avem răcoare, sorry.
Minunat la voi acolo :) foarte frumos!