joi, iunie 05, 2008

Gugălăii strike back again

Chiar nu vroiam s-o fac din nou. Mi se părea banal. Şi repetitiv. Dar m-a stârnit Maria. Şi la o rapidă căutare prin google analytics am găsit câteva minunăţii. Mi-a fost greu să triez. Până la urmă iaca ce-a rezultat:

poze cu fete paru blond ochii albaştri şi să aibă 15 ani - cum a ajuns aici nu ştiu, dar singur nu va găsi niciodată dacă dă căutare aşa.

1 sâmbure de curmală pentru stomac - 2 sâmburi de..., la ce draq e bun?

alcoolul distruge copilării - da, dar face bine sâmbată seara în club :)

burtă de ied spălare - nici nu vreau să mă gândesc la ce se referea.

watching Pisicot - ok, asta-i freaky.

curve bătrâne sau babe hidoase sau poze nud cu old ladies - căutate în mod repetat...asta mă îngrijorează.

reclame animale vorbind la telefon - voi ştiţi?!

unde pun cercei la bebe? - ăăă, de obicei în urechi. însă mă gândesc că dacă părinţii sunt punkeri ar putea să-i facă bebeului un piercing în sfârcuri sau mai jos, exact la cutia cu maimuţe.

jocuri cu Barbie pe care trebuie să le baţi la fund - ăsta e obsedat, clar. caută asta de vreo 2 luni. o fi nene vreun joc mişto. ia să caut şi eu. ăăă, nu, că ajung iar la mine.

vreau muzica cu orăşelul leneş - mi s-a făcut brusc somn. sooomnnn...

păr pubian tunsori - eeeei? ce ziceam eu mai demult? e momentul să deschid rubrica. pe coloana din stânga o să vedeţi recomandările săptămânii. cu poze cu tot.

fantezii simple, fantezii cu spank, fantezii cu 2 bărbaţi, fantezii în pat...şi tot aşa, lista e lungă - recunosc, eu am fantezii. dar nu neapărat astea...sau în fine, în ordinea asta :)


P.S. Pentru că am mai găsit ceva...

costum ciocănitori - adică woody, da? sper că woody...

reţete de vrăji - hihihihihi

ritual de curtare la girafe - alo, sunt eu înaltă dar nici chiar aşa


27 răspunsuri:

hadean spunea...

ok. unde-i coloana din stânga? şi să nu-mi spui că în stânga:-)

maria spunea...

pai si mie mi se pare repetitiv, dar uneori nu pot sa ma abtin. simt nevoia sa impartasesc lumii aceasta experienta minunata. uite, de exemplu am uitat sa trec "talpa de incarcat baterie pentru nokia "

Pisicot spunea...

Adi, Adi, Adi...cum nu vezi?!
Maria, am mai adăugat, na :-)

Anonim spunea...

auzi, daca citesti repede repede tot ce ai scris acolo, obtii niste chestii mai misto decat cercetarile socio :)

ruxa spunea...

adi: e in stanga, zau

pisicot: o sa caut si io, m'am uitat saptamana trecuta dar erau destul de banale. mult sex oral, am avut io un post cu ceva sex oral :)

Anonim spunea...

Nu ştiu Rareş, aşa e?
Ilinca, şi acum o să am şi eu :D

Anonim spunea...

lol @ haircuts!!!

ruxa spunea...

obraznico! :)))))

hadean spunea...

bună dimineaţa coloanei din stânga, care la mine e în dreapta. dar pe care acum o văd. of of, acum câţiva ani nu aveam nevoie de cafea pentru a remarca o frizură:-), două, şase.

Anonim spunea...

ei, hadean, totusi... le mai vedem, insa cred ca avem nevoie de-o cafea sa le vedem mai bine :))

hadean spunea...

şi în curând o să ne mulţumim doar cu văzutul, şi încet, încet, o să ajungem să ne întrebăm "ce-i aia?". după care o să mai bem o gură de cafea, doar-doar ne-om aminti:-)

ruxa spunea...

sincer, nu cred ca ar ajuta prea mult cafeaua ca sa le vedeti mai bine, da' ma rog, optimismul e o stare pozitiva, totusi :)

PS io's d'ala care zice dreapta si arata stanga. uneori si cand sunt copilot, ceea ce, pentru neavizati, face deliciul unei calatorii cu mine alaturi :))

Pisicot spunea...

Dreapta, stânga...ce mai contează. Dreapta ta, Adi, e stânga mea :D
Na, să nu zici că nu-ţi îndeplinesc dorinţele...
Rareş, nu e de la cafea. Până la urmă ce, trebuie să fie foarte explicit? Mai bine intuieşti.
Ilinca, de ce sunt mah obraznică? Dacă nu mă ţineam de cuvânt poate eram :)

hadean spunea...

pisicot: nu zic :-)
mai am încă două?

Pisicot spunea...

ok, ok, dar pe rând :)

hadean spunea...

normal, nu vrem să calăm motorul (zicea isărescu ceva asemănător despre economie, cum că a noastră merge de rupe dar nu e sănătos s-o forţăm că se strică):-)

Pisicot spunea...

Păi şi nu zicea bine? :-)))
Ştii cum e. Aşteptatea, anticiparea e mai plăcută...asta e tot din economie, îţi zic eu, că am făcut ASE-u'

hadean spunea...

păi eu ce spuneam acum câteva zile :-)) (şi nu am fost la ASE, am păcătuit în alte feluri)

Pisicot spunea...

Pfff, tocmai mi-ai amintit de altă lege din economie, a lui Gossen:
"Marimea intensitatii unei placeri descreste progresiv pana la saturare, daca respectiva placere este satisfacuta in mod continuu si neintrerupt."

Îţi poţi închipui că e în manual?!

hadean spunea...

păi e de...manual:-)), că altfel nu s-a pomenit atât de continuu şi neîntrerupt.
am găsit şi eu nişte gugălăi aproape simpatici pe la mine:
cum se face salata de castraveti – intregi sau tăiaţi?
CUVINTE DE DESPARTIRE DE DOAMNA INVATATOARE- dacă pleci...
secrete pescaresti cu poze- asta ar fi o ştire
o blonda face spectacol- de cele mai multe ori, da
cartita sau harciog- asta-i întrebarea!
retete naturiste de pateu de ficat de porc- cum ar veni, reţete vegetariene din pulpă de vită
copilul violent- de eşti tu acela, nu-ţi sunt mamă eu!
profil psihologic pe o persoana de varsta adulta- la 95 95 aţi încercat?
proiecte despre prajitura cu morcovi- iepuraşule, tu eşti?
firme care colecteaza ciuperci- orice firmă care face baie la ştrand
popa pupa poala mea eu pup poala popii- restul e cancan. şi e la ştiri zilele astea. te lauzi, nu?

Pisicot spunea...

Proiecte prăjitură morcovi :-)))

maria spunea...

biiine...... ursul doarme si viseaza

maria spunea...

saaaaau "politica editoriala otv"

ruxa spunea...

pisicot: deci legea aia ce zice? conteaza au ba marimea?

ursul nu doarme, hiberneaza, e dreptul lui constitutional de urs. da' fara ursi mai bine ca iar m'apuca semesita........

Pisicot spunea...

Ilinca, nu ştiu. La ASE nu se învaţă nimic cu mărimea...doar cu intensitatea plăcerii :D

Anonim spunea...

la mine, câştigători la egalitate săptămâna asta, "ani de liceu pocit" şi "bălegar lângă gardul vecinului".
aia cu fanteziile e tare :)

Pisicot spunea...

Tare cu bălegarul!
lolololol