vineri, iunie 13, 2008

I'll be back

Nu dezertez, nu fug, nu renunţ, nu sunt deprimată. Iau doar o mică pauză. De fapt nici măcar atât. Nu voi fi pe aici câteva zile însă. Aşa că aveţi grijă de voi, spor la scris şi distraţi-vă la maxim.

Şi un pic de summer mood...


12 răspunsuri:

ruxa spunea...

hev fan! :)

kmi spunea...

Enjoy :)

Anonim spunea...

Da, dar ne povesteşti! Ai grijă, necesită şi probe foto. Sper să fie de bine... :)

Anonim spunea...

Aha, deci mie si Mariei ni s-a facut dor de duca in aceeasi zi, iar tu chiar pui in practica doru', si te duci!!!!

Drept e? Uf...

Sa te distrezi si sa-ti faci de cap!!!!!!

maria spunea...

teo- asa e..... Unii cu norocul, altii cu dorul

hadean spunea...

dar piesa e faină tare:-)
regenerare plăcută (şi deplină):-)

kmi spunea...

Mai, da' eu acum apuc sa vad si piesa...Da! Tare bine aleasa.
Asa-mi imaginez si eu ca ar trebui sa fie...
Si, pentru ca mi-a placut urarea cu "sa-ti faci de cap", subscriu :)

Pisicot spunea...

I'm back!
Mulţumesc de urări, unele mai curajoase, altle mai visătoare, altele perfect realiste (ştie Adi de ce). Cât despre piesă...da, am visat şi eu un pic odată cu ea joi noapte :)
Şi ca să nu mai fie unii invidioşi...am fost la recuperare, da?! Şi a fost programat de ceva vreme dar nu am vrut să vă spun :)
O să vină şi pozele. Soon.

În rest, voi cum mai sunteţi?

hadean spunea...

aaa, bine, mai greu cu cateva grame de antinevralgice dar..bine:-)

ruxa spunea...

cuminte :)

Pisicot spunea...

Adi, câteva grame nu se pun :)
Ilinca, tu cuminte sau eu cuminte?
Motanes, vin şi probele. Bonus o mică surpriză.

ruxa spunea...

pai... amandoua. nu e bine asa? :)