joi, iunie 05, 2008

De dimineaţă

Din ciclul "prin oraş vorbind la telefon".

Am ajuns dimineaţă cam chiaună la birou. Într-o mână cu telefonul, în alta cu telecomanda de la maşină (aka cardul). În faţa intrării am apăsat pe buton. Fără glumă.

E clar, trebuie să schimb cafeaua.

14 răspunsuri:

Monica spunea...

eu zic sa schimbi usa:)
cu totii facem din astea, ce crezi? eu mi-am pus cardul de la birou in dreptul interfonului nde la intrarea in bloc, zilele trecute, si nu mi s-a parut nimic ingrijorator:)nu stiu, in schimb, de ce se uitat intr-un anumit fel oamenii care asteapta autobuzul pe treptele noastre.

hadean spunea...

mie mi s-a întâmplat (e mai comod să spun aşa, cred că par mai puţin tăntă...distrat) să cobor din maşină cu sticla de suc în mână şi să intru în magazinul de peste drum să iau un suc. mi-am dat seama în faţa frigiderului, că mă încurca oarece la deschisul uşii. mă tem că viaţa asta ne ajunge pe toţi:-) din urmă.

maria spunea...

deci se poate si mai rau. uraaaaaa

nelu spunea...

şi s-a deschis uşa? :))

Pisicot spunea...

Monica, se întâmplă cam des :)
Adi, şi te-ai şi enervat, nu?
Maria, nu ştiu dacă e mai rău dar este!
Ritchiu, s-a deschis! Nu singură, ajutată de un coleg care tocmai ieşea.

maria spunea...

eu prefer sa cred ca da

Anonim spunea...

eu rad de fiecare data cand sunt tanta... ca si cum m-as privi cat de ametit sunt. pentru ca azi noapte serpuiam pe bloguri cu campanii electorale si dimineata ma trezeam la 6.30, la pranz, cautand un filtru de cafea, am intrat la BRD, nu la Flanco. mi-am dat seama repede, asa incat nu am luat bon de ordine...

hadean spunea...

pisicot: nu, nu prea mă enervez, am luat în schimb o apă minerală, cine m-ar fi crezut că am intrat cu un suc în mână şi am cotrobăit prin frigider fără să iau nimic?:-)

Pisicot spunea...

Rareş, vezi că e de la cafea? Mai bine treci pe espresso.
Adi, deci de ruşine :)

hadean spunea...

hai să spunem că rezolv situaţile jenante (unele măcar) din mers, înainte de a mă face de mândra minune:-).fireşte, asta costă. de data asta am scăpat doar cu preţul unai sticle de apă minerală.

nelu spunea...

eu am înţeles : telecomanda de la maşina ta merge dă comenzi şi colegilor. hmmm. o să încerc şi eu. acum caut butonul de mute. :))

ruxa spunea...

adi: da' puteai sa te'ntorci suparat ca iepurasul din banc si sa exclami: "ia uite ce loc misto. da' n'au tortuletz de morcovei!" :))))

hadean spunea...

aaaa, tort de morcovi, e absolut bestial, il inteleg perect pe iepuras:-)

Pisicot spunea...

Ritchiu, eu aş folosi-o şi altfel :D