miercuri, iunie 25, 2008

Morning mood

Tocmai când mă plângeam că viaţa mea este banală, tocmai când ziceam că nu mi se întâmplă nimic spectaculos... dimineaţă, printre cd-uri cu muzică bună, cafea savurată la semafor, clima setată frumos pe 23 de grade, am primit bonus un deget. Un deget mijlociu ridicat băţ. De fapt chiar de 3 ori în decurs de 1 minut. Şi un apelativ banal. Curvă.

Probabil că am mai primit şi alte cadouri dar nu m-am deranjat să deschid geamul. Cum naiba, că intra căldura şi de-abia ce mă simţeam şi eu bine. O domnişoară într-o Dacie a ieşit cu spatele dintr-o parcare direct în bulevard. Am ocolit-o şi m-am pus în faţa ei.

Doar că duduia s-a vexat. Dacă punea măcar avariile poate opream. Dar aşa... în fine, crize, degete ridicate, cuvinte mari. I-am arătat şi eu din degete simbolul internaţional al semnalizării. N-a priceput. Aşa că am poftit-o politicos s-o ia înainte, că poate are treabă, şi i-am arătat spre părul meu. A căscat ochii mirată şi a lăsat degetul jos. B-L-O-N-D-Ă, îi zic răspicat. A priceput. Cu ce puteam s-o jignesc eu mai mult decât ea pe mine? Degetul e banal, "curvă" e irelevant (de fapt ce înseamnă în contexul ăsta??!), să deschid geamul şi să zbier aşa cum a făcut ea? Bleah. Mai bine nu. Mi-era lene. Aş fi irosit energia şi mood-ul.

Ea a plecat fericită că nu a luat bătaie (şi că probabil în mintea ei blondă crede că m-a dovedit) iar eu mi-am continuat drumul cu zâmbet în colţul gurii.

La primul semafor mă prinde un taximetrist din urmă.
- Domnişoară, de ce aţi lăsat-o să vă înjure? Eu mă dădeam jos la ea! O păruiam de nu se vedea.

Mă şi vedeam transpirată, plină de spume, trăgând-o de păr pe linia de tramvai!

45 răspunsuri:

Anonim spunea...

Traiesti viata cu eleganta, dupa cum constat...

hadean spunea...

foarte inteleapta atitudine (pisiceasca si asta) :-), nu are rost sa iei asupra ta tensiunile altora. cam asa procedez si eu cand dau peste nelinistiti,le zambesc, le vorbesc calm (daca e loc de vorba) si chiar daca nu-i conving ies invingator pentru ca nu ma consum :-)

Nashu_mare spunea...

Eu sunt de acord cu taximetristul. Avea si el o fantezie si tu nu i-ai satisfacut-o. :D

Anonim spunea...

yup..cel mai intelept cedeaza:)

Pisicot spunea...

Teo, aşa o fi. Da' zic că-i bine aşa.
Adi, corect. Mai ales că am lăsat-o să creadă că am cedat :D
Naşule, fantezii nefantezii, era prea cald!
Littlemiss,

Pisicot spunea...

Littlemiss :)

Anonim spunea...

pai..ma refeream la faptul ca tu nu te-ai coborat la nivelul ei :) iar "replica" ta a fost cu mult mai inspirata :P

Anonim spunea...

dar mentionez ca nu sunt de acord cu ""b-l-o-n-d-a" ..si nu doar pentru ca parul meu are o culoare asemanatoare..ci si pentru ca e o generalizare: la fel cum exista femei blonde proaste..exista si brunete/roscate :)

maria spunea...

hahahaha, foarte tare.....mie recent mi-a zis un "domn" care mergea cu masina pe trotuar si pe care nu l-am lasat sa se bage pe strada, ca sunt o curva proasta care si-a pus aparat de dinti la batrinete ca sa isi imbunatateasca prestatia....orala

Anonim spunea...

maria

/:) geeeez..ce oameni!

Pisicot spunea...

Maria, m-ai luat! lolololololol
Littlemiss, nici pentru "curvă" nu e ok să generalizezi, so... :)

Anonim spunea...

true.

kmi spunea...

P'asta cu "blondo!" o mai folosesc si eu in conditii de relaxare sau macar in situatii in care prevad ce urmeaza sa se intample...in schimb, daca ma ia prin surprindere/ma sperie manevra vreunui alt participant la trafic, sincer, injur...

kmi spunea...

Maria (Coman) i-as fi spus aluia: da! si pe deasupra si bun sofer, spre deosebire de tine.
Da-mi voie sa-l fac IMBECIL, nu ma pot abtine!...Ce dobitoc, cretin, marlan! vai ce m-am revoltat!

maria spunea...

kmi- pai da i-am spus si eu si ca se oftica pentru ca nu o sa aiba parte altfel tot da, si eu injur

Pisicot spunea...

Măi, de înjurat înjur şi eu, dar aşa, "din mers". Dar nu mă iau la discuţii intelectuale niciodată. Mi-amintesc că acum un an într-o intersecţie complet blocată un domn claxona în spate insistent. Nu l-am băgat în seamă. După 5 minute în care am dat muzica la maxim să nu-l aud mi-a sărit ţandăra. El voia să mă dau mai în faţă (unde?!) şi se dădea de ceasul morţii. Înjura, zbiera, era mişto să-l vezi cum se agită dar să nu-l auzi. În final m-am dat mai în faţă şi a juns în dreptul meu, deci cu fix un metru mai în faţă. Urla nu ştiu ce în continuare şi ştiu doar că i-am trimis bezele :D
Era turbat!

ruxa spunea...

pfff, ce talamba! ce ma enerveaza atotstiutorii astia care o comit dupa care te injura.. mor de ei!

Pisicot spunea...

Problema nu era că a făcut o mare prostie, că nu era să dau peste ea. Ci că nici nu am întors capul şi ea era cu degetul în sus şi cu gura deschisă!

kmi spunea...

Asta cu bezele nu mi-a reusit niciodata. Mi se pare super faza daca ai prezenta de spirit sa o aplici...
Mi-am dat seama, ala de l-am porcait mai devreme, sigur e si handicapat. am zis.

maria spunea...

asta cu bezelele e foarte foarte tare

Anonim spunea...

Mie îmi plac (şi) blondele. Aşa că nu-s de acord cu asimilarea noţiunii de blondă cu ideea de prostie. Este o atitudine discrimninatorie şi iraţională.

Dacă-mi povesteai că te-ai dat jos la ea şi i-ai rupt un ştergător,cu zâmbetul pe buze, te aplaudam!

Da' de blonde să nu te mai iei! :P

Pisicot spunea...

Motanes, mai discriminatoare e asimilarea noţiunii de curvă, mă scuzi. Dar înţeleg că soţia ta e blondă. Nu-i nimic, şi eu am fost :-) Plus că eu nu rup ştergătoare, am o superstiţie :D
Cu bezelele a fost foarte spontan :-)
Dar nu mă laud că reuşesc din astea de fiecare dată, recunosc...

Nashu_mare spunea...

Asta cu bezelele o vad ceva de genul sa strigi tare dupa el "sa ti-o iau la...". :D

maria spunea...

eu o sa o incerc asa, nespontana cum e....

nelu spunea...

şi eu care mă lăudam că sunt extrem de calm în trafic...bravo, pisicot, eu i-aş fi zic câte ceva de mă-sa, sfinţi, cepe şi instructor auto. cel mai tare în trafic mă enervează claxoanele. poţi să zici orice, să dai flashuri, dar să nu claxonezi că fac alergie şi circ. :D

Garfield spunea...

era un banc cu stefan cel mare si turcii...

cica au venit turcii intr-o zi sa se bata cu stefan si au pus tabara pe malul unei ape. Tabara plaiesilor lui stefan era pe malul celalalt... ies turcii din corturi sa-i vada pe romani, sa-i numere etc iar romanii cand ii vad le striga: MUIE!... mama, turcii se supara, intra in corturi, se sfatuiesc si neavand ce sa faca, ies iar.. romanii ii asteptau si le striga in cor: MUIE!... iar intra astia in corturi plini de draci... se gandesc ei si vine unul mai destept cu o solutie: sa iasa ei din corturi strigand MUIE inaintea romanilor :)) zis si facut, ies astia cata frunza cata iarba din corturi strigand MUIEEE! La care romanii impasibili: VINEEEE....

scuze de cuvantul VINE :))

Pisicot spunea...

Naşule, da' de ce neapărat? Ok, în gând îi ura de "bine" de fapt.
Maria, aştept să-mi povesteşti.
Ritchiu, cum ziceam, nu întotdeauna îmi iese treaba.
Garfield, da ştiu :-)))

Pisicot spunea...

A! Că uitasem.
Apropo de ideea de "discriminatorie şi iraţională". Păi eu am făcut doar o constatare. Domniţa chiar era blondă. Era ca şi cum aş fi spus că e mică de statură :D Aprecierea ei în schimb...în fine măcar ar fi trebuit să se documenteze bine înainte. Ceea ce clar nu a făcut :-))

P.S. Pe această cale îmi cer scuze domnilor care au soţii blonde şi s-au simţit cumva lezaţi în vreun fel :) Bloggeriţelor blonde nu, pentru că sunt fete de comitet şi înţeleg gluma - Maria, Teo, Ilinca (fostă)...mai sunt?

ruxa spunea...

clar. eu cand m'am facut blonda si eram intrebata ce m'a apucat asa brusc ziceam tot timpul ca vreau sa fac pe proasta in sedinte, cand se impart taskurile. deci, no harm done cu blonda :))

maria spunea...

eu imi asum faptul ca sunt blonda. nu iti face griji :)

Pisicot spunea...

Ce spuneam :D
(şi o să fac publică şi eu o poză din tinereţile blonde, ca să nu mai existe comentarii)

Anonim spunea...

Pisicot, soţia mea sigur e brunetă cu ochi albaştri. :P

Deci nu despre asta e vorba!

Pisicot spunea...

Nu-i nimic, mai e timp :P

ruxa spunea...

lasa ca si eu am fost roscata mai bine de 10 ani si'ntr'o zi, ta daaaa!, blonda!

Pisicot spunea...

exact :-)))
dar îţi dai seama că dacă fata nu era blondă...cum mai spuneam eu povestea?

ruxa spunea...

puteai foarte bine sa folosesti genericul "o pisi", eu inca folosesc o pisi, un iepurash.. din astea :)

Pisicot spunea...

Păi da, dar cum îi mai plăteam poliţa? Că pisi nu e acelaşi lucu cu "eşti blondă" :D

Nashu_mare spunea...

"Pisi blonda".

ruxa spunea...

daaa, suprem!

Pisicot spunea...

Sunteţi de groază!
Nu prea merge pisi blondă. Pisi blondă e pentru trompetele de mall. Asta era mai degrabă măslinie, vopsită blond şi rezidentă undeva la o margine de bucureşti :D

innuenda spunea...

Pe mine m-a luat un acces de râs la fraza de final. Spontan. Pentru că m-a luat prin surprindere asocierea aia cu transpiraţia şi cu spumele, după atâta calm englezesc. :))

Pisicot spunea...

Păi măi Innu (şi apropo, bine te-am regăsit), asta îmi închipuiam dacă aş fi deschis portiera. O mie de grade afară deci transpiraţie instant, nervi că m-am deranjat, plină de spune că, deh, era un soi de cat fight :))

ruxa spunea...

pisicat fight :))
ea - pisi, tu - cat :)

Pisicot spunea...

:-)))

Monica spunea...

Cred ca e o epidemie. Uite ce a patit Cristina, ieri: http://urbandelice.nodomain.ro/made-in-romania-2/