miercuri, iunie 11, 2008

De prin scările de bloc...

Prima dată când am văzut afişul ăsta mă şi gândeam cu milă la Bobi. Săracu', trebuie să fie un homeless ceva, pe care locatarii cu inimă mare l-au adăpostit câteva nopţi de ploaia de afară. Plus că erau clar oameni responsabili, care au scris biletul la calculator, ba chiar i-au pus şi diacritice şi l-au printat pe o foaie frumoasă. Cu lipitul au cam dat rateu, dar probabil ăsta era scotch-ul rămas de la ultimul colet trimis la tanti Veta, la Botoşani.


După care, intrând în bloc l-am zărit pe cel despre care am aflat mai târziu că era domnul Bobi. Un căţel bătrăn, amărât, complet chiaun şi adormit. E operat săracu', îmi zice o doamnă. La picior, are tijă, de aia stă aici toată ziua. Mă uit la el, nici nu mişcă, doar mă adulmecă uşor. E atât de leneş, că nici măcar nu întinde botul. Clipeşte rar şi dă uşor din coadă. Şi afişul? zic. Păi l-a pus domnul administrator că lumea tot lăsa uşa deschisă şi ieşea pe stradă şi se băga în faţa maşinilor. Aşa a păţit şi cu piciorul ăla.

Mă şi gândeam. Într-o noapte târziu Bobi imploră din ochi pe cineva să-i dea drumul afară, că deh, l-au apucat cele lumeşti, şi la întoarcere găseşte uşa încuiată. Şi începe să plouă. Şi stă şi stă şi stă. Şi împinge cu laba şi mâţâie şi latră. După care se aşează pe preş şi aşteaptă. Şi iar stă. Şi pe la 4 dimineaţa îşi ia lumea-n cap şi pleacă de nebun pe străzi. Ai naibii ăştia, m-au încuiat pe-afară!

16 răspunsuri:

Anonim spunea...

Si la tine? Si la mine...animale amarate, care stau in scara blocului, la adapost...Si puteeeee...
Acum n-am caini, ci o pisica intr-un ochi :)

Nashu_mare spunea...

Eu as scrie cu pixul dedesubt "N-avem noi norocu' asta..."

Pisicot spunea...

Teo, nu e la mine...
Dar m-a amuzat teribil :)
Naşule, vrei să-mi pun administratoru'-n cap? :)

maria spunea...

eu sunt de partea catelului

ruxa spunea...

si io tot cu bobi tin, propun chiar o investitie ca sa se faca o usita speciala pentru el la intrarea in bloc

Pisicot spunea...

Bobi e deja vedetă observ :)

ruxa spunea...

vote for bobi!

hadean spunea...

bobi rulează!

piatra fara nume spunea...

cucerita de bobi.
am o banuiala ca exista cineva care-l scoate la pishu, :)

Nashu_mare spunea...

Bobi e un infractor.

Pisicot spunea...

Uite că DA, Bobi a fost acceptat :)
Băi Naşule, tu ştii mai multe şi nu poţi să zici...

Nashu_mare spunea...

Eu si Bobi - avem privirea inteligenta dar ne exprimam mai greu. :D

Pisicot spunea...

:-)))))))))))

Anonim spunea...

Bobi n-are cum să se mâţâie. Te rog, ai grijă cum vorbeşti! Nu se mâţâie orice căţel chiaun şi leneş... Să fie clar!

Nu mă aşteptam, chiar de la tine...

miki spunea...

asadar: eu zic sa votam astfel incat sa se faca o usita si pentru nashu mare, care sa fie astfel intotdeauna alaturi de bobi.

haideti, nu puteti avea suflete de piatra!

Pisicot spunea...

Of Motanes, cuvântul nu se referă nicidecum la mâţe, decât dacă vrei tu. Şi copiii se mâţâie, na :)
Şi să nu zici şi tu ca Miki "bad, bad Pisicot" :-))