joi, iunie 26, 2008

Hot / Not

Hot today

Aerul. O nouă excursie pe afară la ora prânzului s-a soldat cu urme adânci de tocuri în asfalt, cu 1 litru de apă băută aproape pe nerăsuflate şi un strat de bronz natural (mai mult pe partea stângă ce-i drept).
Schweppes Mandarin. Cu multă gheaţă. Cea mai bună invenţie a verii.
Victoria's Secret. Livrare aproape instant. Măsuri perfect alese. Păcat că n-am comandat mai multe.

Not today

Apă "cu bule" caldă la sete. Not good. Gives me freakin' nausea and trembling.
Vizită la spital. Doar pentru cei puternici (aşa ca mine :D ). Dar mai bine nu.
Amazon.com. Cred că cd-urile mele au luat-o cu vaporul pe partea cealaltă. Acum trebuie să fie prin Singapore la un salon de masaj erotic. Sau Poşta Română îşi face treaba ca de obicei. Din două una.
Somn. Cu cât mă culc mai devreme cu atât mă scol mai greu. Soluţii?

37 răspunsuri:

Anonim spunea...

Unii prefera sa bea ceai pe o astfel de vreme. Tocmai pentru ca organismul nu mai depune efort sa "incalzeasca" apa respectiva.

ruxa spunea...

bea cafea (la mall) si culca'te mai tarziu :)

Anonim spunea...

Solutii? Victoria's Secret! Nu te poti bucura singura. Nu-i corect :)) Asa ca...

innuenda spunea...

Hahaha, misto asta cu hot-not. Găselniţă!

nelu spunea...

sper ca CD-urile tale sa nu o invete acum masajul erotic pe vreo poştăriţă de pe la noi, gen cea din filmul meu cu recomandata..

maria spunea...

pot sa zic si eu? hot- reduceri la pantofi la zara, iar not- 40 de grade pe bord, sticla de apa fiarta, plus cautat loc de parcare....

Pisicot spunea...

Cristian, ştiu...ştiu, am încercat. Nu-mi place. Na.
Ilinca :-))) am fost la mall dar am evitat cafeaua. De culcat poate aranjez ceva :D
Teo, în ce sens?!
Innu, am mai avut-o, m-am gândit s.o reiau.
Ritchiu, genial :-)))
Maria, be my guest. Să mai adaug eu ciocolata uitată pe bordul care arată 40 de grade :)

maria spunea...

:) din fericire de asta am scapat. aveam doar niste biscuiti

ruxa spunea...

maria, auleu, si la zara? planuiam si eu maine o excursie la mall, dar si cu zara.. nush, zau, e prea tentant. pai nu ne'arati ce ti'ai luat? si.. inca n'am uitat de pantofii ãia cu care ne'ai amenintat :)

Pisicot spunea...

Cum şi când naiba ajungeţi voi la Zara. Că eu seara fac 2 ore pe drum până acolo :(

nelu spunea...

ilinca, dacă ajungi în mall, intră şi la pull&bear şi ia-mi şi mie nişte tenişi. port 42. mie nu îmi place să merg la mall din motivele enunţate de pisicot şi nici la cumpărături.mulţumesc!

Anonim spunea...

Mai Pisicot- cum adica in ce sens? Te imbraci in minunea de la Victoria's Secret proaspat achizitionata, incingi atmosfera pentru omul tau, iar pe urma nici nu o sa mai simti cat de cald e afara :))))

Sau nu e o varianta buna? Hm?

nelu spunea...

exact! şi sigur nu mai adormi devreme...:D

Pisicot spunea...

Da' de unde ştiţi voi ce mi-am luat de la VS? Sandalele se pun? :D

Nashu_mare spunea...

Nu stim dar ai putea sa ne arati. *fluier inocent*

ruxa spunea...

pisicot: eu chiulesc maine, iata secretul :)

ritchiu: nici eu nu sunt o impatimita, dar oricum vroiam sa'mi iau sandalele alea verzi de la zara, asa ca o sa fac un efort :D
da' tie nu'ti iau pana nu e clar daca esti sa nu vinovat pentru topitul inghetatei pe birou :)

pisicot: ilinca stiee! (ce ti'ai luat)

maria spunea...

ilinca+ sandale verzi mi+am luat. si mov :)
pisicot- hmmm, pai e timp ca eru vin la serviciu la 5

Pisicot spunea...

Naşule, sandalele? Nu, că iar ies discuţii...Sau restul? :D
Ilinca, de unde ştii tu măh?
Maria, aşa da!

maria spunea...

si tot ilinca- nu imi ies avantajoase pozele :)

Nashu_mare spunea...

Sandale din alea pana peste genunchi?

Pisicot spunea...

Naşule, poate aşa ţi-ai dori dar nu, sandalele sunt sandale :)

Nashu_mare spunea...

Eu nu mi-as dor sandale de la VS, sincer iti spun. Nu imi place sa ma dau cu oja.

maria spunea...

nashu mare- corect, sandale fara pedichiura nu se poate.....

Strumful spunea...

Victoria's Secret? Unde cum?
Ai comandat de pe site-ul lor?
Cat a costat transportul, vreau si eu!
geniala lenjerie au, sau poate am problema cu hainele de firma!
Da, nu , chiar au modele super!

Nashu_mare spunea...

@Maria, mie imi zici, fata?

Pisicot spunea...

Băi, deci pedichiura mea e făcută, da? Şi am fost şi la epilat :D
Sofia, da de pe site. Simplu. Mai pune vreo 65% în plus taxe de tot felul.

maria spunea...

nashu mare- tie, fata, ca tu ai inceput cu pedichiura

Nashu_mare spunea...

Te roooooog, vinzi castraveti gradinarului.

Anonim spunea...

Ştii la ce mă gândeam, Pisicot? Când va veni, din nou, vremea pozelor care ne priveau în ochi. Văd că ţi-ai luat alte obiceiuri, te uiţi în zări străine... Poţi să faci ceva?

Generalul spunea...

Cat il admir eu pe Motanes! Domnul Motanes poate sparge gheata si, fix in mijlocul unor dezbateri femeiesti despre pantofi si alte accesorii delicate, posteaza un comentariu care schimba intreaga atmosfera. Respect.

Ma gandeam sa postez si eu, insa nu doream sa ma bag ca musca in pantofii verzi de la zara.

Anonim spunea...

@Pisicot- eu incercam sa te provoc sa ne arati si noua ce ai luat de la VS....

ruxa spunea...

pisicot, pai tu mi'ai zis, remember holul de pro cinema cu femei isterice de la floricele? :)

Pisicot spunea...

Bună de dimineaţa :)
Update: nu am mai băut cafea seara, am mâncat uşor (dacă putem numi uşor caprese + cheesecake), am văzut meciul (şi m-am bucurat de una singură!) şi m-am culcat la 12. Rezultatul? Sunt mult mai veselă dar la fel de somnoroasă.

Ilinca, ştiu, odată cu vârsta te lasă (şi) memoria. Ce altceva am mai spus atunci? Ca să ştiu cum o dreg :D
Teo, îţi pot arăta sandalele. Două perechi.
http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=8U-210925&page=1&cgname=OSSHUDESSTW&rfnbr=5132
Pentru restul ar merita o şedinţă foto specială :D dar te asigur că sunt...mmmm...mmmm...
Motanes, pot să fac ceva :) să vedem ce găsim...
Generale, în primul rând trebuie să declar aici, public, că este o mare onoare să te regăsesc la bine-n bătătură, aşa uploadat :D
Apoi...chiar te rog să te bagi, uite ce frumos deviază discuţia :)
Ok, ok, ok, dacă 2 domni cer acelaşi lucru o să văd ce se poate face. Promit :)
(doar dacă recuperez pozele Pisicotului de pe hardul decedat al laptopului)

ruxa spunea...

generalul: imi pare rau, nu esti atent! pantofii sunt sandale! doamne, cum sa faci asa o confuzie!? :))

pisicot: esti safe :D

ruxa spunea...

auzi, pisicot, dar pentru cineva care s'a epilat recent ai cam mult par pe picioare dupa cum se vede in poza. si mustata! :p

Pisicot spunea...

Pffff iar am dat banii degeaba!

ruxa spunea...

neeeh, esti numa buna de smotocit :))