vineri, noiembrie 21, 2008

Băi, Bovis

Dacă te cheamă BOVIS LEND mi se pare normal...

La pachet cu iarna manelelor feat. bursuci, salami, cuceritori, minuni şi alţi domni. Şi bonus Bănică Jr.-şup-şuap.


8 răspunsuri:

Anonim spunea...

adica bovine de inchiriat ?
cine n-are, sa-si inchirieze?
lolz, tare! shubidubap, vorba juniorului

ruxa spunea...

iarna manelelor nu'i ca vara manelelor. ne cerem scuze pentru disconfortul creat

Anonim spunea...

inteleg ca david bisbal iti place...

maria spunea...

bovis asta isi cere scuze de vreo cativa ani

Pisicot spunea...

Maybebaybe, cam aşa :)
Ilinca, păi e ceva nou. Că multe nume sunt în primă audiţie. Nici fermecătorii nu mai sunt la fel ca înainte :))
JL, daaaa, tare mult. Habar n-am cine dracu' e!
Maria, e prieten de-al tău? :P

maria spunea...

da, vechi

ruxa spunea...

a, acu am vazut detaliul cu "lend", cooool! sau sa zic cul?

Pisicot spunea...

Ilinca, eu mă gândeam dacă e "lend" de la "rent" sau de fapt e "land", şi atunci ţara lu' bovis sună tare bine :))