joi, noiembrie 13, 2008

De joi

Amestecate. De joi dimineaţa.

Cică Jennifer Rush vine să cânte de revelion în Timişoara. Wow, acum 20 de ani cântam cu peria-n baie singura ei melodie (acum, pe bune, mai are şi altele?). Şi oricum pe atunci îi spuneam Geni Făraş, că aşa se înţelegea.

Fetele de la Sugarbabes au aprins luminile de Crăciun la Londra. Miliarde de beculeţe, pentru două luni de acum încolo. Pffff, dacă le prindea bunică-miu că fac asta pe aici le rupea picioarele. Ale dracu' paţachine, economie nu ştiu să facă. Că or plăti ele factura.

Iarna e ca vara. Cine nu crede, să le vadă pe fetele astea două. Cică în Germania aşa se iese la plimbare. Interesant. Un motiv în plus să emigrez.
(N.R. Mi-a spus mie Ilinca, sunt şi băieţi drăguţi pe acolo.)

Am aflat şi o veste zdrobitoare. Broasca ţestoasă George şi-a regăsit degeaba libidoul. Că l-a regăsit înţeleg, dar degeaba? Cum să-l regăsească, mă, degeaba? Un libidou regăsit face întotdeauna toţi banii, parol.

Azi-noapte a fost lună plină iar eu am dormit tun. Şi, cum spunea tot Ilinca (o citez cam des, ştiu) o zi care se anunţă tristă poate începe cu zâmbet larg chiar dacă e ceaţă afară şi 2 grade în termometre.

Mi-e foarte poftă de cafea. Aromată, spumoasă, cam aşa adică. Fug să-mi fac. Şi revin cu episodul 2 din Paris.

7 răspunsuri:

Anonim spunea...

probabil George a ascultat-o acu' dooj de ani pe Jennifer Rush

Anonim spunea...

those girlsssss :-ss

Anonim spunea...

Hmmm... A fost luna plina. De aia nu puteam eu sa adorm si nu mi-am facut ratia de 12 ore de somn. Damn!

Pisicot spunea...

JL, deci de acolo mi se trag şi mie toate belelele? :D
Littlemiss, bine te-am regăsit :)
Teo, bine ai venit prin ogradă. Unii nu dorm, alţii dorm...eu ştiu că pe lună plină dorm. Bine, dacă mă lasă alţii :)

ruxa spunea...

ilinca a descoperit azi ca si o zi care incepe minunat cu dans la cafea poate continua de tip dezastru si se poate termina (totusi) destul de ok.. ilinca se duce in atrium, apropo, sa asculte as time goes by.
apropo de george.. cum era cantecul ala? a kiss is still a kiss, sau a kiss is just a kiss? :)

Pisicot spunea...

Deci ai avut o zi plină :)
Mie să-mi spui cum e pe acolo...

ruxa spunea...

sibiu e alta tara, pisicot. alta tara la multe capitole. din pacate, tot intr'un fel de romanie :)