joi, noiembrie 20, 2008

Ratoni şi vrăbiuţe

Frigiderul scoate sunete. Discrete, ce-i drept, dar stranii. Adică oricât aş încerca să mă conving că e de la instalaţie, tot sună de parcă cineva ar juca table.

La început am dat târcoale încercând să-l surpind. Nu ştiu cum naiba tăcea exact când lipeam urechea de metalul rece. Cum mă aşezam pe canapea, iar începea cu zarurile. Sau, şi mai amuzant, am avut senzaţia clară că cineva are o bronşită. Mă gândeam să pun un sirop de tuse pe frigider, poate-i trece.

Când ziceam că m-am obişnuit, a început hota. De dimineaţă stăteam liniştită, la o cafea. Hota zice ceva pe limba ei. Nu pricep, aşa că repetă. E închisă, evident. De data asta nu mă las, îmi trag scaunul fix sub ea şi stau la pândă. Fâl-fâl. Poc-poc. Pauză. Şi iar. Zbanggg. Aha, te-am prins. Pun mâna şi zgâlţâi tubul. Zgomot precipitat înăuntru şi apoi zvârrr. Două vrăbiuţe fug mâncând pământul.

Pfffiuuu, deci nu sunt (complet) nebună. Însă cu frigiderul, sincer, încă nu sunt convinsă. Oricum nu m-ar mira să văd într-o seară un raton cărând provizii.

8 răspunsuri:

hadean spunea...

te bantuie ratatouille:-)

ruxa spunea...

ah, ai un raton, ce dragut! lasa'i un bilet seara, de bun venit, poate isi invinge timiditatea

Garfield spunea...

culmea ar fi sa fie un soarece :)) pisica cu soareci :))

Anonim spunea...

Banc de gradinita:
Un tip nu reusea sa scape de gindaci. Tot ce incercase nu era bun. Il invata cineva: vezi ca exista un dresor de gindaci, o sa-i dreseze el, face efectiv armata din ei.
Zis si facut, dresaj rezolvat. Aduna omul gindacii la raport si ii ordona gindacului-general (care invatase si limba oamenilor, sa stii !): Gindaci, atacati casa vecinului ! Pleaca astia la razboi si omul se gindea ca a scapat. Dupa citeva ore casa plina si de mai multi gindaci !!! Iese generalul la raport: sa traiti, raportez ca am fost la razboi, am invins si am adus si prizonieri !

Pe ai tai cine i-a dresat ?

Anonim spunea...

observ o asemanare intre vrabiutele romanesti si mig-uri. ambele "fug mancand pamantul"

Pisicot spunea...

Adi şi Marian - mă, nu-s şoareci!
Ilinca, crezi că dacă ne împrietenim vine să doarmă cu mine? :)
Garfield :)
JL, ok nu era în adevăratul sens al cuvîntului :P

Anonim spunea...

Iti trebuie o pisica!

Anonim spunea...

Ai grija sa nu te trezesti cu frigiderul gol intr-o zi :-s