duminică, noiembrie 16, 2008

Cu vocea stau mai prost...

Din ciclul complimente. Pe care nu (prea) am ştiut niciodată să le primesc fără să nu mă intimidez.

Mama are un stil simpatic şi foarte personal de a complimenta lumea. Face analogie cu o vedetă. Ceee ce nu-i rău, de fapt. Dar de multe ori vedetele sunt de carton. Cântăreaţa aia, actriţa aia din telenovelă, prezentatorul ăla de la matinal etc. De exemplu cu o Kylie Minogue nu se prea întâmplă să fie nimeni comparat, nici aşa, de la distanţă.

Şi dacă acum câteva luni am râs de răul altuia, adică de complimentul adresat unei verişoare cu tunsoare nouă, în stilul folcloristic-pop-dance Carmen Şerban, mi-a venit şi mie rândul.

Mama:
- Superbă culoarea! Iţi stă foarte bine.
Eu:
- Da? Pe bune? Mulţumesc.
Mama:
- Da, a ieşit perfect. Semeni cu Aura Urziceanu.

Era, evident, un compliment. Trebuie să mă obişnuiesc cu chestiile astea odată :)

20 răspunsuri:

Anonim spunea...

Mi-ai trezit amintiri terifiante. Cand eram copil am avut privilegiul de a semana - in urma actiunii frizerului - cu o sumedenie de artisti emeriti ai poporului.

Intr-o buna zi am reactionat. I-am spus bunicii mele ca eu seman exclusiv cu mine. Cred ca aveam vreo 9 ani, nu mai stiu exact.

Deci, draga mea Aura, sa fie intr-un ceas bun!

Anonim spunea...

daca o sa semeni vreodata cu sexy braileanca jur ca nu mai scriu pe blogu' asta :)))

Anonim spunea...

Fiindcă nimic nu vedem noi poză vrem. Dup`aia ne dăm cu părerea.

ruxa spunea...

lasa, pisicot, ca si carmen serban a fo roscata. si cred ca si anca turcasiu. si prietena lui buffy, willer sau cum o chema, si cre ca mai exista exxemple.
aura urziceanu e dragut, asa :)

Pisicot spunea...

Generale, vai de capul tău, deci ştii ce spun :) Pe de altă parte nu pot să nu admir că ai fost precoce. Uite, eu nici acum, la 42 de ani nu am curajul să ripostez.

JL, bate-n lemn. Am ajut ocazia s-o văd pe domnişoara pentru prima dată zilele trecute. Pe cam toate posturile, ca să zic aşa. Pffff.

Marian, am părul lung. Lung. Deci nu semăn cu Aura Urziceanu, îţi soun eu :))

Ilinca, mi-e să nu devin, şi eu, Pisicot-fata cu părul de foc :))

ruxa spunea...

ce sa zic? fata draga nu fii trista? :))

Anonim spunea...

Pisicoato, tu ai 42 de ani? :)))

Tasteaza cu grija, da' se poa'?

Pisicot spunea...

42, 33, 24...ce mai contează :)

Anonim spunea...

Daca sufletul e tanar, nimic nu mai conteaza, so the say. :)

Pisicot spunea...

Bine, atunci am 42 :))

Anonim spunea...

Come on, Pisicot! Ai 22, ma. :) Si da, este un compliment.

Pisicot spunea...

Dragul meu, dacă şi după ce vei citi post-ul următor vei susţine în continuare că am 22, o să încep să te cred. Wait and see :)

ruxa spunea...

dada, o sa scrie despre o criza ingrozitoare de sciatica, dublata de mirarea ca'i tremura usor capul, are palpitatii si parca nici nu mai vede asa de bine :))))))

Pisicot spunea...

Băi, nu râde, că palpitaţii am :))

hadean spunea...

eh, lasa, nu te necaji. mai zilele trecute mi-a spus consoarta ca "stii, cand te-am cunoscut semanai putin cu richard gere, acum semeni putin cu john travolta". asta se traduce prin " acum ai mai putin par si esti mult mai gras decat atunci cand te-am cunoscut". asta e, pierzi pe o parte, castigi pe alta. si (cel putin in cazul meu) tot e bine ca nu ma vede ca pe horia brenciu:-))

Pisicot spunea...

Adi, nu zice hop ...
:)

hadean spunea...

foarte incurajator, multumesc :-)))

Anonim spunea...

Noi de-aicea nu plecăm
Nu plecăm acaaaaaasă
Pînă poză nu vedem
Poză pisicoaaaaasă !

benny(dana) spunea...

"oricum isi sade bine , si pantofii sunt foarte frumosi"..si eu am fost roscata, in fine eu semanam cu jim carrey , da aura? hai bah vere:))

Pisicot spunea...

dap :)