marți, noiembrie 25, 2008

Substitute for sweet

Scriam acum ceva vreme despre prietenii cu fiţe. Situaţia nu s-a schimbat de atunci, parol. Aceleaşi pâini de unică folosinţă, aceleaşi sandvişuri nesimţit de scumpe. Plus cafea departe de a se numi bună. Bonus, scuze zilnice: nu avem pungă, luaţi dumneavoastră cutia în mână.

În schimb am căutat şi am găsit un înlocuitor dulce-dulce, mult mai bun, mult mai rafinat şi cu intens parfum parizian.
La marele mall s-a deschis Paul. Cine a mai dat cu nasul (sau cu gura?) prin Franţa, ştie ce spun. Azi m-am răsfăţat aşa cum numai o prinţesă ar merita.

Acum aştept weekend-ul, visez la cafea amară cu spumă de lapte şi tartă cu nucă de cocos...

8 răspunsuri:

nelu spunea...

arată aşa ca o cutie în care ţine bunica reţeta aia de prăjitură moştenire de familie. fie, bunicul. :D

Anonim spunea...

Cutia aia e o intreaga poveste de fineturi. Si din ce spui tu si continutul e la fel. Singura problema ar fi locatia care e la capatul celalalt al Bucurestiului. Si numai cand te gandesti cum e sa mergi 25 km ca sa mananci o Dulcinee ...

maria spunea...

ah si eu i-am vazut tot azi. pe la pranz. din pacate n-aveam timp sa ma opresc, dar ii stiu demult, asa ca voi reveni

Pisicot spunea...

Ritchiu, asta e şi ideea :)
Cristian, faci şi tu gimnastică puţin, că oricum caloriile trebuie arse :)
Maria, şi eu tot azi la prânz :P

Anonim spunea...

Dupa ce ai mers 25 de km de jos, ceea ce iti trebuie nu sunt fineturi, ci o jumatate de purcel de lapte la tava cu o ulcica de vin fiert ca tot e sezonul. :))

Anonim spunea...

sper din toata inima sa aiba zile multe...sa nu aiba soarta unei minunate cioccogelaterii din victoriei care merge destul de prost. poate vadul comercial din mall va face diferenta.

Anonim spunea...

slava cerului ca e masculin.
nu de alta, da' formularea "s-a deschis Paula" mi se pare usor vulgara :)))

Pisicot spunea...

Cristian, păi da şi pe urmă închei cu o tartă cu ciocolată :)
Răzvan, şi eu sper. Vad este, cunoscătorii revin, treaba merge bine deocamdată. Eu una sâmbătă vreau să merg din nou :)
JL, bine nici dulciuri de la Paul nu sună tocmai ortodox :P