vineri, noiembrie 14, 2008

Paris. Luminile.

Partea a doua. Pentru romantici :)
Va fi şi o parte a treia, poate şi a patra...








37 răspunsuri:

innuenda spunea...

Of...(vorba celebră a Mariei).
Te-ai dus în Paris just for fun sau cu treabă? După câte poze ai făcut aş crede că just for fun!:)

Pisicot spunea...

Cu treabă să fac fotografii. Şi să golesc cardul.
:)

benny(dana) spunea...

intr o zi am sa ajung si eu acolo..dar e chiar asa frumos ?:)

maria spunea...

eu vreau pentru nostalgici, nu pentru romantici. si of a zis deja innu, eu ce sa mai spun. ca cel mai tare m-a enervat poza cu galeriile

Pisicot spunea...

Dana, bine ai venit. Nu, e nasol de fapt, fotografiile sunt fake :)
Maria, este dintr-o serie. Am stat juma' de oră să aleg una care să te enerveze :) O să fie şi pentru nostalgici. Curând.

ruxa spunea...

cand ma fac mare vreau sa fiu parizianca

Anonim spunea...

je m'appelle seulement_lethal et je veux cerir en mariage demoiselle Pisico pour l'ajouter cheltuir les eureux dans le mastercard

maria spunea...

jl- :)))))))))vreti va rog sa ma infiati pe mine dupa nunta? ca ajut si eu la cheltuit

Anonim spunea...

Pot fi si eu nas, ceva? Soldat (domnisoara) de onoare? Usor si sigur spre victoria finala!

Pisicot spunea...

Ilinca, poţi fi şi acum. Am eu nişte băşti (ăsta e pluralul?) tres chic. Ţi le împrumut.
JL, ce ştii să faci? Ce maşină conduci? Ce munceşti? Înălţime, greutate, culoarea ochilor...ehehe, nu-i aşa de simplu :)
Maria, tu îmi furi pâinea de la gură :))

Pisicot spunea...

Generale, naş nu e bine. Că trebuie să ai grijă de noi toată viaţa. Ideea era invers :))

maria spunea...

pisicot- nu e frumos sa vorbesti asa cu potentialii tai copii

Anonim spunea...

Maria, tu ce cauti pe net la ora asta? nu trebuia sa fii la o potentiala scoala? :))

maria spunea...

nu, nu ca invat de dimineata, abia ce am venit

Pisicot spunea...

Maria, nu cred că e fezabil. Eşti blondă (sau pe aproape) şi ai ochii deschişi la culoare. Genetic nu se poate :) decât dacă JL e ca tine :)))
Eşti şcolăriţă azi? Pfff şi eu, măcar prin ţinută :P

maria spunea...

e, te'mpiedici de prostii d-astea genetice. doar strabunica mea a avut ochi albastri, asa ca nu se pune argumentul asta

Pisicot spunea...

Bine, fie. Dar un tătic cu ochii verzi se poate? :)

maria spunea...

brad pitt?

Anonim spunea...

Cum draga, domnisoarele de onoare trebuie sa intretina mirii toata viata? Ce-i cu optica asta deformata, ce mentalitati sunt astea? :)

Daca o infiati pe Maria, vedeti ca va aduce pisica in casa.

maria spunea...

auzi generale,nu=mi mai pune mie piedici te rog frumos.

ruxa spunea...

ma, da' voua, ca sa va cheltuiti l'eureaux nu v'ajung facturile, bonurile si chitantele, de ce va tre' si'alte hartii?

maria, inainte sa te arunci la infiat verifica daca te lasa la bairame, daca ai voie s'aduci prieteni acasa, sa'ti faci tatuaj, cati bani de buzunar primesti, kestii d'astea. daca nu se ridica la inaltimea asteptarilor mai negociezi :)

Pisicot spunea...

Maria nu, nu Brăduţ :(
Generale, bine zis. De la un timp am devenit alergică. Dap, Pisicot alergic la pisici :)
(acum poate se prinde şi Ilinca de ce nu m-a plăcut Sony)

ruxa spunea...

pisicot, basti am si io. da' nu e sufisant :))

ruxa spunea...

io ti'am zis de ce, da' tu o tii p'a ta, ca era batman :))

maria spunea...

pisicot- bine, bine ma gandesc la altul. dar ma infiati? ziceti, ma-nfiati?

Pisicot spunea...

Ilica, adică era de la cozi? :)
Maria, depinde de tată...sincer, nu pot lua decizia asta de una singură. Tu găseşte un tătic în schemă şi mai vedem :))

maria spunea...

pai deja il ai pe jl....

Pisicot spunea...

Nu îl am, dragă, că nu mi-a răspuns la chestionar :)) Rămân deschisă la propuneri.

maria spunea...

john travolta?

Pisicot spunea...

:)))))))
Băi Mărie, de unde îi scoţi?

maria spunea...

deci mie john travolta imi place

Pisicot spunea...

Bine, să faci tu copii cu el :P

maria spunea...

pai sunt deja facuti, nu mai e problema

Anonim spunea...

se ofera je sa ajute la limitarea contului si repede sariti la kinderi!?
Pisicot, chestionar grila n-ai? :)

Anonim spunea...

Pai Maria, nu auzi ca Pisicot e alergica? Iar tu sigur nu te desparti de Stuart.
:)

Rareș spunea...

Și dacă nu-s romantic și totuși îmi plac? Sau poate sunt romantic? Sau poate îmi plac, fără să fiu nicicum? Cine sunt, de fapt? Ce se întâmplă aici? Cine ești tu, Pisicot?

Pisicot spunea...

JL, n-am, da' dacă devine treaba serioasă îl fac :))
Rareş, nici eu nu mai ştiu. Un Pisicot roşcat cred :)