vineri, noiembrie 28, 2008

Semne

Cercetătorii iar n-au avut ce face. S-au gândit (şi sunt mai mulţi, nu doar cei britanici) să tragă nişte concluzii, bizare după umila mea părere, despre femei şi felul în care se comportă în pat. De parcă bărbaţii ar ţine cont de astfel de semne, hmmm. Cum ar fi să vadă o domniţă frumoasă foc dar care merge de parcă ar avea un băţ în fund şi ar zice: nu, îmi pare rău, cu siguranţă nu m-ar satisface, next please. Bărbaţii nu ţin cont de gesturi de genul ăsta nici să-i pici cu ceara (sau ţin? vă rog, dacă mă înşel amarnic, treziţi-mă acum, până nu e prea târziu).

Trei dintre cele mai suspecte indicii semnalate de cercetători sunt vârsta, gusturile la îngheţată şi comunicarea. Să le iau pe rând.

Cică femeile tinere nu reuşesc să se relaxeze suficient cât să se simtă bine. În schimb cele mature îşi exprimă mai uşor dorinţele şi acţionează să le îndeplinească. Totul frumos până aici. Şi corect. Dar studiul continuă. La menopauza, nivelul de estrogen scade iar cel de testosteron creşte; femeile încep atunci să fie mai interesate de sex. Haoleu. Menopauză? Îmi închipui zâmbetele tinerilor domni îngheţând citind asta. Când spui femei mature visezi la 30-35, nu?!

Bun. Să trec la îngheţată. Pe scurt cele care adoră îngheţata de cacao sunt compatibile cu amatorii de îngheţată cu aromă de căpşuni. Iar celor cărora le place îngheţata de vanilie se înţeleg cu cei cărora le place îngheţata cu alune. Adică totul se reduce la 4 arome? Şi dacă scădem alergicii (căpşuni, alune) cu ce mai rămânem? Cam nasol, mă gândesc la cei cu gusturi bizare, oare unde se încadrează...

Cât despre comunicare, ăştia zic că dacă cei doi au ritmuri similare în conversaţie, vor rezona frumos şi în pat. Eu mă gândesc aşa. Că dacă sunt doi repeziţi vor termina ce au de spus imediat şi clar vor avea mai mult timp de răsfăţ nonverbal. Deci, recunosc, aici au dreptate.

Ok, am râs şi azi, oare până luni ce studii mai scot? Zău că şi aici se resimte criza.

17 răspunsuri:

Anonim spunea...

Eu la aceasta intrebare am un raspuns simplu si extrem de precis:
dupa ce constat.

Monica spunea...

Mie imi place ceapa verde, o fi de rau pentru sotul meu, care e mai mult cu ceapa rosie? mi+au stricat weekendul, cercetatorii astia:)

tgc spunea...

"Cum iti dai seama daca e buna la pat?" Ce a fost in capul lor de au pus intrebarea asta? Adica, exista riscul ca cineva sa iti dea un raspuns sincer. Si explicit. :) Nu?!

ruxa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ruxa spunea...

pisicot, e laudabila intentia, da' pentru mine subiectul (cum sunt femeile in pat) e neinteresant. sau crezi ca si la baieti e la fel, cei nepasionati de ce'i in meniu (la restaurant) sunt oare la fel de placizi si in alte domenii?

Anonim spunea...

Mi-ai taiat tot elanul. Cum naiba sa gasesc si io acu' pe cineva care sa se combine cu ciocolata mea cu 99% cacao, cu ceaiul de menta cu miere si scortisoara, cu hreanul pus la orice... :-B
Nici nu mai spun ca daca o luam la celelalte domenii, adicatelea foto, bantuit pe munti si cazare la cort sau la prici nu imi mai raman ca optiuni decat ursoaicele. B-)

P.S. O sa raspund la comentarii si provocari de luni seara incolo ca iar bantui pe la munte.

Pisicot spunea...

Cristian, bună şi ursoaica :))
Marian S, era o întrebare?
Monica, ceapa is good :)
Codro, bun nu înseamnă bun de fapt. Ci bune pentru mine. Nu? E relativ...
Ilinca, ştii tu bărbaţi placizi în faţa meniului? :))

ruxa spunea...

pisicot, uhm.. kind of

Rareș spunea...

Studiile e vieața mea. Cum văd o duduie, cum bag un horoscop.

Pisicot spunea...

Rareş, cum? Adică te uiţi după semne? Nu rişti şi tu deloc? :))

hadean spunea...

astept cu nerabdare introducerea in nomenclatorul de meserii a ocupatiei de sommelier pentru sex :-)

Anonim spunea...

io inca astept studiul suprem: cel despre nevestele cercetatorilor

ruxa spunea...

cristian, si doar vara, ca iarna hiberneaza si nu le place sa fie deranjate. iar vara sa dormi cu blana de urs(oaica)..
sincer, cred ca nici ursuletele nu's o optiune pentru tine. sorry :))

Pisicot spunea...

Ilinca, lasă-l, că acum e cu ursoaica :))
Adi, nu cred că asta era ideea. Oamenii ăştia sunt un fel de mari observatori ai secolului.
JL, sclipitor, ca de obicei :))

maria spunea...

oare ar trebui sa ma gandesc serios la viitorul meu? nu de alta, dar culinar vorbind, incompatibilitatile sunt majore....

Anonim spunea...

Maria, eu zic c-ar trebui sa te gandesti, cu atat mai mult cu cat, vezi si tu, maslinele cu rubin in loc de samburi reprezinta "apogeul poftelor culinare". Iarta-ma, nu ma pot abtine.

Madame Pisico', buna dimineata. :)

nelu spunea...

caut iubitoare de vorbe multe şi îndulcite de o îngheţată cu alune ;) şi pentru mine e valabilă asta cu matură = 30 - 35 de ani.