joi, noiembrie 27, 2008

Deceuri

  • De ce ne trebuie de fapt paradă de 1 decembrie?
  • De ce se fac două repetiţii, în două zile lucrătoare (duminica trecută ce avea?)
  • De ce se închide circulaţia exact între orele când lumea se buluceşte în oraş (noaptea nu merge?)
  • De ce nu sunt poliţişti care să "fluidizeze" traficul în centru, ci doar poliţişti care interzic accesul pe străzile adiacente Kisseleff?
  • De ce am făcut marţi dimineaţă oră şi 50 de minute în 9 km? (azi i-am păcălit, sâc!)
  • Şi, vorba unui prieten, de ce naiba tot repetă ăştia defilarea? Nu se face la fel de 50 de ani încoace?!
  • Plus bonus: de ce în Bucureşti nu ninge, în schimb aruncă cineva de sus cu ace de gheaţă?

17 răspunsuri:

Anonim spunea...

Bine ca macar te-ai aflat in masina-ti proprie (si personala). Eu m-am incumetat sa imprumut masina cuiva la ore criminale, pe seara asa, cand se intoarce boboru' de la lucru.

Pe onoarea mea de general - de ce dau astia flashuri si merg in fundul tau la milimetru cand in fata nu misca nimeni in front? Sa stau eu stresat ca zgarie vreunul masina imprumutata. Niste tarani.

maria spunea...

sunt si dilemele mele. raspunsuri n+am insa

ruxa spunea...

1. nu ne trebuie.
2. duminica trecuta incurcau bastanii care vin de la munte. si shopperii de mall. e o kestie de respect pentru platitorii de taxe din banii carora de face si parada
3. pai fluidizatorii sunt ocupati cu interzicerea accesului. doar nu vrei sa se faca haos pe strazi, nu?
4. pen'ca nu te bagi pe contrasens?
5. ca sa nu uitam c'avem armata.
6. pen'ca e criza si cineva n'a primit la timp cutia de fulgi pentru bucuresti. de fapt, a fost o eroare si in loc de fulgi a primit ace de gehata. ca sa nu zicem ca nu ne da nimic, iata :)

Anonim spunea...

Ilinco, tu aperi sistemu'. Ntz ntz ntz...

Poate repeta ca sa nu fie luati prin surprindere de ziua nationala. Asa cum se intampla cand ninge.

Pisicot spunea...

Generale, bine că eram la caldură şi muzică bună, întradevăr :) Asta cu flashurile o cunosc foarte bine. E o boală, zău :P
Maria, poţi să continui lista atunci :) (că mai sunt şi altele)
Ilinca:
4. am încercat şi prin aer, nu numai pe contrasens. n-a mers.
6. da' e urât :( eu vreau zăpadă

Anonim spunea...

Ca sa zicem asa, zi merci ca nu se face parada pe 15 septembrie. Cu bonus o ploaie. ;)

Anonim spunea...

dilemele mele:
1 cum vor depune parlamentarii coroane de flori atata timp cat ei nu stiu inca daca-s parlamentari sau nu
2 daca pe 1 nu se lucreaza, cine mai numara voturile? :))

tgc spunea...

Chiar asa? De ce organizam parada militara? Nu ca am vrea sa impresionam sau sa inhibam pe cineva cu forta noastra militara. Ma intreb de ce nu organizeaza si parada arhitectilor? Beware of our architects !

Pisicot spunea...

Cristian, eu aş face în fiecare zi. Nu ar mai fi nevoie de repetiţii ;)
JL, genial :)) Iaca eu lucrez :( Să nu mă puneţi să număr voturile.
Codro, să nu le dăm idei, da?

Mihai Grecea spunea...

Nu ninge pentru ca trebuie sa dau eu examen la zbor in decembrie :) Daca ninge, dau in primavara :(

Garfield spunea...

mai, parerea mea: parada, asa cum ii spune si numele, are ca scop in general etalarea intregii puteri militare a unei tari. deci e necesara, e ca o semnatura daca vrei, e felul in care teoretic ceilalti ar trebui sa ne recunoasca... poate sa ne si accepte... ma rog

:) cat despre repetitii, nu astea sunt problema ci faptul ca nu avem doamne iarta-ma mai mult de o artera mare pe care sa circule si amaratii cu masini care se duc sa munceasca (pentru ca avem metroul si transport in comun de cacao, omul fiind obligat sa imbatraneasca in masina).. iti zic eu ca daca mergeai la munca cu aceeasi viteza ca de obicei nici nu sesizai ca va urma o parada militara

apropo, am si eu o intrebare de sezon: votam si noi mai cu talent duminica, poate o fi mai bine si la noi? :))

miau miau pisicot si ceilalti pisoi si pisici de pe aici :)

Pisicot spunea...

Mihai, baftă :) Pun o vorbă bună să nu ningă :)
Garfield, ai dreptate, pisoi. Dar să ştii că eu nu votez :(

maria spunea...

hm, eu n-as da vina pe armata. treaba lor e sa pregateasca parada si o fac asa cum stiu. insa primarul cred ca ar fi trebuit sa le spuna ca mai bine fac repetitiile in we.

Pisicot spunea...

Maria, normal!
Dar, ca de obicei, chestiile astea cu organizarea funcţionează în România ca nicăieri :(

Offtopic: azi am fost răzbunată. Am ajuns în timp record la birou :)

Anonim spunea...

Ca tot vorbiti de vot sa va spun eu una. In colegiul in care ar trebui eu sa votez, candidatii sunt din: PC, PRM si PNG. Cand vad partidele din care fac parte, chiar daca o fi uninominal, imi piere tot cheful. Nu ca ailalti or fi mai breji...

Garfield spunea...

bai copii, mergeti ma la vot ca iar o luam in bot pe urma 4 ani...

de ce doamne iarta-ma s-or fi chinuit oamenii aia in 89 sa faca ce-au facut daca noi nu facem nimic acu'... d-aia o ducem bine de 19 ani, ca-i lasam pe altii sa aiba grija de noi. :)

si va mai si plangeti ca nu e bine acasa...

Pisicot spunea...

Cristian, grea alegere...
Garfield, pot să mă duc să-i ştampilez pe toţi? :)