marți, noiembrie 11, 2008

Paris. Toamna mea.

Pentru că mi-e greu să aleg din cele 400 de fotografii, m-am gândit să încep astăzi cu o temă preferată. Toamna mea. De data asta cu aromă de croissant şi café au lait.

Va urma.









32 răspunsuri:

hadean spunea...

ai tu un fel...:-)
frumos, frumos.

Anonim spunea...

Pisicot, te rog, fa si matale o mica investitie si ia un aparat foto mai desteptut sa ne bucuram si noi macar de foto, daca tot nu ne iei si pe noi. :D

Anonim spunea...

Iacata ca mi-a trecut prin cap o idee, ce ziceti daca i-am lua de Craciun Pisicotului un aparat foto, punem mana de la mana si poate s-o aduna cevasilea. Si daca nu se aduna suficient, macar o sa aiba niscaiva bani de avans :D si o mai completa restul.

maria spunea...

deci ai vazut lumina. of, ce te invidiez

ruxa spunea...

da, ce lumina frumoasa, si liniste. imi place. ai adus un pic de paris.
aa.. multe frunze, deci care e a mea? :))

Anonim spunea...

hadean, are ea un fel de?

Pisicot spunea...

Adi, mulţumesc.
Cristian, e o idee foarte bună. Şi dacă nu se strâng destui aş putea cu ce am să mai dau o fugă la Paris :) Glumesc, desigur. O să fac şi inverstiţia asta, e pe listă, din păcate altele sunt priorităţile acum.
Maria, văzut. Şi stai că vin şi luminile, alea adevărate.
Ilinca, ia-o pe care o doreşti :)

Anonim spunea...

Le-ai fi putut face si cu telefonul fotografiile. Stii ce imi place mie la tine? Simti nevoia sa impartasesti.

Si pentru ca tot sunt, conform tie insati, un domn special, sper sa-ti fac foarte, foarte curand concurenta. Nu cu Parisul, ci cu alt oras. :)

Pisicot spunea...

Generale, cu un telefon bun, desigur. Am mai spus-o, nu am pretenţii de fotograf. Nu am nici aparat profesionist. Sunt doar un biet Pisicot cu viziuni :)
Aştept concurenţa. În fotografii să ne duelăm :)

Anonim spunea...

Accept duelul, madame Pisico'. D'aia mi-esti tu draga, ca esti modesta si prietenoasa.

hadean spunea...

un fel de a vedea lucrurile...altfel decat cei mai multi dintre noi.asa, cu sufletul atent:-).

Rareș spunea...

Dacă te duce ”acolo”, o fotografie e bună și cu telefonul și cu Leica. Și astea te duc acolo.

metro rider spunea...

Cu telefonul sau cu aparat profesionist, mie mi s-au parut incantatoare.
Parerea mea de profana in ale fotografiei! :)

Anonim spunea...

Pai de unde stii tu cum vedem noi ceilalti lucrurile? Poate avem un suflet cel putin la fel de atent. Dulcegariile credeam ca se livreaza doar pe messenger.

hadean spunea...

bine, lasa...

Anonim spunea...

Pai las. Iti sugeram mess-ul pentru avansuri. Si nu numai aici.

Anonim spunea...

Merveilleuse cette automne :)

Pisicot spunea...

Generale, te aştept. Cam cât estimezi că am de aşteptat? Vezi că mâine vine deja şi tura a doua de fotografii :)
Rareş, ca de obicei, mă înclin. Şi, tot ca de obicei, aştept şi criticile (constructive).
Alice, bine ai venit! Mulţumesc şi te mai aştept.
Motanes, e toamna mea, să ştii :) De asta e aşa frumoasă.

Rareș spunea...

Pisicot, cum să te critic, când tocmai intram în starea aia, de mare autonemulțumire? :D

innuenda spunea...

Pişcoţico...m-ai pus pe gânduri şi pe zâmbit mustăceşte!:) Vreau Pariiis!:))
Pozele doar mi-ai deschis apetitul. Sper că mai urmează!

Anonim, e urât ce faci! Îmbraci haina anonimatului ca să loveşti în oameni pe care nici măcar nu-i cunoşti.

Adi Hadean chiar este un bărbat integru. Asta nu înseamnă că nu poate să vadă calităţile altor oameni, doar pentru că sunt femei. Sau că nu poate s-o spună pe blog, de teamă că va fi interpretat.

Nu ştiu, dar, după mine, dacă eşti bărbat, ai putea începe să înveţi câte ceva de la bărbaţi ca Adi. Sunt îndrăgiţi de femei. Sunt de încredere. Au sensibilitate. Au umor. Au sinceritate. Ştiu să dăruiască.

Dacă eşti femeie, ai putea să te rogi să ai parte de un bărbat ca Adi. Pentru că sunt rari.

Cam atât am avut de comentat, pentru că mi-a displăcut profund ce comentarii maliţioase ai făcut tu, Anonimule. Iar Adi chiar nu merita asta.

Anonim spunea...

io astept norii

Anonim spunea...

Vreau sa vad si restul pozelor. Ca sa ma conving :)

Offtopic: Innuenda, hai sa lasam linguseala. Deja exagerezi. Si, de fapt, el exagereaza intradevar cu anumite comentarii aici pe blog. Asta nu poti sa negi. Unele lucruri se fac (mai bine si mai frumos) in privat.

innuenda spunea...

of topic: unui alt aceluiaşi anonim:

Tocmai asta nu înţelegi tu. Că omul nu face asta în privat, pe mess ori pe email, tocmai pentru că nu are gânduri ascunse. Ceea ce spune el nu are valoarea unui "avans", ci a unui act de admiraţie. În caz că nu ştii, Hadean are ocupată inima.

Ah, şi nu îl linguşesc pe Adi. Doar cred în el. Şi, deşi nu-l cunosc decât de pe blog, bag mâna-n foc pentru el.
Te gândeşti, desigur, că s-ar putea să mă înşel eu. Dar, la fel de bine, s-ar putea să te înşeli tu. Gândeşte-te!

***Cu scuze pt pisicot că i-am mitraliat topicul despre Paris!:)

Anonim spunea...

hahahaha, Innuenda :))))))
de unde stii tu ce face hadean in privat, cu valoarea lui? :))))))

si nu sunt acelasi anonim, desi vad ca ti-e greu s-o crezi

da, scuze pisicot, astept alte poze minunate din paris...sa revenim la topic...

Anonim spunea...

Nu despre tine era vorba aici Innuenda. Aspectul cu inima ocupata nu este relevant. Tu ca femeie ar trebui sa imi dai dreptate in chestia asta.

Poate s-a simtit incurajat si de Pisicot. In clipa in care intri doar sa bagi zambetele si aluzii la limita bunului simt nu mai esti un om cu bun simt ci altfel.

ruxa spunea...

just lethal, multumeste'te cu tunetele si fulgerele deocamdata :)

al'fel, pisicot, zau, nush ce fac imaginile astea cu parisul din oameni, da' exista si o componenta amuzanta, tre sa admit asta.
ok, adi e ok, innu e ok, pisicot e ok. toata lumea e ok. stati cuminti!

ruxa spunea...

ps @ anonim2, adia zambit si la mine pe blog, ai dreptate, e un nesimtit, chiar asa, cum ai putut, adi, sa zambesti!?

Pisicot spunea...

Innu, cool down, girl :)
JL, cu norii mai subţire, fu vreme urâtă. Dar am altele.
Ilinca :)

Anonim spunea...

Ilinca my dear mergi pe blogul lui si ridica-i niste osanale daca te topesti de dor.

ruxa spunea...

ce trist. my dear, tu ori esti geloasa ori invidios. ramai anonim/a, ti se potriveste.

hadean spunea...

simt nevoia sa-mi cer scuze pentru valuri. nu simt nevoia sa ma justific in fata anonimilor, dar, ca sa fie clar, ini sunt dragi femeile si ma inteleg bine cu ele(in general).dar (doar) pe femeia de langa mine o iubesc. uneori (cand vad lucruri de mirare) imi exprim admiratia si in fata lucrurilor pe care le fac barbatii. asta ma face homosexual?
innu: ma induiosezi cu instinctul tau matern:-)
ilinca: scuze:-)da'o sa mai fac.
pisicot: iertare, locul asta al tau e chiar frumos, n-am vrut sa trag urat spre el.

Anonim spunea...

Induiosator.