miercuri, noiembrie 12, 2008

Dovada

- Hihihihi. Ia uite, mă, că-l caută.
- Lasă-mă, nebuno! Ce-ai?

Scenă de colţ de stradă, într-un cartier select. Patru măturători REBU. Trei ele şi un el. El, sfrijit, timid, juma' de buletin. Două dintre ele fetele bune, puse pe glume, genul gospodine şi neveste cuminţi. A treia, clar şefa, domină grupul. E oacheşă, cu privire ageră şi picioare lungi. Mai înaltă cu un cap decât restul şi plesnind de atitudine, face ordine şi disciplină pe trotuarul din faţa băncii. Bodyguardul priveşte uimit. Se pune într-un cot pe bancomat şi aşteaptă.

- Dacă s-a lăudat fraierul că-şi bagă ..., hai să vedem dacă are. Că io nu cred.
Zice şefa (pe jumate hlizindu-se, pe jumate ochindu-şi colegul ca pe pradă).

- Haide, fată, că doar aşa se zice. Ce, vrei să ţi-o arate?
Îşi face cruce una din fete. Zâmbeşte timid, totuşi e în plină stradă.

Şefa se repede ca un vultur asupra şoarecelui, îl înhaţă pe bietul Marinică şi-l operează direct la ouă, în văzul tuturor. Acesta, jenat, nu zice nici pâs, suportă cu stoicism scena apoi îşi scutură hainele bodogănind.

- Are, bre. Şi bârnă şi ouă. Sunt la locul lor. Bravo, Marinică, n-ai minţit.
Victorioasă, şefa se tăvăleşte de râs.
Bărbatul, niţel umilit, jenat, un pic amuzat, dar deloc în apele lui, se face că strânge frunzele cu spor.
Bodyguardul face ochii mari, şi-mi aruncă o privire surprinsă.

Faza se derulează în faţa ochilor mei, nici nu apuc să opresc. Zâmbesc larg, mi-ar fi plăcut să-i surprind într-o fotografie. Şi mă gândesc că poate ţara asta are nevoie de un bărbat sincer, cum e Marinică şi de o femeie cu iniţiativă, ca şefa găştii de măturători.

10 răspunsuri:

Anonim spunea...

asa sefa vreau si eu

ruxa spunea...

ah, uite unde statea sinceritatea barbatilor :))

Nashu_mare spunea...

Ce concluzie! Sa inteleg ca Pisicot ar vrea sa fie sefa peste colegii ei?

Pisicot spunea...

JL, ce te opreşte? Poţi să-i sugerezi, nu? :))
Ilinca, păi nu?
Nashu_mare, nu e printre fanteziile mele :)

maria spunea...

dovada vie :)

Rareș spunea...

Hmmm, nu știu dacă ar fi bine. Serios vorbesc. Ce-o să facem atunci cu înjurături mult mai plastice, care includ animale, zoo/necrofilii etc. Normal, nimeni n-ar lua în serios. Dar cred că alea erau ușor tâmpite. Nu-i iau apărarea domnului, dar vorba aia e un fel de ”puii mei” la doamne. Sau ”ce naiba” pentru sfinți. Exercițiul e bun, totuși.

alina spunea...

M-am amuzat puternic! Vorba ta, aș fi vrut să văd imaginea cu chipurile lor!

Pisicot spunea...

Maria, să-i fi văzut doar :)
Rareş, omul avea dreptate, nu? Păi ce ... mea :)
Alina, eu mai încerc. Adică voi trece pe acolo des, poate îi mai găsesc :P

Anonim spunea...

chiar vrei sa-l imortalizezi pe Marinica in toata...sinceritatea lui?

Pisicot spunea...

:-))))))))