luni, noiembrie 03, 2008

Blog&Roll

Am fost, m-am distrat, n-am cântat dar am râs de şi cu alţii. Promit ca la anul să mă fac şi eu de râs. Evental accesorizată în brand-ul propriu :)

Povestea, în imagini.

s-a cântat

s-a ronţăit

s-a spionat

prinţesele au stat la poze


s-a lăsat şi cu dureri


s-a băut şi s-a fumat

s-a râs (între prieteni)


şi în final s-a spus pa

16 răspunsuri:

ruxa spunea...

dada, a fo frumu, data viitoare ne organizam intr'un band! si poate'l convingem si pe domnul cel serios sa cante! :)

Anonim spunea...

lovely pics.
si data viitoare cantati, da?
(pot sa fiu eu impresarul?)

Pisicot spunea...

Care domn, doamnă? :)

Cântăm, cântăm...
(şi da, poţi!)

Anonim spunea...

Pisicot cu palarie nu mai vazusem... :)

ruxa spunea...

domnul care a zis ca nu canta. si n'a cantat! :)

Anonim spunea...

Io am lipsit ca am fost ocupat cu o nunta. Ca as fi fost cel mai tare spion din zona.

Anonim spunea...

Da' cu ursuleţul ce-aţi avut?

Pisicot spunea...

Ilinca, aaaaaa, acel domn care glumea cu fetele de la bar? Da :)
Generale, uite-acum vezi, îţi place? :)
Cristian, data viitoare promiţi să vii? Hai, să-l eclipsezi pe Zoso :P
Motanes, ursuleţul (care apare aici la cererea prinţesei) era un fel de mascotă.

ruxa spunea...

si vorbea si a baut cola cu paiul :)

Rareș spunea...

Și să mai ieftinească apa aia!

Anonim spunea...

Apai e cam complicat sa nu eclipsez io lumea cu utilajul. Ca la cele peste 2 kg pe care le are nu mai e scula. ;)

Anonim spunea...

Rareş, mi se pare normal. După ce că e 7 lei mai e şi mică. Puteau şi ei s-o facă naibii de juma de litru măcar :)
Cristian, deci lasă scuzele...oricum până la anul mai e Roblogfest. Vezi poate ratezi...

innuenda spunea...

Măi Pişcoţico, dar e prietenia mare între tine şi Ilinca! Nu că nu m-am prins mai devreme din ce schimburi publice de replici aveţi pe blog! Dar chiar să împărţiţi aceeaşi pălărie?! Nu se cade, zău!:)):))

ruxa spunea...

innu, doar pret de'un click! ma duc sa'mi iau si io, c'am genta la fel, si mi se pare nostim :)

Anonim spunea...

Pai ce mare petrecere a fost aia? Mai informati-i si pe fraierii care citesc blogul asta. Sau e un post doar pentru cei care au fost de fata? Adica pentru cei cativa comentatori permanenti de pe blog? A, poate deranjez ca ma bag in treburile unui cerc atat de select si nu-mi dau seama...

Anonim spunea...

...please where can I buy a unicorn?