duminică, noiembrie 09, 2008

Termina(l)-te-aş

Din obişnuiţă, doar făceam drumul a 5-a oară, îmi zic că din momentul aterizării până la hotel fac o oră, hai o oră jumate. Cu tot cu schimbat metrou, control paşapoarte şi recuperat bagaj.

Nţţţ. Pentru că franţujii s-au gândit să mă gareze undeva în capătul aeroportului*. Cum să explic mai bine? De la mama naibii încă 3 km. În terminalul F (nu, nu mai sunt litere după...).

Pe scurt: de când puse avionul roţile pe pistă şi până când ridicai bagajul - 40 de minute. Din care 10 mers pe jos, 10 cu scările rulante (sus, jos, drept, iar sus şi în final iar jos), 10 rătăcit şi întrebat la informaţii şi 10 cu trenul, spre terminalul B, ăla civilizat, unde bagajele aşteptau cuminţele, că ele nu alergaseră în halul ăsta.

Mda, m-am întors. Felicitările, masa, dansul şi fotografiile - coming soon.

* şi nu, nu am zburat cu lowcost.

20 răspunsuri:

Anonim spunea...

Pisicot went shopping? Shopping adventures, what were you thinking! ;)

hadean spunea...

bine (că) ai revenit :-)

Pisicot spunea...

Pisicot a fost un pic extravagant...stai mai întâi să-şi verifice extrasul de cont şi mai vorbim :-))
Adi, mulţumesc :)

Garfield spunea...

bun revenit... pisoi care merge cu avionul :))

Anonim spunea...

Hugs for Madame Pisico'

tgc spunea...

nice
:-)

ruxa spunea...

wondering pisicot :)

Pisicot spunea...

Garfield, bine te-am regăsit, pisoi portocaliu :)
Generale, ce bine sună hihihi :)
Codro, welcome.
Ilinca, aventuri pe bune au fost :)

innuenda spunea...

Aha, sunt pregătită, dar numa' spune-mi: Paris, Paris?:))

Pisicot spunea...

Da! Da!

maria spunea...

of, e unul dintre cele mai oribile aeroporturi din lumea asta. si zi merci ca n-ai avut transfer pe celalalt, alt cosmar.....

Pisicot spunea...

Maria, s-a compensat la plecare. Nu am aşteptat nici 5 minute. Nici la check-in, nici la controale. Bine, evident că exact acum ajunsesem cu 3 ore înainte, gândindu-mă că va fi aglomerat :-))
(şi da, am pierdut timpul în magazine)

Anonim spunea...

Pisico', vei ramane fara bani de sarbatori, mai.

Anonim spunea...

Păcat că n-ai zburat cu low cost. Vroiam să ne povesteşti cum e cu navetiştii care mănâncă parizer pe aripa avionului. :D

Pisicot spunea...

Generale, nu există. Pentru lucruri fumoase se găsesc întotdeauna bani...
Motanes, de data asta nu (din raţiuni de costuri, culmea), însă pot spune că am testat cam tot ce înseamnă lowcost pe la noi. De departe Wizzair e cel mai bine :)
(şi da, am văzut navetişti din ăştia)

Anonim spunea...

Mda, ai dreptate. Eu si pragmatismul financiar. Pfu..

innuenda spunea...

Madame Pico', dacă-mi permite Generalul să-l citez, îmi mai lungeşti mult boala aia?
Că vreau să fac o cură de Paris! Mor de dorul lui, jur! M-aş duc acolo o zi, o oră, să beau o cafea! Al meu mi-a spus că-s nebună să zbor dus-întors pentru o gură de Paris. Dar eu aş face-o. Când iubesc ceva sunt capabilă de orice nebunie!:))
Deci, bagă! Fă şi tu cum face Maria când vine din preumblările ei. Bagă fotografii în etape. Antreu, fel principal, desert:)

Mon General, când să dau o mărire pe chipul de general, hop un câine. Măi, zic, să fie! Am apăsat pe butonul greşit? Da' de unde?! Generalul îşi chemase câinele, să-i ţină locul în poză!:D

Motanes, lasă tu, că eu merg numai cu low cost-uri şi nu-mi cad galoanele. Dacă nu-mi cad nici avioanele, treaba-i bună, cum ar spune tata! Parizerul în ziar e simbolul navetistului, din personalul de Călăraşi!:D :P

innuenda spunea...

Pe cuvânt că scrisesem Pisico'
Asta e zona crepusculară, zău!:))

Pisicot spunea...

Innu, serveşte-te :)
Asta cu virgulă :) cafeaua eu aş face-o cu Roma. Scurt - cafea - zbor înapoi.

ruxa spunea...

eu cu paris, am si zis. zbor, cafea, zbor.