miercuri, noiembrie 19, 2008

Paris. Amicii.

La plimbare


Siesta


Tupeu de vrăbiuţă


Curajoasa


Terorista


În pauza de prânz


Isteria


Un prieten curios


Finally free (preferata mea)



8 răspunsuri:

Anonim spunea...

Ultima, de departe. :)

maria spunea...

ah, mi=ai adus aminte ca ii am si eu pe amicii din vara. multumesc

Pisicot spunea...

Generale, mă bucur că avem gusturi comune :)
Maria, hai cu amicii, să-i vedem.

Rareș spunea...

Isteria este singura fotografie. Restul are scenografie. Asa fac si eu :p (nu că ar conta...)

ruxa spunea...

dap, tot ultima. dar si celelalte. dar ultima.
mie imi e frica de gascani si de gaste :)))

Pisicot spunea...

Rareş, isteria este o stare, întradevăr.
Ilinca, sunt raţe, auzi? Raţe :))

ruxa spunea...

poa sa fie si le canard, tot ca un panzer arata! :))

Anonim spunea...

Teroristul mi`a placut :)