miercuri, octombrie 08, 2008

Cromatică

Dacă fericirea ar avea culoare, aş vrea să aibă culoarea ploii.
(leapşa merge mai departe)

24 răspunsuri:

Anonim spunea...

pentru mine ar fi un galben in rosu.
e ceva neclar??
valentina pelinel intr-un ferrari.

(stiu ca e boureanu, da' e fericirea mea, clar?) :))

Garfield spunea...

imi place sa cred ca e portocalie... (sau cum spunea just lethal: galben IN rosu - galben CU rosu)

hadean spunea...

culoarea florii de cires. si forma ei.

Anonim spunea...

ar avea culoarea spicului de grâu copt într-o zi de vară senină

Anonim spunea...

Mulţumesc :)

ruxa spunea...

nu culoare (poate a marii, totusi, schimbatoare, nelinistita, vie). cred, insa, ca ar avea, mirosul ploii de vara dupa o zi fierbinte
dar "fericirea'i un lucru marunt", da? am mai zis asta :)

Anonim spunea...

cand ploua esti fericita?

Anonim spunea...

cand esti fericita, ploua?

innuenda spunea...

Fericirea ar avea culorile curcubeului, neasemuit întrepătrunse.
Doar uneori, ar avea culoarea ochilor pe care-i iubim şi atunci am recunoaşte-o şi i-am zâmbi complice...

ruxa spunea...

rares, pe care'o'ntrebi? :)

Pisicot spunea...

Ilinca, da, fericirea e un lucru mărunt. Punct.
Rareş, uneori (valabil pentru ambele întrebări). Oare astăzi o să plouă?
Innu, e prea concret ce spui tu...

robin simion spunea...

eu as vrea sa aiba culoarea iaurtului tnuva, ca am auzit ca ala e plin de sentimente frumoase

maria spunea...

rasarit de soare se poate?

Pisicot spunea...

Robin, eşti sensibil ca întotdeauna :-))
Maria, sună perfect. Cam somnoros, dar perfect :)

maria spunea...

bine, apus?

Pisicot spunea...

Ah, da. Pentru mine e şi mai bine. Dar era fericirea ta, nu? :-)

innuenda spunea...

Ce să fac, pişcoţico, dacă-s prinsă tot mai mult în meandrele concretului?!:D

maria spunea...

sunt nehotarata, ce sa mai zic

ruxa spunea...

maria, ca cerul la apus? ca marea la apus? ca lacul din costinesti? sau cum e calea grivitei inspre podul constanta la apus? :)

robin simion spunea...

multumesc, pisicot

maria spunea...

ooo, ilinca, ce de precizie. rasarit.

Pisicot spunea...

Să ziceţi mersi că nu v-am dat tema cu mirosul. Culoarea e mult mai generally speaking...
:-)

Leu' spunea...

ar fi ca foto. cu pisicot. adica fericirea e in alb-negru. doar pentru cunascatori :)

Pisicot spunea...

Leu', vezi ce spui că s-ar putea să se interpreteze :-)))
Dar mi-ar plăcea să cred că Pisicot în alb-negru e fericirea cuiva...