vineri, octombrie 17, 2008

Lumea văzută de sus...

Pentru câteva zile mi-am propus să mă detaşez de corp şi să privesc lumea de sus. De deasupra norilor mei.

Ne vom auzi când experienţele mă vor convinge să mă întorc.

10 răspunsuri:

Anonim spunea...

Eu cred ca pleci in weekend.

hadean spunea...

drum bun:-)

Rareș spunea...

Dacă te duci la vreun aerodrom, să ai grija la flapsuri :)

Anonim spunea...

Zambet pe chip si cer senin. :)
Si sa te intorci cu bine.

meshuga spunea...

vezi sa nu ne izbim deasupra norilor

eu am urcat acum cateva luni ,si inca astept curentul care sa ma coboare....

ruxa spunea...

vezi ca te'am prins ca e o poza veche, cu un pisicot (cu) negru si o singura coada :P

Anonim spunea...

uite, mi-ai dat idei cu aceasta felina din poza si in acest week-end voi face un filmulet cu felina mea, sa vedeti cat de maltratat sunt de pisica din dotare.

nelu spunea...

ţi-ai luat avion? :D

alina spunea...

după poza cu spitalul și circul aveam bănuieli că ne învârtim prin același loc, acuma dimpotrivă, eu mă simt mai degraba la pământ ... :))
să ne spui cum a fost.

Anonim spunea...

Gata, m-am întors. Şi cu zâmbet şi cu nori. Şi cu pisici surate :)