vineri, octombrie 31, 2008

La naiba...blog job

Mircea "la naiba" Solcanu are blog.
Cum îl putea numi altfel? Blog job, da :)

În rest, mi-e simpatic, că doar suntem născuţi fix în aceeşi zi, aceeaşi lună, acelaşi an.

Rock on, babe!

12 răspunsuri:

Anonim spunea...

Si acest "la naiba" parca este mai om ca multi altii care se dau mari moralisti. ;)

hadean spunea...

era si cazul. la naiba!-)

Anonim spunea...

Si totusi, Yoda, exista si oameni care nu doar ca fac pe moralistii, ci chiar iau in serios moralitatea.

Iti inteleg punctul de vedere si aluzia, insa mi se pare ca se uzeaza in exces de o idee preconceputa menita a usura tragerea de concluzii intr-o directie. De pilda "homosexualii sunt curati, destepti si draguti". Repetata la nesfarsit, aceasta idee nu doar ca nu este general valabila, ci mi se pare la fel de injusta ca si cealalta, proliferata in popor: ma duc sa ma spovedesc la parinte. Care parinte se prea poate sa fie al mai mare pacatos din sat.

Probabil ca daca nu era gay, omenia (substantial mai mare si mai prezenta la el) pe care o invoci, trecea oarecum neobservata, fiind automat inregimentata in universul cotidian, banal.

Respecte.

Anonim spunea...

va ramane in analele bloggerilor

Anonim spunea...

Genial, Just Lethal. Genial. :)))

maria spunea...

just lethal :))))))))))))))))))

Garfield spunea...

fata, in puii mei, eu stiam de blogul lui:)) la naiba, tu :)

nelu spunea...

să îi fie într-un ceas cu cuc! :))

Anonim spunea...

La naiba, e târziu, trebuie să mă culc :P

Rareș spunea...

Mie mi se pare ok. Și a citit lucruri de bun simț.

Anonim spunea...

``Desi ma stie multa lume, regretul meu este ca aproape nimeni, nu ma cunoaste...``
Zice el la descriere.
Uite ca eu nu stiu nimic, cine e omul ?

Rareș spunea...

Am greșit, voiam să spun ”a scris lucruri de bun simț”...