joi, octombrie 16, 2008

Un alt fel de capătul lumii

Eu ştiu că după nori, după deal, după seara care se apropie, va ieşi soarele. Mi-a promis mie, zâmbind.



10 răspunsuri:

maria spunea...

cu siguranta :)

Anonim spunea...

Iar soarele care iese dupa furtuni teribile este chiar cel mai frumos. Realizezi, de fapt, cat de nepretuit este seninul cerului...

hadean spunea...

:-)

nelu spunea...

pisicot şi norii SE ÎNTOARCEEEE :))

ruxa spunea...

mie'mi place si cu niste nori :)

Garfield spunea...

poate ca de fapt acolo incepe lumea... :)

Pisicot spunea...

Păi da dragilor, aşa cum a promis soarele că se întoarce, aşa m-am întors şi eu cu norii mei. Şi vor mai veni :)

Domnule General, înclin să vă dau mare dreptate. Lucrurile adevărate vin greu, dar vin până la urmă. Şi cât de frumoase sunt :)

Garfield, m-am gândit şi eu la asta. De-abia aştept să văd ce e după deal!

Rareș spunea...

Și după Pisicot cel negru se arată Pisicot cel alb...

Anonim spunea...

Doamna Pisicot (cum suna), ma bucur ca-mi dai dreptate si ca aderi la aceste minunate principii de viata. :)

Pisicot spunea...

Rareş, kind of :)
Generale, cu maaaaare plăcere :)