luni, octombrie 13, 2008

Hai că se poate

Un studiu al Poliţiei Române (wow...şi ăştia s-au apucat să facă studii?) a stabilit portretul robot al infractorului român. Cică două treimi sunt din mediul rural. Iar peste 70% sunt fie analfabeţi, fie doar cu şcoala generală. Pe buneee?! Oare câţi ani (şi bani, că de aia e studiu, nu?) le-a luat să tragă concluzia asta?

Bine, asta vine după revelaţia de săptămâna trecută, când tot Poliţia Română, de data asta în colaborare cu SRI, se lăuda că au trimis un detaşament specializat de agenţi undercover să depisteze şi să monitorizeze grupurile de EMO kids. Şi au ajuns la concluzia (declarată public, cu mândrie) că aceştia sunt timizi, introvertiţi, se machiază cu negru, au bretoane lungi care să le acopere ochii şi în general au probleme de comportament.

Eu aştept continuarea. Începe să mă distreze.

17 răspunsuri:

ruxa spunea...

ah, si cat de amuzant ti se mai pare cand stii ca studiosii astia sunt platiti din banii pe care ti'i ia statu' ca sa'ti asigure tot felul de stabilitati? :)

Rareș spunea...

La ce risipă face statul, și pe mine începe să mă distreze. În fine, eu sunt interiorizat și am niște probleme de comportament...

Pisicot spunea...

Ilinca, foarte :-))
Rareş, ştiam eu că eşti emo...

ruxa spunea...

eu la capitolul studii prefer totusi sa ma amuz cu cercetatorii britanici :)

rares, deci esti emo.. si tu?! :))

Anonim spunea...

Abia astept sa vad portretul robot al unor politisti facut de un grup de infractori.

innuenda spunea...

Pro tv-ul a avut un titlu misto la stirea despre detaşamentul de supraveghere EMO: "Poliţia nu crede în lacrimi!"

Cat despre infractorul roman, il astept pe Lombroso de Romania sa spuna lucrurilor pe nume!:D

maria spunea...

eu cred ca nu le-a fost usor sa ajunga la concluziile asa, zau

Rareș spunea...

da, draga, sunt emo! ce, credeai că am cearcăne de la program?

Anonim spunea...

S-a apucat si politia sa faca studii la batranete. Eu credeam ca infractorul romana este absolvent de Harvard si sta pe Calea Victoriei. Surpriza mare cu aceste studii.

Mihai Grecea spunea...

Eu cunosc cativa infractori romani care au si EMBA... Pe aia nu e nimeni in stare sa-i lege, se pare...

Anonim spunea...

Marian, păi aia e uşor :)
Innu, toată lumea a făcut mişto de fapt.
Maria, eu cred că vor să-i prindă din urmă pe cei britanici, na.
Yoda, daaa, foarte. Mie mi-a sărit inima când am citit.
Mihai, :-)))

maria spunea...

mi se pare imposibil. oamenii au experienta

hadean spunea...

am stiut mereu că-s glumeţi ăştia din structuri :-)

Pisicot spunea...

Hai mă Maria, atâta încredere...
Adi, tare amuzanţi :-))

maria spunea...

pai cum sa nu am incredere, zau....crezi ca ai nostri vor ajunge vreodata la performanta de a stabili, in urma unor studii aprofundate, ca rosul e o culoare frumoasa?

Strumful spunea...

Am si eu la scoala niste copii care semana a EMO, dar seamana, au adoptat frizura, hainele negre, dar atat, nu-s nici deprimati...nici sinucigasi!

Anonim spunea...

Asta cu "nu-s sinucigaşi" încă nu e dovedită. Mai ai şi tu răbdare :-)))