luni, octombrie 20, 2008

Ora 12 bate

Tocmai ce-am ajuns acasă. Cu 5 minute înainte de 12 eram în parcare. Un fel de cenuşăreasa, dar în bocanci şi ceva mai obosită. O duduie cu o Micra făcea manevre. Largi. Dă-i înainte, dă-i înapoi. Pe locul meu, evident.

Mă opresc s-o aştept. Mă vede şi-mi face semn să plec (?!) Pentru că nu mă execut, gesticulează ceva. Deschid geamul.

- (eu, plictisită) Domnişoară...
- (ea, ţâfnoasă) Dă-te că parchez.
- (eu, tot plictisită) Şi eu. Pe locul meu.
- (ea, şi mai ţâfnoasă) Unde scrie?
- (eu, deja obosită) Scrie.
- (ea, enervată) Unde? Să văd eu unde.
- (eu, amuzată) Pe jos, draga mea.
- (ea, cu tupeu) Arată-mi.
- (eu, dând ochii peste cap) Exact în faţa ta. Dă-te jos să vezi. Doh!
- (ea oarecum încurcată) Ăăăăă şi eu ăăăăă unde parchez acum?
- (eu, foarte obosită) Lasă, rămâi tu acolo, parchez eu vis-a-vis.

Merci am spus tot eu.
Cu plăcere s-a topit în noapte.

23 răspunsuri:

Rareș spunea...

Cred că era foarte agitată pentru că EA era cenușăreasă. Băuse ceva la bal să-și facă un pic de curaj înainte de mama de bătaie de-acasă. O Micra trasă de șoricei...

Anonim spunea...

Ah...esti o lady...stiam eu. Dar chiar asa de lady??? Sa-i dai locul de parcare? Pai ala e o avere ::))

maria spunea...

hm, esti prea generoasa, zau

Pisicot spunea...

Rareş, e posibil. Micra trasă de şoricei sounds really funny :-)))
Teo+Maria, nu sunt chiar aşa de generoasă. Eram doar foaaaarte obosită şi fără chef de ceartă. Plus că mai era un loc 3 metri mai încolo. Da' nu mi-a plăcut aia cu "mulţumesc". Deloc.

Anonim spunea...

Alo, alo, domnu', ala e loc platit, da?
Stau si eu 5 minute, n-am unde s-o las.
SUN LA MILITIE SA STII. PAI CE, EU VORBESC CU PERETII?

1. Locul nu era platit
2. Chiar daca ar fi fost platit, trebuia naiba cumva indicat acest lucru. (fara apa fiarta sau oua aruncate de la fereastra. Sau, mai rau, cuie-n roti). In fine...
3.Masina n-a patit nimic. Gospodina n-a sunat la melitie, nici nu se deranjau aia.

Rareș spunea...

Auzi, să lăsăm aburelile: cum arată lumea văzută de sus???

Anonim spunea...

Si pe mine ma ``distreaza`` la culme persoanele (indiferent de sex) care nu reusesc sa strecoare o Micra sau un Matiz acolo unde ar intra si un TIR. Dar mai ales cind vine vorbe de femei lumea se intreaba: asta ce a dat la politai ca sa ia carnetul ? Spaga este raspunsul corect, doar nu va gindeati la prostii...

Anonim spunea...

...cind vine vorba...
typo frecvent la mine, nu stiu ce are tastatura asta de confunda e cu a si viceversa.

Pisicot spunea...

Generale, eu am plătit, da? Să fie clar. Şi-am şi mânjit cu vopsea pe asfalt.
Rareş, arată diferit. Revin cu fotografii.
Marian, eu nu am zis nimic de modul în care reuşea sau nu să parcheze. Şi eu nu am dat şpagă. Acu' 10 ani era cu sticla de whiskey :-))

maria spunea...

obosita, neobosita, nu trebuie sa cedezi, zau asa....daca acum o sa creada ca asa esti tu, generoasa, si vine in fiecare seara?

Anonim spunea...

de ce ai mai dat bani daca ai alternativa "3 metri mai incolo"? :)

maria spunea...

marian s- adica de ce vine vorba de spaga doar cand e vorba despre femei?

Pisicot spunea...

Maria, dl.Marian e şofer de bunăvoie, nu ştie cum e cu doamnele şi şpăgile. Dacă vine în fiecare seară...s-ar putea ca cenuşăreasa să şi-o ia de la crăiasa toamnei, na.
JL, ca să am discuţii din astea, pricipiale, d'aia. Ştii ce mândrie port în piept când îmi văd numărul cu vopsea pe asfalt? :-))

Anonim spunea...

precis mandria capata proportii pameloandersoniene cand il citesti de sub un Bentley si nicidecum Micra :)

Anonim spunea...

Platit, neplatit, tot se gaseste cate unul care sta in blocul ala de cand s-a construit si erau doua masini in parcare iar locul lui e sfant, poti sa fi platit tu de cate ori vrei. Am patit-o eu cu un nene pe "locul" caruia am parcat, desi era langa scoala. Acolo unde nu se dau locuri de la primarie, ci parcheaza cine apuca primul. Si de vreo trei ori intr-o luna, dimineata aveam treaba: mergeam la vulcanizare, luam compresorul, umflam rotile cat se putea si apoi le faceam presiunea la vulcanizare. Ca nenea primise odata amenda si acum nu mai dadea gauri, scotea ventilele la toate rotile ca sa ai si tu distractie dimineata.

Anonim spunea...

Mă bucur că ai coborât, din nou, printre noi. :)

Rareș spunea...

Îmi pare bine că vorbesc aceeași limbă cu motanes ;)

Anonim spunea...

@ Maria, @ Pisicot.

Cred ca problema asta cu parcarea masinilor mici vine din convingerea femeilor ca o chestie mica are probleme intr-un spatiu mai mare in timp ce barbatii se straduiesc sa bage si chestii mai mari in spatii mai mici.

Pisicot spunea...

Cristian, ştiu, încă mai sunt din-aştia!
Motanes+Rareş, eu mă bucur că mai treceţi pe aici :)

Rareș spunea...

Cum adică ”trec”??? Sunt cititor constant, îmi pare rău :)

Anonim spunea...

Pisicot, eu am zis că n-am net iar pe telefon îmi dă eroare pe blogspot. Fac eforturi şi eu, de pe unde pot. Chiar regret, dar asta e situaţia. Pentru încă vreo 3 săptămâni. Când mă voi muta şi eu la noua casă şi-mi voi instala internet (primul lucru pe care-l voi face).

Pisicot spunea...

Vaaai, "băeţii" s-au simţit. Băi, eu glumeam. Adică voiam să spun că mă bucur că-mi călcaţi pragul. Nu vă cert, mă :)

Rareș spunea...

Păi, atâta-ți trebuia, tocmai tu, care abia lași un semn din când în când...