sâmbătă, octombrie 04, 2008

Sus în deal

...e-o casăăăăă, şi acolo-i mândra meaaaaa - face playback Mihai Constantinescu în direct pe Romantica. Alături de el, pe scenă, o gaşcă de fetiţe supraponderale, rujate excesiv.

- Haideţi, mânile-n sus, toate mândrele de acolo. Şi voi, cele din fund (sic!).

Cameramanul intră plictisit în joc şi mută lent pe public, unde mândrele de 70+ rânjesc extaziate. Dinţii scliplesc trist, obrajii rumeniţi artificial se ţuguie, bijuteriile (scoase special de la lada cu zestre) eclipsează.

Se întâmplă sâmbătă seara, la festivalul de succes Medgidia 2008.

12 răspunsuri:

Anca Sandu spunea...

Medgidia 2008? La ce post se difuzeaza?!?!?!

Anonim spunea...

Dar este ca-ti place aia cu "nuuumaai copiiii" ? :))

Anonim spunea...

pe langa "orizonturi noi", "mirosuri neaşteptate" si "culori ireale" ai uitat sa mentionezi si Romantica :))

maria spunea...

puteai sa dai si tu un telefon, sa ma uit si eu. asa, am ratat. of

Pisicot spunea...

Anca, pe Romantica :) Mai înceacă, poate prinzi reluarea.
Ucshiva, claro que si :-))
JL, e din altă poveste, dragă :-) Dar apreciez că reţii amănuntele esenţiale :-)
Maria, iartă-mă, eram mult prea pătrunsă de moment. Promit să o fac data viitoare. Promit :-)

A! Şi bine aţi venit pe aici :-)

Anonim spunea...

Imi blogul tau. Esti itneresat de un link exchange? id:andrei_the_wise@yahoo.com
link: www.varby.blogspot.com

Anonim spunea...

andrei_the_wise, şi că blogul Pisicot noi mereu.

În ordine idei română e mai carnea de porc. Poate viitoare reuşeşti să explicit.

Aaaa... şi nu beat bloguri!

Înţelegi?

Anonim spunea...

:-)))))))

Anonim spunea...

termutar mana cand profil. nu toata lumea pot. pisicot produce multe ori reactie.

robin simion spunea...

nu cred ca a fost festivalul fara iordachioaie. ca era pe la gima. :))

Garfield spunea...

:) bai motanes, da' rau mai esti :))

acum despre subiect:) mie imi place muzica dar numai s-o ascult... daca-i vad pe aiai cum fac playback mor de nervi...

unul din cei mai mari artisti ai ecranului si ai playbackului este benone sinulescu... e genial, ala chiar uita textele :))

aia e, p-astia-i avem, p-astia ii ascultam:)

am mai spus eu undeva, si iris face playback uneori (rar) dar il face cu talent...

cat despre emisiuni, decoruri, invitati si public, mai bine ma abtin :) inca mai am in urechi urletele alea din public atunci cand canta cineva, sau rasul ala fortat la vreo gluma expirata :((

Pisicot spunea...

Iordăchioaie? Daaa :-)
Garfield, ţi se ridică blăniţa pe spate? :-)))