luni, octombrie 06, 2008

Şi-uite-aşa, până la 100

Cleopatra Stratan şi-a lansat cel de-al doilea album, numit (logic) "La vârsta de 5 ani", că doar tot atâţia are şi prinţesa.

Deci creativitate 0.

Şi inspiraţie 0, aş spune, pentru că albumul de acum 2 ani se numea - ia ghiciţi cum? - "La vârsta de 3 ani".

Şi tot aşa, din 2 în 2, până la 100. Sau cum?

20 răspunsuri:

Anonim spunea...

as prefera sa se opreasca la "la varsta de 7 ani"...

ruxa spunea...

io as prefera sa se opreasca punct

Anonim spunea...

Depinde pân-la cât ştie să numere tat'su. Sau cât mai poate.

Anonim spunea...

io as vrea ca titlul viitorului album sa fie o tzara mai egzact: "la varsta di şapti ani, tri luni si nouăşpi zili cand tati o vrut sa-mi facă tort di şiocolată cu frişcă dar şi-o amintit că m-am născut di ziua mia"

Anonim spunea...

You're mean people!

Pisicot spunea...

Ok...cineva care o susţine există? :-)

La ultimul răpuns nu mă pot pronunţa. Tentat, suntem răi că suntem răi sau suntem răi că ne oprim aici? :-)))

Anonim spunea...

Ar fi frumos sa ne incinte mereu cu cite ceva nou, indiferent de titlu. Poate titlurile sunt alese de ``tati`` sau de cei de la casele de productie. Totusi ``tati`` are citeva teme pe care le repeta cu obstinatie; la inceput era simpatic, acum e chiar enervant. Eu sper sa puna banii fetei deoparte si sa nu-i foloseasca in alte scopuri fiindca una din temele lui favorite (in cintec cel putin) este bautura.
Pe de alta parte vedetismul de la virste fragede cam dauneaza. Sper sa fiu contrazis dar numai viitorul ne poate da un raspuns corect.

Pisicot spunea...

Marian, dacă titlurile albumelor ar fi fost alese de ea, cred că sunau mult mai bine. Eu am încredere în creativitatea copiilor :-)

nelu spunea...

ar putea să varieze pe temă : în etate de... sau la ... primăveri ar merge şi la vârsta grădiniţei, la pubertate, etc

Anonim spunea...

Eu am vazut-o intr-un interviu...copilul asta mai are timp sa se joace???? Pare atat de matura din raspunsurile pe care le da incat te ingrozesti...
Daca la 5 ani a lansat doua albume, la 30 ce mai face?

Mihai Grecea spunea...

Alo, Protectia Copilului? Cand aveti de gand sa va autosesizati? Sau va asteapta seara la portita badita Stratan cu plicul?

ruxa spunea...

cleopatra si badita sunt de peste prut. nu cre ca protectia copilului de'acolo te aude. si'n plus, cleopatra o duce, fireste, foarte bine.. :)

Pisicot spunea...

Ritchiu, cu siguranţă. De asta mi-e teamă şi mie.
Teo, mulţi copii de vârsta ei sunt aşa. Şi e de speriat, să ştii. Noi eram nişte timizi.
Mihai, nu cred că încă suntem la nivelul ăsta, din păcate.
Ilinca, să fie ei sănătoşi deci :D

Anonim spunea...

asta cu protectia copilului mi se pare o imbecilitate.
daca americanii sesizau protectia nu stiu cui la cata bataie incasa micul Michael de la tata Joseph...cine mai era king of pop?
scopul scuza mijloacele. mai ales ca succes fara sacrificii nu prea se poate

Garfield spunea...

mie imi place foarte mult de ea. oricum versurile melodiilor ei (facute de tatal ei) sunt mai bune decat 90% din ce se aude azi (gura mea e prea ocupata cu gura ta e un exemplu ucigator)... asa ca eu ma abtin sa arunc piatra.

Anonim spunea...

JL, :-))
plus că trăim în România
Garfield, ai şi tu dreptate în felul tău. Fetiţa e o dulce. Ziceam doar de inspiraţie...

Anonim spunea...

[Ok...cineva care o susţine există? :-)
La ultimul răpuns nu mă pot pronunţa. Tentat, suntem răi că suntem răi sau suntem răi că ne oprim aici? :-)))]
Pisicot
Gen invidie ignoranta

Pisicot spunea...

Tentat, nu e invidie. Asta clar. Dar cu un pic de străduinţă se putea mai mult.

Mihai Grecea spunea...

Letalule, e o imbecilitate, poate asa e, dar uite unde a ajuns domnul Maical. In ce hal... Pe el nu-l intrebase ta'su daca vrea sa fie king of the pop. Iar acum e varza totala. Crezi ca e fericit? Crezi ca a fost vreodata? Un om care e cu sufletul si cu mintea le acasa nu incearca mereu sa se transforme fizic. Poti zice ca e un excentric. Asa sa fie oare? Dar poate ca e o prostie, intr-adevar, asta cu protectia copilului.


Pentru amatorii de talente adevarate, nu surogate penibile manipulate de parinti hrapareti, va recomand urmatoarele link-uri:

http://www.youtube.com/watch?v=Ly0j_D-W8Ug

http://www.youtube.com/watch?v=9cqW-WU5Usk

http://www.youtube.com/watch?v=vI_fB2kY9Os


Astea sunt doar cateva exemple... Si astia nu au fost scosi in fata aiurea de catre parinti. Ca nu puteau sa ajunga la nivelul asta daca faceau din ei vedete facile...

cornelcornenko spunea...

sa nu fim farisei!omul a descoperit un pont de facut bani si dece nu ,un loc in domeniu.dar gimnastele din ce in ce mai mici,a caror copilarie este distrusa (adesea si viitorul),din cauza,vanitatii parintilor si a "SISTEMULUI"ce este ?cind belu si bitang au recunoscut ca dijmuiau premiile campioanelor,unde a dus? la fotolii de secretar de stat.aici s-a ajuns din cauza votului din 90.l-am aruncat pe raposatul gentleman RATIU la gunoi si am votat iliescu si vadim.prostia se plateste,si ce-i mai grav... la comun.