marți, octombrie 28, 2008

Energizarea!

Despre băuturi energizante.
Românul este inventiv şi, întotdeauna, cu mari cojones. Adică de ce să nu sară la gâtul Redbull dacă se poate? Să-i facă un pic de concurenţă. Nu contează că un litru jumate costă 3 lei (e cumva ceva în neregulă aici?), că se vinde la pet, la minimarketul cu copertină ruptă, că numele probabil au fost alese de soţia patronului, într-un moment de revelaţie pe budă într-o dimineaţa...dacă se poate, de ce nu?


Iată, deci, ce distribuie Ieftinel S.R.L.:

- Adrenalin (no offence, Adelin!)

- Kobra



Ah, da. Şi bonus sloganul: Ieftinel, singurul depozit care are grijă ca banii tăi să fie cheltuiţi cum trebuie! Cu semnul exclamării, ca să intre bine-n cap. Sincer, aş avea mari îndoieli în gestionarea bugetului meu de către domnul Ieftinel.

Simpatic, nu? Iar adresa este în Oradea, în curte la Avicola.
Suficient? :-)))

16 răspunsuri:

robin simion spunea...

cred ca te energizezi de tot. si faptul ca sunt testate pe gaini ma face sa ma intreb daca mai are rost sa cumpar lichidul cand pot sa mananc ouale.

Rareș spunea...

Absolut incredibil!! :)) Unde naiba ai găsit-o?

Anonim spunea...

Foarte tare, nu e o glumă, nu? lololol

ruxa spunea...

ieftinel =))

Pisicot spunea...

Robin, băi ce deştept eşti. Bravo!
(bine, eu aş vrea să văd găinile după o doză de Kobra)
Rareş, la un minimarket de cartier, cu copertina ruptă ...
Someone, you wish :)
Ilinca, dap :P

Iaca şi site-ul: http://ieftinel.ro/

hadean spunea...

cand ma gandesc ca am stat patru ani in oradea...of,cum am putut sa trec pe langa ieftinel asta?:-)))

hadean spunea...

ieftinel:magazin de criza! :-))
dincolo era mai ieftin(el) :-))

Anonim spunea...

Habar nu am de nenea ieftinel asta si nu vreau sa-i iau apararea dar:
- se pare ca ei doar le comercializeaza, le produc altii;
- piata e plina de imitatii de Red Bull - BURN iti spune ceva ? hai, ca e de la o mare firma !!!

Oricum partea distractiva e ca firma se gaseste `in curte la Avicola``.

Pisicot spunea...

Adi, ai pierdut. Mare păcat. Acu' ce te faci?
Marian, nici nu am zis că le produce, am zis că le distribuie. Iar BURN iartă-mă dar nu e nici pe departe o imitaţie, e concurenţă serioasă.

Anonim spunea...

sloganul face toti banii :))

Nashu_mare spunea...

Mie mi se pare dubios ca Redbull costa doar atat cat costa (in magazine, nu in cluburi) tinand seama ca el se importa din Austria si transportul nu ar trebui sa fie chiar ieftin. In plus la el ai parte de cheltuieli masive de marketing ceea ce il fac mai cool decat variantele prezentate de tine. Ma indoiesc sincer ca e cine stie ce tehnologie complicata de fabricatie.


PS: Mama, ce pofta de pasta de dinti mi-ai facut! :D

Anonim spunea...

Dracovenia aia de Red Bull contine o chestie numita taurina. Fetelor, sa va spun ce e aia sau...

Anonim spunea...

JL, absolut :-))
Nashu_mare, normal, că e depozit de chimicale :-))
Marian, ia spune-ne. De fapt, interesează pe cineva?

nelu spunea...

mi se pare mie sau pe adrenalin mai scrie şi XXL????:))

Nashu_mare spunea...

Despre taurina

Pisicot spunea...

Ritchiu, cred că ai dreptate :P
Nashu_mare, mie îmi place asta: Printre beneficiile taurinei în corp: reglează temperatura atunci când este prea cald sau prea frig :-))