duminică, octombrie 26, 2008

Small things

Pe TVR 1 un promo cu doamna Andreea Marin Bănică. Nu despre Surprize-Surprize (apropo, mai există?), nu despre Kilimanjaro, ci despre nu ştiu ce fundaţie care ajută copiii cu probleme.

Frumos, nimic de comentat. Doar că treaba e sponsorizată de Pampers. Iar încheierea era cam aşa: "Pampers - un lucru atât de mic poate salva o viaţă". O viaţă?! Părerea mea e că dacă e vorba de un bebeluş funcţional într-un autobuz plin, un pampers poate salva mult mai multe vieţi, de principiu cam toate din jurul lui.

10 răspunsuri:

Anonim spunea...

Nu, nu mai exista Surprize- surprize neplacute si bine face. deh, se da lady DI

Anonim spunea...

Mda, am vazut si eu spotul cu pricina cu ocazia unui popoas accidental si fulgerator facut pe tvr1. :)

Dulcica asta de Andreea... cu cata ravna se implica ea in astfel de proiecte.

maria spunea...

sunteti rautaciosi. ce daca infiiaza la distanta copii de prin india cand ii avem si noi? traim in plina globalizare

ruxa spunea...

eu am vzt reclama lu pampers ref campanie. cica pentru fiecare pachet cumparat ei vaccineaza un copil.
cat despre zana.. n'am fost niciodata vreun fan, mi se pare infiorator de prefacuta, ca papusa chucky cand zambeste :)

ruxa spunea...

a. nice new pic. in asta se vede, in fine, roscatul :)

Anonim spunea...

Stiu - de la un proiect la care doamna in cauza a participat - ca dumneaei functioneaza pe principiul: "dar pentru mine ce e?". Si trebuie sa fie neaparat ceva, macar capital de imagine daca nu si niste bani.

Anonim spunea...

Yoda, mulţumesc, nu ştiam :)
Generale, eu nici nu am făcut popas măcar :) am zărit pe fugă în timpul unei vizite. Mai sunt oameni care se uită la TVR. Mult.
Maria, nu suntem, dragă. Cum adică, îi înfiază la distanţă? On-line? :)
Ilinca, chucky :-)))
(partea nasoală e ca la un moment dat mi se spunea că semăn cu doamna. bine că le-a trecut!)
P.S. Mulţumeeesc :)
Cristian, capital de imagine, clar. Că doar emisiunea văzui că nu mai e.

maria spunea...

infiaza, nu infiiaza, dar eram revoltata...asa, de la distanta, da.

Garfield spunea...

mie imi plac oamenii care se implica... comparativ cu noi restul adica :) daca un singur copil e mai fericit, nu e degeaba...

Pisicot spunea...

Garfield, nu e vorba de asta aici. Ai dreptate. Dar ... cum sună? :-))