joi, octombrie 23, 2008

Poveşti de week-end

toamna

liniştea

zâmbetul

ochii

aroma

fereastra

norii

libertatea

gândurile

răspântia

sfârşitul

Fotografii adevărate găsiţi aici.

12 răspunsuri:

Anonim spunea...

Eu aleg linisatea. Am nevoie de ea.

Rareș spunea...

Să știi ca ale tale sunt foarte adevărate. De cele mai multe ori, fotografiile ”straight” sunt cele mai adevărate și apreciate. Sunt superbe. Se vede că devii to mai atentă la ce faci. Mă bucur :)

ruxa spunea...

foarte bun pisicot. mie placut libertate si ganduri. deh..

Pisicot spunea...

Yoda, să fie primită atunci.
Rareş, dacă vine din partea ta, îţi mulţumesc în mod deosebit. Şi aştept şi critici.
Ilinca, ale tale sunt :)

Anonim spunea...

Zambetul!

Rareș spunea...

Trebuie să am timp pentru critici... În sensul că găsesc greu (de data asta, sâc!) să critic ceva. Esența e grozavă.

hadean spunea...

am fost "acuzat" de pisicotizarea blogului meu (innu stie). uitandu-ma la fotografiile tale, ma bucur si promit sa ma ridic la inaltimea complimentului:-)

Anonim spunea...

Ce frumos! Cu adevarat relaxante imaginile tale. Bine ca toamna asta ne-a permis sa mai si visam.

Anonim spunea...

Aoleu, nu intru si eu o zi pe blog la matale si ma trezesc cu surprize de-astea. Mai, mai, mai. Imi faci si concurenta si ma si lauzi in acelasi timp. Ce sa mai inteleg??!!! Oricum, abia astept sa iti iei un aparat foto adevarat si sa am cu cine ma "bate" in fotografii. Oricum, bravo si la mai mare.

Pisicot spunea...

Generale, zâmbetul e al tău atunci. Cadou :)
Rareş, eu aştept...
Adi, mai ai mult până acolo, sic!
(eu nu ştiu ce naiba complotează Innu cu tine, nu mă bag, dar la cum văd treaba cred că ar trebui să vă combinaţi)
Cătălina, să visăm, da :)
Cristian, mulţumesc. Mai am mult până te ajung. Dar şi când te-oi ajunge ...
:-))

innuenda spunea...

Pişcoţico, sunt supeeeeeerbe fotografiile. Absolut superbe!!!

Pisicot spunea...

Mulţumesc Innu. Eşti tu drăguţă :)