luni, octombrie 27, 2008

Ruleta rusească

În aceeaşi intersecţie.

Dacă ai noroc şi prinzi liber pe linia de tramvai (ipotetic vorbind, dar se mai întâmplă pe la 11) se aud scrâşnituri de frâne cu 10 metri înainte de semafor. Mi se pare normal, pentru că se vede aşa:


De-abia aici îţi iei inima în dinţi să treci liniştit.


În fine, poţi să nu frânezi (am mai văzut băieţi curajoşi) dar e un fel de ruletă rusească. A! Şi încă ceva. Treaba se întâmplă lângă Poliţia capitalei.


6 răspunsuri:

robin simion spunea...

vreau si eu pe acolo ca e cu adrenalina.

am patit ceva asa cu un client care voia sa-i dam niste idei pentru un loc obturat de un totem. :)

maria spunea...

eu ador trecerile de pietoni din curba. noroc ca sunt multe

Anonim spunea...

zi de zi, trecand pe-acolo
ma gandesc sa scriu despre ea

tunari cu stefan cel mare
cosmarul de la ora 12 (in cazul meu)

mai rau e ca, incetinind ca sa afli ce culoare se ascunde sub "cedeaza"
soferii care asteapta buluc sa faca stanga din sens invers
iti simt ezitarea, apasa pedala
si-ti taie calea!

Pisicot spunea...

Robin, şi ce te opreşte?
Maria, am putea să facem o petiţie să fie mutate :P
Zuzeta, deci ştii :)

Anonim spunea...

Cred ca nu stiti nimic. I vedeti acilea: http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/7696004.stm ...

Anonim spunea...

:-))))
bravo!