marți, octombrie 21, 2008

Prieteni de week-end

tâlharul

romanticul

îndrăgostitul

singuraticul

şmecherul

visătorul

9 răspunsuri:

Rareș spunea...

Simpatici prieteni!

ruxa spunea...

phiii, ce "oameni"! :)

Anonim spunea...

si? pe care-l preferi ?

Rareș spunea...

Îmi place fotografia din dreapta. Mai mare se poate?

innuenda spunea...

Mie-mi place romanticul şi singuraticul. Alea nu-s fotografii. Alea-s picturi. Ce picturi, opere de artă! Mi-au plăcut mult.

(unde-s locurile astea sălbatice, cu cai şi împrejurimi picturale?)

hadean spunea...

foarte frumos:-). inteleg ca ai avut un week-end grozav :-)

Anonim spunea...

Spune-mi ce prieteni ai, ca sa iti spun ce fel de inima (buna) ai.

Romanticul, singuraticul, ei toti mi-au placut. Sa-mi aduci aminte sa iti spun ceva apropo de aceste poze minunate.

Pisicot spunea...

Rareş, da, se poate. Vine :)
Ilinca, oameni serioşi, da...
Innu, mulţumesc draga mea. Locurile sunt în zona Braşovului.
Adi, da. Am avut :)
Hony, cred că romanticul...
Generale, de-abia aştept :)

cornelcornenko spunea...

cit timp vei iubi locurile,oamenii si animalele,peisajele si natura,asa ca acum...mai ai o sansa.malaxorul societatii rom.post-revolutionare,mesteca suflete si fiinte la greu.e destul sa-ti "prinda" doar o mineca...