miercuri, octombrie 15, 2008

Ori la bal, ori la spital

În fiecare dimineaţă, trecând pe aici, mă întreb: stânga sau dreapta? Nebuni şi distracţie sunt peste tot...So?

12 răspunsuri:

Anonim spunea...

:)))) io le-am experimentat pe ambele. asa de curiozitate :))

ruxa spunea...

vaaai, ce alegere grea, si tu te confrunti cu ea in fiecare dimineata?!

si io le'am experimentat pe ambele, da' nu ma pot decide acum care'mi displace mai tare. hm. inainte ce e? :)

maria spunea...

lol. grea alegere

Pisicot spunea...

JL, şi?
Ilinca, în fiecare dimineaţă, da! Înainte e un semafor amuzant despre care o să scriu. Soon.
Maria, mie-mi spui?

ruxa spunea...

ah, si mi se pare ca tu o iei spre spital, daca nu gresesc prea tare, nu? :))

Pisicot spunea...

Râzi tu, râzi...
Eu o iau înainte, după semaforul ăla haios. Lasă că vezi tu :-))

robin simion spunea...

perfuzii si circ. delicios.

maine imi iau singur o leapsa legata de alte indicatoare de genul asta.

innuenda spunea...

:))))))))))))))Găselniţă! Nu alta!
Tu şi uacingul tău!:-)

Pisicot spunea...

Robin, şi mai vine :-)
Innu, daaa, numai mie mi se întâmplă!

nelu spunea...

aseară, băneasa mall..indicatorul zicea obligatoriu la stânga, marcajul de pe asfalt, obligatoriu la dreapta. wtf!!!

Pisicot spunea...

Da, astea îmi plac şi mie :-))

robin simion spunea...

am mai vazut o lucrare pe dreapta unui refugiu de tramvai, la mijlocul lui. semnele erau asa(pe suport) drum in lucru, inca vreo doua, si ocolire prin stanga.
culmea, nu avea nimeni curaj sa se urce pe refugiu.