vineri, martie 21, 2008

Am fugit în lume


Am fugit în lume. Am plecat să mă regăsesc. Nu ştiu unde, nu ştiu cum, nu ştiu dacă şi când mă voi întoarce. De fapt ce e sigur în viaţă? Aşa că v-am pregătit o temă de weekend, ca să nu vă plictisiţi. Am renunţat la sondaje, că nu au deloc succes. Aşa că vă întreb direct:

1. Cum aţi ajuns aici?
Asta nu e partea a doua la "cum am ajuns eu aici" :-))
Sunt curioasă de unde aţi aflat de Pisicot. Intuiesc majoritatea copleşitoare a răsunsurilor dar s-ar putea să am şi surprize.

2. Ce vă place cel mai mult la blog?
Innu spune că e cozy. Un amic zice că arată bine grafic. Vreo doi mi-au spus că le-au plăcut aventurile mele...sper că s-au referit strict la poveşti.

3. Ce nu vă place?
:-))
Întotdeauna e loc de mai bine, deci...acum e momentul. Public. Scoateţi colţii, puneţi-mă la zid, umiliţi-mă. Condica de sugestii şi reclamaţii rămâne deschisă peste weekend.

4. Ce poveste v-a plăcut cel mai mult?
Eu am preferatele mele. Dar toată treaba e foarte subiectivă.

5. Ce vreţi să vedeţi mai departe pe blog?
- Aventurile lui Pisicot (amuzante şi 90% reale).
- Poveşti despre locuri (că am cam umblat în ultimul timp...). Bonus poze.
- Idei şi cugetări din categoria "uite cum trece viaţa", "am iubit şi-am suferit", "aş da timpul înapoi"...
- Destăinuiri din viaţa reală. Nţţţ.

Hai că ajunge. Să vă bucuraţi de viaţă!


14 răspunsuri:

Anonim spunea...

Faina melodie:-)
apoi, raspund cuminte la intrebari(la cele la care stiu ):-)
1)mai intai mi-am facut blog.dupa cateva saptamani am gasit un articol despre blogul meu pe un alt blog.articolul era scris de chinezu.eu.am intrat pe blogul lui chinezu.acolo am dat peste amar de zi.nume interesant, hai sa vad.vad, imi place, revin, ma bag in seama.dupa cateva zile studiez blogroll la amar de zi, vad "aventurile lui pisicot".hmmm.oare ce o fi pe raftul de sus?hai sa vad...aaa,cantecul cu che guevarra,ascult, amintiri in general placute, ia sa aprofundez...si iata, ajung azi sa-ti raspund la intrebari

2)spre deosebire de blogurile pe care le frecventez(inclusiv al meu) ,blogul tau e ca un fel de recreatie.vin la tine sa "ma odihnesc" putin.

3)trebuie sa cunosti un om(blog) mult mai mult(sau mai putin) pentru a nu-ti placea.iti dai seama ca daca nu-mi placea, nu reveneam.nu reveneam nici daca ma deranja ceva (atitudinea gazdei,postari plicti,experiente personale banale expuse banal).

4)memoires of pisicot.dar nu numai.scrii intr-un fel reconfortant pe care creierul meu il pricepe foarte repede(spre instantaneu):-)

5)Orice esti dispusa sa imparti cu musafirii:-)
Sa ne vedem sanatosi si cu voie buna saptamana viitoare:-)

Nashu_mare spunea...

Eu am fost obligat sa intru.

Daca raspundem la chestionar participam la vreo tombola?

innuenda spunea...

Mai pişcoţico, dramatic mai sună plecarea asta întru regăsire...Cel puţin aia cu nu ştiu dacă şi când mă voi întoarce e cruntă!
1. Aici am ajuns cu drag! :) Mi-a plăcut numele tău, de cum l-am citit pe...ai ghicit amarul de zi. Apoi ai făcut tu primul pas şi eu m-am bucurat. Că îmi păreai fată deşteaptă şi cu umor şi mă bucur întotdeauna să îmi îmbogăţesc cunoştinţele cu oameni deştepţi şi cu umor.
2. Cel mai mult la blog îmi place TOT. Jur. Absolut fiecare postare mi-a plăcut. Sunt sincere, cu tâlc, fără prea multe ornamente, de multe ori cu sentimente. Îmi plac oamenii care îşi arată sentimentele. Aşa sunt şi eu...(cam narcisistică treaba, dacă stau şi mă gândesc:)))
3. Deci nu am să nu-mi placă. Dacă o să am o să spun. Că aşa sunt obişnuită.
4. O să recitesc şi o să-mi aduc aminte şi o să încerc să aleg, deşi va fi greu.
5. Vreau să văd poveşti pisicoţeşti, poveşti despre locuri, cu poze cu tot şi idei şi cugetări. Deci tot. Am încredere în gusturile tale.

PS. Fată dragă, termină cu chestiuni din astea ultimative. Cum adică să vă bucuraţi de viaţă? Doar nu vrei să dai bir cu fugiţii...Aş fi foarte tristă dacă ai face asta, pentru că-mi eşti tare dragă. Dar, ţi-aş respecta decizia. Hai să te întorci repede!

Anonim spunea...

1. De la Big Zmeu
2. Cum scrie autoarea. 99,9% optimist
3. Că n-ai instalat butonul de search. E foart eutil să cauţi ceva ce-ţi aminteşti vag. Nu o să-ţi recitească nimeni blogul în întregime ca să caute ceva.
4. Multe, multe.. Dar hai să exemplific: Despre decizii care i-au salvat viaţa , Fuste-n trafic, No mall like that mall
5. a, b, c, d-Nţţţ. Dar să fie cu poze. Mari

P.S. În nici un caz nu intru pe blogul tău pentru AC/DC. Dar gusturile nu se discută. Nu în acest post.

Anonim spunea...

1. am ajuns dand click pe 'pisicot' intr-un comment pe care l-ai facut pe blogul lui Vlad.
2. imi place ca scrii pentru tine, nu pentru altii. adica scrii ce-ti place, nu ce LE place. multi o fac, dar la tine e ceva... e o simplitate a mesajului care spune mai multe despre sinceritate decat in alta parte. nu infrumusetezi (degeaba, gratuit).
3. unii idioti care comenteaza - poate si eu :) dar internetul e forma maxima de democratie
4. e prea devreme; citesc de prea putin timp. dar unde-mi place, comentez
5. locuri, locuri, locuri! si, cand ai vreme si chef...locuri!

miki spunea...

stii ce mi-a spus mie motanes in infinata-i intelepciune cand am facut un post de-asta de adio dar nu prea? el a zis asa:

"La care noi începeam să ne rugăm de tine cum s-a rugat poporu' de Băsescu: "Nu ne lăsa, ce ne facem fără tine, tu eşti farul nostru călăuzitor, lumina dătătoare de viaţă...

Un draq. Lumea e parşivă. N-o să plângă nimeni. Doar câţiva "cititori" or să-ţi simtă lipsa. O scurtă perioadă de timp. După aia uitarea definitivă.

Eeee... asta ar trebui să te pună pe gânduri. (Sau mai bine pe scris"

La mine a functionat. Lasa prostiile!

Anonim spunea...

doamna pisicot, eu am intors vizita.
si pentru ca mi-a placut la tine, am continuat sa vin.
si imi place pentru ca e un blog sincer. si direct, asa cum imi imaginez ca-i si amfitrioana.

cel mai mult nu stiu. dar mi-au placut in mod special "venetia mea" si "sfarsit de primavara, inceput de iubire" .

cat despre ce vrem sa vedem mai departe...hm, asta tu decizi!

Anonim spunea...

1. click pe amardezi
2. e relaxant
3. e relaxant :)
4. urmatoarea
5. aventurile lui pisicot

Anonim spunea...

1. din cauza lui motanes;
2. eşti veselă şi mă simt bine să citesc ceea ce scrii;
3. că fugi în lume şi ne laşi în aer;
4. mi-a plăcut sondajul;
5. ia scrie tu despre prima iubire! aşa... cu amuzament...
6. nu sta mult;
7. dacă stai mult, ia laptop-ul cu tine;
8. să faci poze ca să ştim unde ai fost;
9. anunţă-ne cu 2 zile înainte să pleci;
10. dacă faci amor, dă şi de pomană că unii stau agăţaţi şi-ţi citesc blog-ul.

ruxa spunea...

1. via amardezi dar atrasa de "pisicot", ca suna tare simpa, iara eu mi's "mama de pisic"
2. ca e vesel si luminos
3. nush. e musai sa nu'mi placa ceva?
4. pai... nu le'am cetit pe toate pe toate.. oof!
5. de toate de care are kef pisicot sa scrie. ca nu actiunea conteaza asa de tare ci aportul personal si povestirea :)

Lucian spunea...

Deci, asadar si prin urmare:
1. prin M., deci sa-i multumesti ei :)
2. e simplu de citit, nu trebuie sa consult dictionare sau carti de filozofie ( asta e de bine :) )
3. mie nu-mi plac pisicile, nu vreau sa spun cum mi se par :)
4. nu le-am citit pe toate, deci nu pot spune
5. tine-o tot asa
E mai greu decat un sondaj, sa stii :)

nelu spunea...

Chiar daca nu sunt un frecvent, mai dau click din cand in cand. Şi cum am dat acum click, zic să postez si eu prima data pe acest blog si sa răspund :
1. Cu un click pe pisicot din blogroll de le Maria Coman. Ajuns pe aceasta pagina am facut legatura cu someone..atipic, este?
2. Partea aia de început : pentru lucruri triste...
3. fara raspuns
4. hmm, cred ca aia cu fugitul la mare.
5. ce-o vrea pisicot sa scrie.

innuenda spunea...

Pisicot, tu nu ne mai iubeşti!
A trecut weekendul şi tu nu ne-ai spus o vorbă. Unde eşti?

Articolul ăsta al tău suna şi aşa destul de neclar, semn că ţi s-a strecurat în sufleţel măcar umbra ideii de a da bir cu fugiţii din blogosferă. L-ai scris într-o manieră contradictorie, astfel încât dacă nu mai ai chef să intri deloc pe blog, să pară că ne-ai spus asta la plecare. Iar dacă mai ai chef de continuări cu noi, tot aşa...să nu-ţi poată reproşa cineva că te-ai răzgândit.

Dar mie să-mi spui clar. Că eu nu mi-s geamăn. Vreau să ştiu: ne mai iubeşti au ba?

PS. Buburuza a dat deja bir cu fugiţii. S-au creat precedente periculoase.

ruxa spunea...

paaai, pisicot a zis ca e buna comunicarea. deci vine ea inapoi. doar ca fuge mult, ca e lumea mare :)

pisicot.. aaa, te'ntorci, nu?