marți, martie 04, 2008

Spring stuff (Pisicot version)

Leapşa de la Teo.

Planuri de primăvară.
Adică ce am de gând în următoarele 3 luni.

1. Pentru că Pisicot se simte foarte bine în pielea ei...
- să rămân la fel de veselă şi plină de energie (nu, nu iau droguri, nici măcar vitamine)

2. Pentru că Pisicot are grijă de ea...
- să mă apuc din nou de sport
- să merg la masaj
- să ajung la doctor(i) pentru revizia de sezon: dentist, ginecolog, internist (da, la dr.B)

3. Pentru că Pisicot este o sensibilă...
- să fiu iubită şi răsfăţată la fel de mult ca în ultimele luni
- să dăruiesc mai mult decât înainte

4. Pentru că Pisicot este o plimbăreaţă...
- să mă reîntorc la locul cu scoici
- să merg în parc mai des
- să fug un weekend
acolo

Şi leapşa merge mai departe la Motanes, la Robin, la Innu, la K şi la M.

7 răspunsuri:

innuenda spunea...

Aha...păi să vedem...:) Deşi...

Anonim spunea...

Să... de Domnul! :)

miki spunea...

leapsa pentru toata lumeeeaaa!! :) hai sa ne organizam putin! hai ca se poate!

maria spunea...

partile cu masajul si revizia le bag si eu la mine in lista, sa stii. ca de, uitasem :)

Anonim spunea...

In primavara asta am atat de multe de facut incat imi doresc doar sa apuc printre toate sa ...o vad. Pe ea, pe primavara.
Sa ajung acasa, la parintii mei si sa ma bucur de ciresii infloriti, sa ajung acasa la parintii Ei si sa fiu martor la prima iesire a albinelor din stupi, sa vad sfarsitul primaverii dizolvandu-se in vara si sa ajung iar in Spania, sa-mi strang in brate fratele si sa-mi sarut nepotul. Dupa care..mai vedem noi...

Pisicot spunea...

Hai, să vă văd :)

Maria, sunt esenţiale!

Adi, dacă ajung şi eu la "fineţuri" de prinde noaptea! Oricum, e frumos ce zici tu, îţi doresc să ţi se îndeplinească planurile :)

Anonim spunea...

Multumesc, la fel:-).Si daca ti se pare ca e frumos inscris, sa vezi cat de frumos e de-adevaratelea.